آریا بانو
مسیر راهپیمایی روز 22 بهمن پاکسازی شد
شنبه 25 بهمن 1399 - 12:31:00
آریا بانو - معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 6 تهران در تشریح فعالیت‌های مدیریت شهری در پشتیبانی مراسم بزرگداشت یوم‌الله 22 بهمن امسال، گفت: 250 نیروی فضای سبز، بازیافت و خدمات شهری نواحی شش‌گانه منطقه 6 تهران در طول محور برگزاری مراسم، مشغول فعالیت بودند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 6 معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه افزود: عملیات رفت و روب و نظافت مسیر با 40 دستگاه ادوات مکانیزه مشتمل بر خودروهای فان، تانکر، جدول‌شور، واتر جت و مینی پک و 15 دستگاه وانت‌های بازیافت در طول مسیر برگزاری مراسم صورت گرفت.
معاون شهردار منطقه 6 تهران، با اشاره به اینکه حضور شهروندان در مراسم امسال به صورت خودرویی و موتوری بود، اظهار کرد: پارسال حجم ضایعاتی که پس از مراسم از سطح معابر جمع‌آوری شد، خیلی قابل ملاحظه بود اما امسال در بحث رفت و روب و نظافت با حجم کمتری مواجه بودیم.
او همچنین با اشاره به استقرار 80 نیروی شرکت ساماندهی مشاغل شهرداری در محورهای برگزاری مراسم، گفت: با این تدابیر خوشبختانه شاهد بساط گستری در طول مسیر نبودیم.
او از حذف زواید فیزیکی، رنگ‌آمیزی جداول و المان‌های شهری در طول مسیرهای خیابان انقلاب و آزادی و پاکسازی رفیوژ میانی بلوار کشاورز قبل از آغاز مراسم رسمی سالروز پیروزی انقلاب خبر داد و گفت: از 10 روز قبل، 60 طاق نصرت از خیابان شهید مفتح تا نواب برپا شد و آماده‌سازی فضاهای محیطی میادین انقلاب اسلامی، حضرت ولیعصر(عج)، فاطمی و فلسطین صورت گرفته بود.
علی‌بخشی در پایان از مرمت و بازسازی نقاشی‌های دیواری سطح منطقه 6 تهران، اکران بالغ بر 60 بنر و نصب سازه‌های حجمی در پلازای هفتم تیر به عنوان دیگر برنامه‌های اجرا شده در قلب فرهنگی پایتخت همزمان با چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نام برد.

http://www.banounews.ir/fa/News/517845/مسیر-راهپیمایی-روز-22-بهمن-پاکسازی-شد
بستن   چاپ