آریا بانو
منشا: باید ببریم و من هم گل بزنم
شنبه 4 بهمن 1399 - 10:59:13
آریا بانو - ایران ورزشی / هیچ مهاجمی نمی‌تواند بگوید از گلزنی و آقای گلی بدش می‌آید پس من هم تلاش می‌کنم تا تیمم دوباره برنده شود و در کورس آقای گلی، خودم را در بهترین شرایط قرار دهم
گاودین منشا مهاجم نیجریه‌ای گل‌گهر با به ثمر رساندن 9 گل در بازی‌های قبلی تیمش عملکردی عالی در خط حمله تیم سیرجانی داشته و در حال حاضر با شهباززاده به یک اندازه گل زده و در جدول آقای گلی با مهاجم سپاهان مشترکاً در صدر قرار دارد. در رابطه با بازی حساس گل‌گهر مقابل تراکتور و شرایط منشا گفت‌وگویی با این مهاجم داشتیم.
در خصوص بازی‌تان مقابل تراکتور چه صحبتی داری؟
تراکتور تیم خوبی است اما قطعاً کادر فنی ما برای این بازی تدابیر خاصی دارد و ما هم با این برنامه‌های ویژه به مصاف حریف می‌رویم.
چه نکته‌ای بیش از هر مسأله‌ای برای بازی مقابل تراکتور ذهنت را مشغول کرده؟
تمام بازی‌ها برای ما ارزش خاصی دارد و سه امتیاز دارد اما در حال حاضر ما در چند بازی اخیرمان نتوانسته‌ایم پیروز شویم که این مسأله تمام فکر من و تیمم را به خودش مشغول کرده است.
و موتور گلزنی خودت هم چند هفته‌ای است که از تکاپو افتاده!
تیم خیلی خوب و کادر فنی کار بلدی داریم اما با وجود تمام تلاشی که شده، من در امر گل زدن و تیمم در امر برنده بودن، نتوانسته‌ایم موفق عمل کنیم و این مسأله برایمان مشکل درست کرده است.
جدا از چند هفته اخیر در کار گلزنی خیلی خوب بودی اما چطور شد که در بازی مقابل استقلال چند بخت مسلم گلزنی را از دست دادی و بازی‌های دیگر هم به همین صورت. در حالی که بارها فرصت‌های سخت را گل کرده بودی.
بالاخره گاهی برای هر مهاجمی ممکن است فرصت از دست برود و بازیکن در بعضی بازی‌ها شانس نیاورد و زحماتش به بار ننشیند.
آقای گل لیگ بیستم می‌شوی؟ هر چند که چند رقیب هم در این امر داری...
من امسال خیلی تمرکز کرده‌ام و به نوعی می‌خواهم به لحاظ گلزنی موفق‌ترین فصل فوتبالی‌ام را در فوتبال ایران سپری کنم و ان‌شاءالله بهترین کارنامه را امسال از خودم برجای بگذارم.
اما در مورد آقای گلی از تو پرسیدم!
در حال حاضر فکر من و همه تیمم این است که بعد از سه، چهار بازی برنده شویم و البته خودم هم بعد از این تعداد بازی که گل نزدم دوباره برای تیمم گل بزنم و راه را برای موفقیت تیمم و خودم هموار کنم. مسلماً همراه بازی خوب، گلزنی و آقای گلی هم می‌آید. من در 10 بازی 9 گل زدم اما در چند بازی اخیر تیمم در گلزنی موفق نبودم که تلاشم را انجام می‌دهم تا به چند هفته گل نزدنم پایان دهم و به تراکتور گل بزنم. هیچ مهاجمی هم نمی‌تواند بگوید از گلزنی و آقای گلی بدش می‌آید پس من هم تلاش می‌کنم تا تیمم دوباره برنده شود و در کورس آقای گلی، خودم را در بهترین شرایط قرار دهم.
تعداد گل خاصی برای خودت در لیگ بیستم در نظر گرفته‌ای؟
هر چه بازی‌ها جلوتر برود کار سخت‌تر می‌شود اما من می‌دانم باید تلاشم را بیشتر کنم تا باز هم در گلزنی و کارم موفق‌تر شوم اما باور کنید هیچ مهاجمی نمی‌تواند با قاطعیت حرفی از تعداد گلش در پایان فصل بزند.
در خصوص خط دفاعی تراکتور و دروازه‌بان این تیم که رقیبان مستقیم تو برای گلزنی‌ات محسوب می‌شوند، چه نظری داری؟
تراکتور تیم خوبی است و مهره‌های خوبی دارد اما من مهاجم هستم و وظیفه‌ام گلزنی است. بنابراین بعد از چند هفته که من گل نزدم و تیمم هم در پیروزی موفق نبوده، نام تیم مهم نیست و ما فقط باید برنده باشیم و خودم هم باید تمام تلاشم را انجام بدهم که گل بزنم و ان‌شاءا... دوباره پایم به گلزنی باز می‌شود.

http://www.banounews.ir/fa/News/502257/منشا--باید-ببریم-و-من-هم-گل-بزنم
بستن   چاپ