آریا بانو
وزنه بردار پارالمپیکی: بهترین شرایط را در اردوی کیش داریم
دوشنبه 6 بهمن 1399 - 11:39:50
آریا بانو - ایسنا / دارنده مدال نقره مسابقات جهانی قزاقستان در دسته 72 کیلوگرم گفت: با امکانات خوبی که برای وزنه برداران پارالمپیکی در کیش فراهم شده سعی دارم با افزایش رکورد، خود را برای مدال طلای پارالمپیک آماده کنم.
نادر مرادی اظهار کرد: با امکانات خوبی که توسط فدراسیون و کمیته ملی پارالمپیک برای وزنه برداران در اردوی کیش فراهم شده شرایط راضی کننده است و هیچ کمبودی وجود ندارد.
وی با بیان این که در حال آماده سازی خود برای شرکت در مسابقات وزنه برداری قهرمانی کشور هستم، گفت: مسابقات وزنه برداری قهرمانی کشور اسفندماه زیر نظر نماینده کمیته بین المللی پارالمپیک برگزار می شود که اولین مسابقه رسمی بعد از مسابقات جهانی قزاقستان است. سعی دارم با افزایش رکورد در قهرمانی کشور خود را برای کسب مدال طلای بازیهای پارالمپیک توکیو آماده کنم.
این وزنه بردار پارالمپیکی درباره وضعیت تمرینات خود در کیش خاطرنشان کرد: برای قرار نگرفتن ورزشکاران تحت فشار شدید تمرینات و جلوگیری از آسیب دیدگی، در حال حاضر تمرینات بدنسازی و کار با وزنه به صورت سبک و تنها در یک جلسه انجام می شود. البته پس از بهبود شرایط بدنی و افزایش رکوردها، تمرینات به صورت صبح و بعدازظهر برگزار خواهد شد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم با تداوم این اردوها در کیش و با بهبود رکوردها بتوانیم بهترین عملکرد را در بازیهای پارالمپیک توکیو داشته باشیم.

http://www.banounews.ir/fa/News/503707/وزنه-بردار-پارالمپیکی--بهترین-شرایط-را-در-اردوی-کیش-داریم
بستن   چاپ