آریا بانو
برگزاری مسابقات تیراندازی کارگری اتفاقی خوب در زمان کرونا
چهارشنبه 29 بهمن 1399 - 15:59:37
ایرنا - ورزش بانوان
آریا بانو - تهران- مسابقات تیراندازی کارگری کشور در بخش بانوان در امروز چهارشنبه با برگزاری مسابقه در سالن تیراندازی ورزشگاه آزادی برگزار شد که برگزاری آن در شرایط کرونایی با رعایت پروتکل های اتفاقی خوب محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایرنا، مسابقات تیراندازی کارگری کشور در بخش بانوان امروز در 2 گروه تفنگ بادی و تفنگ تپانچه هر کدام با 45 تیرانداز برگزار و در هر گروه هشت نفر به فینال راه یافتند.
با برگزاری فینال مسابقات تیراندازی کارگری کشور بخش بانوان، گلنوش سبقت اللهی و مهسا نیک نفس از اصفهان و نوشین پیخسته از بوشهر مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.
در بخش تفنگ نیز فاطمه کرم زاده از بوشهر، نگار قهرمانی از تهران و نیلوفر محسنی نیز مقام‌های اول تا سوم را بدست آوردند.
ابراهیم حاتمیان رئیس انجمن تیراندازی فدراسیون کارگری کشور در حاشیه این مسابقات به خبرنگار ورزشی ایرنا گفت: در شرایط کرونایی برگزاری این مسابقات با رعایت پروتکل های بهداشتی اتفاق خوبی بود و مورد استقبال قرار گرفت.
وی اظهار داشت: مسابقات تیراندازی کارگری کشور در 2 گروه بانوان و مردان برگزار می شود که امروز بخش بانوان به پایان رسید و گروه مردان نیز اوایل اسفند برگزار می شود.
وی افزود: انجمن تیراندازی کارگری کشور نگاه ویژه وزارت ورزش و جوانان را می طلبد زیرا نوپا هستیم و می توانیم در بخش مسابقات بین‌المللی حضور فعالی داشته باشیم.
حاتمیان تصریح کرد: برای سال آینده اعزام تیراندازی به یونان در خردادماه خواهیم داشت و باید شرایطی برای ما فراهم شود تا بیشتر مورد توجه قرار گیریم.
برچسب‌ها
گلنوش سبقت‌اللهی یونان فاطمه کرم زاده فدراسیون تیراندازی

http://www.banounews.ir/fa/News/523382/برگزاری-مسابقات-تیراندازی-کارگری-اتفاقی-خوب-در-زمان-کرونا
بستن   چاپ