آریا بانو
طرح ٣ هزار میلیاردی محرومیت‌زدایی بنیاد مستضعفان آغاز شد
پنجشنبه 9 بهمن 1399 - 1:34:29 PM
آریا بانو-

به گزارش ایرنا، امروز (پنجشنبه) با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری و سید پرویز فتاح، عملیات اجرایی بزرگترین طرح محرومیت‌زدایی بنیاد مستضعفان به ارزش 3 هزار میلیارد تومان آغاز شد.

در این مراسم که اکنون در محل بنیاد مستضعفان در حال برگزاری است، بزرگترین عملیات محرومیت‌زدایی در نقاط هدف طرح آبادانی و پیشرفت بنیاد در سراسر کشور آغاز شد و رئیس دفتر مقام معظم رهبری و رئیس بنیاد مستضعفان با مسئولان استان‌های سیستان و بلوچستان، ایلام، هرمزگان و گلستان به طور مستقیم ارتباط برقرار کردند.

در بزرگترین عملیات محرومیت‌زدایی بنیاد مستضعفان، اقدام‌های اجرایی در بخش‌های «فرهنگی، ورزشی و گردشگری»، «آبرسانی، راه و زیرساخت»، «کشاورزی و دامپروری»، «مسکن»، «آموزشی، بهداشت و درمان» و همچنین در حوزه «کمک معیشتی» متمرکز خواهد بود.

در این عملیات بیشترین هزینه محرومیت‌زدایی متعلق به استان سیستان و بلوچستان است و پس از آن، کرمان و خوزستان بیشترین سهم از اعتبارات محرومیت‌زدایی را به خود اختصاص داده‌اند.

در این عملیات علاوه بر اقدام‌های محرومیت زدایی، بیش از 13 هزار و 200 سری جهیزیه به ارزش 151 میلیارد تومان به نوعروسان خانواده‌های محروم کشور اهدا می‌شود.


http://www.banounews.ir/fa/News/505636/طرح-٣-هزار-میلیاردی-محرومیت‌زدایی-بنیاد-مستضعفان-آغاز-شد
بستن   چاپ