آریا بانو
شهردار منطقه 3:
شهروندان نسبت به پرداخت عوارض شهرداری اقدام کنند
سه شنبه 28 بهمن 1399 - 14:43:00
آریا بانو - شهردار منطقه 3 تهران با اشاره به افزایش عوارض خودرو، نوسازی، کسب و پیشه و بهای خدمات مدیریت پسماند در سال جدید گفت: نظر به اینکه عوارض در سال آینده، افزایش خواهد داشت به منظور پیشگیری از هرگونه خسارت، نسبت به پرداخت عوارض شهری اقدام کنند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 3، احمد تواهن ضمن تشویق شهروندان برای پرداخت عوارض پایدار شهرداری تا پایان سال گفت: شهر داری درباره پرداخت عوارض تمهیدات تشویقی و تخفیفات در نظر نگرفته است .مردم نسبت به پرداخت نقدی عوارض شان با قیمت 20 درصد مصوبه شورای اسلامی شهر تهران تا پایان اسفند ماه اقدام کنند.
شهردار منطقه 3 تهران گفت: شهروندانی که به هر دلیل تاکنون موفق به پرداخت این عوارض نشده اند، بزودی اطلاعیه ای مبنی بر پایان مهلت و نحوه پرداخت عوارض پایدار شهری به آدرس پستی شان ارسال خواهد شد.
تواهن اضافه کرد: مهلت پرداخت این عوارض تا پایان سال است و درصورت پرداخت نکردن آن توسط مالک، با ارقام جدید در سال 1400 روبرو خواهند شد.
او درباره برنامه های استقبال از بهار شهرداری منطقه 3 گفت: از 15 اسفند ماه، فعالیت های ترمیمی و خدماتی در سطح معابر متوقف شده و تمهیدات لازم برای تنظیف عمومی شهر و طرح های بهاره آغاز خواهد شد.

http://www.banounews.ir/fa/News/520953/شهروندان-نسبت-به-پرداخت-عوارض-شهرداری-اقدام-کنند
بستن   چاپ