آریا بانو
عادت جالب رونالدو!
دوشنبه 6 بهمن 1399 - 11:40:23
آریا بانو - آخرین خبر / کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی باشگاه یوونتوس عادت جالبی دارد به طوری که او همواره هنگام گرفتن عکس و وقتی که قرار است در تصویری حضور داشته باشد، به گونه‌ای ژست می‌گیرد که روی پنجه‌ی پایش ایستاده باشد. در واقع رونالدو هنگام عکس برداری، روی پنجه‌هایش می‌ایستد تا قد او در عکس بلند تر به نظر بیاید و تصویرش بهتر به نظر برسد حال آنکه او خودش قد بلندی دارد.
به گزارش فوتبالی، در آخرین عکس تیمی یوونتوس که کریستیانو رونالدو هم در آن حضور دارد و مربوط به بازی یووه مقابل بولونیا است که آخرین بازی بیانکونری‌ها در سری آ تاکنون نیز هست، رونالدو باز هم تلاش کرده تا روی پنجه‌هایش بایستد و در عکس تیمی یووه بهتر دیده شود. رونالدو قبلا هم بار ها و بار ها این کار را کرده است.
البته گفته می‌شود که این رفتار فقط مخصوص کریستیانو رونالدو نیست چرا که دیده شده که سایر پرتغالی‌ها و برزیلی‌ها هم این کار را می‌کنند و به نظر می‌رسد که به نوعی در فرهنگ عکس گرفتنشان این حرکت مرسوم باشد چرا که در همین عکس تیمی یوونتوس هم می‌بینیم که دنیلو، مدافع راست برزیلی یوونتوس هم روی پنجه‌اش ایستاده و او هم مانند رونالدو پابلندی کرده است.

http://www.banounews.ir/fa/News/503714/عادت-جالب-رونالدو!
بستن   چاپ