آریا بانو
ویژه‌های حوادث؛ رابطه خیانت‌آمیز زن متاهل با فامیل شوهرش!
پنجشنبه 30 بهمن 1399 - 22:32:49
آریا بانو - آخرین خبر / روزهای زندگی‌مان با حوادث مختلفی گره خورده است که شاید اطلاع از آن‌ها بتواند ما را در برابر آسیب‌های مشابه آگاه سازند. به همین سبب هر شب مهم‌ترین اخبار کاشی جامعه را در قالب بسته خبری به شما مخاطبان گرامی ارائه کنیم.

آریا بانو


شلاق و کار در خانه سالمندان؛ مجازات زن خیانتکار
1399/11/30 - 19:27
من سال‌هاست با همسرم زندگی می‌کنم و دو فرزند داریم. مدتی قبل خوشچهره به من گفت وضعیت کاری‌اش تغییر کرده و از این به بعد باید چند ساعت بیشتر سر کار بماند. من هم حرفش را باور کردم تا اینکه به‌ صورت کاملا اتفاقی متوجه شدم او... ادامه داستان را در خبر مربوطه(شلاق و کار در خانه سالمندان؛ مجازات زن خیانتکار) بخوانید.
*****

آریا بانو


اسرار مرگ دختر 14ساله در شب تولدش
1399/11/30 - 18:59
از آنجا که دخترم برای تولدش تعدادی از دوستانش را دعوت کرده بود، به همراه پسرم برای چند ساعت از خانه بیرون رفتیم تا مهمانان دخترم راحت باشند. وقتی برگشتیم، با آسانسور به طبقه پنجم رفتیم که همان لحظه در آپارتمان ما باز شد و.... جزئیات این داستان را در خبر بالا(اسرار مرگ دختر 14ساله در شب تولدش) مطالعه کنید.
*****

آریا بانو


دام شیطان پرستان برای دختر 14 ساله
1399/11/30 - 16:59
روزی عابد در یکی از گروه های اجتماعی به من پیام داد و این گونه رابطه من و او آغاز شد ولی من در خانواده ای مذهبی رشد کرده بودم و نمی توانستم آشکارا با عابد در ارتباط باشم این بود که... ادامه داستان را در خبر مربوطه(دام شیطان پرستان برای دختر 14 ساله) بخوانید.
*****

آریا بانو


سرقت مسلحانه به خاطر هزینه‌ زایمان همسر
1399/11/30 - 17:12
من تنها زندگی می‌کنم شب در خانه نشسته بودم که زنگ زدند چون از رستوران غذا سفارش داده بودم فکر کردم پیک رستوران است اما در را که باز کردم ناگهان... برای اطلاع از اصل ماجرا خبر بالا(سرقت مسلحانه به خاطر هزینه‌ زایمان همسر) را بخوانید.

http://www.banounews.ir/fa/News/524435/ویژه‌های-حوادث؛-رابطه-خیانت‌آمیز-زن-متاهل-با-فامیل-شوهرش!
بستن   چاپ