آریا بانو
خوش‌خبر: اردوهای تیم ملی والیبال از پنجم فروردین 1400 آغاز می‌شود
جمعه 3 بهمن 1399 - 16:01:32
آریا بانو - تسنیم / سرپرست تیم ملی والیبال ایران از آغاز دوباره اردوهای این تیم از پنجم فروردین ماه 1400 خبر داد.
به نقل از سایت فدراسیون والیبال، امیر خوش‌خبر درباره حضور ولادیمیر آلکنو سرمربی تیم ملی والیبال ایران در تهران اظهار داشت: برنامه‌های فدراسیون والیبال برای آماده‌سازی ملی‌پوشان، براساس توافق انجام شده با آلکنو سرمربی تیم ملی تدوین و اجرایی خواهد شد و تا کنون خلل یا تغییری در این برنامه‌ها ایجاد نشده است.
سرپرست تیم ملی والیبال ایران تصریح کرد: بر همین اساس، اردوهای آماده‌سازی تیم ملی از پنجم فروردین ماه سال 1400 شروع می‌شود و ملی‌پوشان کشورمان با آمادگی خوبی در لیگ ملت‌های والیبال 2021 که نخستین رویداد سال آینده والیبال ایران است، حاضر خواهند شد.
وی به هدف‌گذاری فدراسیون در بازی‌های المپیک توکیو اشاره کرد و گفت: امیدوارم با عملی شدن برنامه‌های تدوین شده، تیم قدرتمندی از والیبال ایران در بازی‌های المپیک توکیو حضور یابد.
خوش‌خبر ادامه داد: متأسفانه این روزها شایعاتی مبنی بر حضور نیافتن آلکنو در اردوی آماده‌سازی تیم ملی مطرح است که نادرست است و انتشار این‌گونه اخبار کذب، آثار نامناسبی روی تیم ملی و بازیکنان این تیم خواهد داشت که به سود والیبال و ورزش ایران نیست.
خوش‌خبر تأکید کرد: اگر رسانه‌ها و مردم بخواهند اطلاعات و اخبار درست و دقیقی از تیم ملی والیبال ایران داشته باشند، بهترین مرجع و منبع، فدراسیون والیبال است و از رسانه‌ها نیز خواهش می‌کنم به اینگونه شایعات دامن نزنند تا تیم ملی بدون حاشیه راهی مسابقات مهم سال آینده شود.
وی افزود: هر چه به زمان شروع برنامه‌های تیم ملی نزدیک‌تر شویم، جزئیات آن به طور کامل از طریق سایت فدراسیون والیبال اطلاع‌رسانی خواهد شد.

http://www.banounews.ir/fa/News/501874/خوش‌خبر--اردوهای-تیم-ملی-والیبال-از-پنجم-فروردین-1400-آغاز-می‌شود
بستن   چاپ