آریا بانو
پنجمی سنگ آهن در لیگ برتر هندبال زنان/ دو تیم سقوط کننده بازی نکردند
جمعه 24 بهمن 1399 - 20:28:07
آریا بانو - به گزارش ایسنا، در جریان مرحله دوم رقابت های لیگ برتر هندبال زنان تیم سنگ آهن بافق یزد با نتیجه 27 بر 21 کربنات سدیم فیروزآباد را شکست داد و به مقام پنجم دست یافت.
با این نتیجه تیم کربنات سدیم فیروزآباد هم با کسب عنوان ششم، این دوره از لیگ برتر هندبال بانوان را به پایان برد.
دیدار پرسپولیس بهبهان و ذوب آهن اصفهان هم که پیش از این سقوط این دو تیم به لیگ دسته یک هندبال بانوان قطعی شده بود و باید برای تعیین مقام هفتم و هشتم برگزار می شد به علت انصراف دو تیم برگزار نشد.
تیم های شاملی کازرون و اشتادسازه مشهد از گروه N و تیم های فولاد مبارکه سپاهان اصفهان و تاسیسات دریایی تهران از گروه M برای تعیین تیم قهرمان این فصل، اسفندماه به میزبانی تهران باید با هم رقابت کنند.
سرمربی سنگ آهن بافق: هدف ما حضور در جمع چهارتیم برتر بود که نشد
سرمربی تیم سنگ آهن بافق پس از کسب پیروزی مقابل کربنات سدیم فیروزآباد و کسب مقام پنجم لیگ برتر بانوان گفت: انتظار داشتیم تیم سنگ آهن بافق جزو چهار تیم اول باشد اما کرونا این فرصت را به ما نداد و امیدوارم در سال های بعد این امر محقق شود.
ناهید غارسی افزود: همه شرایط برگزاری این مسابقات خوب بود و جا دارد از تمامی مسئولین و مدیران تیم سنگ آهن بافق که ما را همراهی کردند تشکر کنم.
سرمربی کربنات سدیم فیروزآباد: بخاطر خستگی بازیکنان نتیجه نگرفتیم
سرمربی کربنات سدیم فیروزآباد پس از شکست مقابل سنگ آهن بافق گفت: خدا را شکر با تلاشی که بازیکنان جوان ما از اول فصل داشتند، توانستیم تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم.
وی ادامه داد: البته بدلیل مشکلاتی که از دیروز و بازی با ذوب آهن بر تیم حاکم بود و همچنین کمتر از 12 ساعت استراحت داشتیم، نتیجه ای که مدنظر داشتیم حاصل نشد.
سارا مرادی افزود: امیدوارم با حمایت هایی که از جانب اسپانسر انجام می شود تیم کربنات سدیم فیروزآباد با شرایط بهتری در فصل بعدی لیگ برتر هندبال بانوان حضور یابد.
انتهای پیام

http://www.banounews.ir/fa/News/517514/پنجمی-سنگ-آهن--در-لیگ-برتر-هندبال-زنان--دو-تیم-سقوط-کننده-بازی-نکردند
بستن   چاپ