آریا بانو
چه‌طور می‌توان این لباس را تن مسی کرد؟!
دوشنبه 27 بهمن 1399 - 20:31:51
آریا بانو - آخرین خبر / در ساعات اخیر تصاویری از پیراهن جدید تیم ملی آرژانتین برای سال 2021 منتشر شده است. این پیراهن همچنان به رنگ راه راه سفید و ابی آسمانی است اما طراحی متفاوت در رنگ آبی آن در شبکه های اجتماعی به شدت مورد انتقاد قرار گرفته و هواداران آلبی سیلسته طرح های جدید را نامناسب می دانند.
به گزارش فوتبالی، هواداران متعصب تیم ملی آرژانتین از طرح های جدید عصبانی هستند و پیام های خشم آلودی را در شبکه های اجتماعی منتشر کرده اند:" در سالاد هم می توان طرح های بهتری از این پیدا کرد. سالهاست که آدیداس ناامید کننده است. طرح های وحشتناک و کیفیت ناامیدکننده." یا این که "چطور می توان این لباس را تن مسی کرد، چقدر شماره 10 برای آن نامناسب است." یا "وحشتناک است. چرا فرصت ادای احترام به دیگو را با بازطراحی یک پیراهن قدیمی از دست دادند؟" یا این که " این پیراهن بی احترامی است. بحث شیک بودن یا زشت بودن نیست چرا که اصلا به چنین سطحی نمی رسد. به هر صورت امیدوارم که با هر پیراهنی که شده قهرمان کوپا شویم."
به هر صورت به نظر می رسد که در حالی که هنوز به صورت رسمی تایید نشده، تیم لیونل اسکالونی برای حضور در مسابقات کوپا آمه ریکا که به خاطر کرونا به تعویق افتاده با این پیراهن حضور پیدا خواهد کرد و مسی به دنبال کسب اولین جام بزرگ خود در سطح ملی خواهد بود.

آریا بانو


http://www.banounews.ir/fa/News/520194/چه‌طور-می‌توان-این-لباس-را-تن-مسی-کرد؟!
بستن   چاپ