آریا بانو
چگونه یک میز شام عاشقانه بچینیم؟
يکشنبه 5 بهمن 1399 - 08:32:02
آریا بانو - مجله دلگرم / بهتر است هر از گاهی فارغ از تمامی مشغله های زندگی، برای خود و همسرتان یک میز شام عاشقانه ترتیب دهید و لذت ببرید. در ادامه نحوه چیدن چنین میزی را به شما عزیزان آموزش خواهیم داد.

آریا بانو

میز شام عاشقانه
معمولا به دلیل مشغله های کاری ممکن است کمتر به فکر چیدن یک میز شام عاشقانه افتاده باشید اما این کار می تواند خستگی روز شما و همسرتان را به طور کامل از بین ببرد و با این کار شما به همسرتان نشان می دهید که چقدر به او علاقه دارید و برایتان مهم است.

آریا بانو

برای ترتیب دادن چنین میزی نیاز به امکانات آن چنانی نیست و با وسایل ساده ای که در منزل دارید می توانید یک شام فوق العاده را در کنار عشق زندگیتان میل کنید و از آن لذت ببرید.
همانطور که می دانید رنگ قرمز نماد عشق است و به همین دلیل می توانید از این رنگ در چیدمان میز شامتان استفاده کنید. به طور مثال می توانید از رومیزی قرمز استفاده کنید یا شمع های قرمز روی میز بگذارید.
علاوه بر وسایلی که می توانید برای میز شام عاشقانه استفاده کنید، بهتر است غذاها را نیز با تم عاشقانه که معمولا قلب است تزیین کنید و همسرتان را سورپرایز کنید. در ادامه با ایده هایی برای دیزاین میز شام دونفره آشنا خواهید شد.

آریا بانو

دیزاین قلبی فست فود
اگر قرار است شامتان فست فود باشد، ممکن است با خود فکر کنید که نمی توانید آن را دیزاین کنید. در صورتی که چنین نیست و می توانید با استفاده از قالب های قلبی که در بازار موجود است، پیتزای قلبی درست کنید.
می توانید خمیر پیتزا را در منزل تهیه کنید و سپس آن را کف قالب قلبی گذاشته و مواد پیتزا را روی آن بریزید و همانند تصویر یک پیتزای قلبی فوق العاده درست کنید.
تهیه غذا و دسر با قالب های قلبی
ممکن است دوست داشته باشید شام عاشقانه خود را با یک زرشک پلو با مرغ فوق العاده سپری کنید. در این صورت می توانید تم قلبی را در میز شام خود پیاده کنید و همه ی غذاها، دسرها، دورچین و ... را با قالب های قلبی دیزاین کنید.
پس از اینکه برنج را درست کردید، آن را در قالب های ژله به شکل قلب بریزد و آن را با پشت قاشق فشار دهید و سپس در ظرف برگردانید. همچنین می توانید سیب زمینی ها را با شابلون های آشپزی به شکل قلب درآورید و سپس سرخ کنید و در کنار مرغ بگذارید.
دیزاین میز شام عاشقانه با شمع و گل
همانطور که می دانید شمع برای فضاهای رمانتیک کاربرد زیادی دارد. بهتر است همیشه بر سر میز غذا شمع باشد تا فضایی شاعرانه برایتان ایجاد کند. اما برای دیزاین میز شام عاشقانه، ترکیب گل های رز یا گلبرگ های قرمز با شمع بسیار جذاب می شود.
به این منظور می توانید روی میز شامتان را مقداری گلبرگ قرمز بریزید و روی آن ها را شمع های کوچک قرار دهید. برای شاعرانه تر شدن فضا نور را کم کنید تا با نور شمع غذا بیشتر به شما بچسبد.

آریا بانو

تزیین میز شام عاشقانه با کیک و هدیه
ممکن است شما به دلیل مناسبت خاصی بخواهید یک میز شام رمانتیک ترتیب دهید. در چنین موقعیتی می توانید کارهای بیشتری برای دیزاین میزتان انجام دهید. به طور مثال می توانید کیک آن مناسبت را بر سر میز بیاورید.
همچنین می توانید هدیه ای که برای همسرتان خریده اید را نیز بر سر میز قرار دهید و آن را زیبار کنید. برای جذاب تر شدن میز شامتان بهتر است یک باکس گل نیز داشته باشید و آن را کنار کیک قرار دهید و یک میز فوق العاده ترتیب دهید.

آریا بانو

دیزاین میز شام با گل و بادکنک
هر جا صحبت از تزیین و دیزاین باشد، پای بادکنک های رنگی در میان است. حتی در دیزاین میز شام نیز یکی از جذاب ترین کارهایی که می توانید انجام دهید، قرار دادن چند بادکنک رنگی در کنار میز است.
اگر بادکنک ها را با گاز هلیوم باد کرده باشید و آن ها را با یک پایه ی کوچک در کنار میز بگذارید، جذابیت بیشتری دارد. ترکیب گل و بادکنک می تواند معجزه کند. به این منظور گل هایی هم رنگ بادکنک ها، بر سر میز شامتان بگذارید و همسرتان را حیرت زده کنید.
کلام آخر
برای چیدن میز شام عاشقانه بهتر است بیشتر از رنگ قرمز استفاده کنید و از وسایلی مثل گل، شمع، بادکنک و نمادهای قلبی بهره ببرید. البته این مسئله کاملا سلیقه ای است و ممکن است کسانی باشند که از رنگ های صورتی، نارنجی، سرمه ای و ... برای تزیین میز شام استفاده کنند.
امیدواریم از این ایده ها بهره کافی را برده باشید و در مزل آن ها را بکار ببرید و در کنار همسرتان از شام خوردن لذت ببرید.

http://www.banounews.ir/fa/News/502326/چگونه-یک-میز-شام-عاشقانه-بچینیم؟
بستن   چاپ