آریا بانو
طرز تهیه 7 چیپس سالم و خوشمزه که جایگزین چیپس‌های سیب‌زمینی صنعتی هستند
چهارشنبه 29 بهمن 1399 - 07:43:17
آریا بانو - چیپس‌های صنعتی که اغلب با سیب زمینی تهیه می‌شوند یکی از محبوب‌ترین خوراکی ها برای زمان فراغت‌اند. با این حال، در کنار طعم دل‌چسب، این چیپس‌های صنعتی سرشار از نمک و چربی‌های مضرند. ما می‌توانیم با صرف مقداری زمان و انرژی، چیپس‌هایی در خانه درست کنیم که نه‌تنها مضر نیستند، که به سلامتمان نیز کمک می‌کنند. جایگزین چیپس‌های سیب‌زمینی صنعتی سبزیجات و میوه‌های زیادی برای تهیه چیپس مناسب‌اند. در این مطلب می‌خواهیم با طرز تهیه 7 چیپس سالم و خوشمزه که جایگزین چیپس‌های سیب ‌زمینی صنعتی هستند، آشنا بشویم. جایگزین چیپس‌های سیب ‌زمینی صنعتی 1. چیپس کدو سبز؛ جایگزین سالم برای چیپس‌های صنعتی 2. چیپس گلابی جایگزین سالم برای چیپس‌های صنعتی 3. چیپس چغندر و رزماری؛ جایگزین سالم برای چیپس‌های صنعتی 4. چیپس تربچه با شکر و دارچین جایگزین سالم برای چیپس‌های صنعتی 5. چیپس سیب؛ جایگزین سالم برای چیپس‌های صنعتی 6. چیپس هویج 7. چیپس موز

چیپس‌های صنعتی که اغلب با سیب زمینی تهیه می‌شوند یکی از محبوب‌ترین خوراکی ها برای زمان فراغت‌اند.
با این حال، در کنار طعم دل‌چسب، این چیپس‌های صنعتی سرشار از نمک و چربی‌های مضرند.
ما می‌توانیم با صرف مقداری زمان و انرژی، چیپس‌هایی در خانه درست کنیم که نه‌تنها مضر نیستند، که به سلامتمان نیز کمک می‌کنند.
جایگزین چیپس‌های سیب‌زمینی صنعتی سبزیجات و میوه‌های زیادی برای تهیه چیپس مناسب‌اند. در این مطلب می‌خواهیم با طرز تهیه 7 چیپس سالم و خوشمزه که جایگزین چیپس‌های سیب ‌زمینی صنعتی هستند، آشنا بشویم.

آریا بانو

آریا بانو

جایگزین چیپس‌های سیب ‌زمینی صنعتی 1. چیپس کدو سبز؛ جایگزین سالم برای چیپس‌های صنعتی
2. چیپس گلابی جایگزین سالم برای چیپس‌های صنعتی
3. چیپس چغندر و رزماری؛ جایگزین سالم برای چیپس‌های صنعتی
4. چیپس تربچه با شکر و دارچین جایگزین سالم برای چیپس‌های صنعتی
5. چیپس سیب؛ جایگزین سالم برای چیپس‌های صنعتی
6. چیپس هویج
7. چیپس موز

http://www.banounews.ir/fa/News/521834/طرز-تهیه-7-چیپس-سالم-و-خوشمزه-که-جایگزین-چیپس‌های-سیب‌زمینی-صنعتی-هستند
بستن   چاپ