آریا بانو
استقلال طلسم را شکست
جمعه 3 بهمن 1399 - 16:01:08
آریا بانو - تسنیم / در صورتی که تیم فوتبال استقلال فردا مقابل سایپا امتیاز بگیرد، محمود فکری به لحاظ امتیازگیری از آندره‌آ استراماچونی ایتالیایی جلو خواهد زد.
تیم فوتبال استقلال از ساعت 16:45 فردا (شنبه) در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه آزادی به مصاف سایپا خواهد رفت. شاگردان محمود فکری از 11 بازی گذشته خود 22 امتیاز کسب کرده‌اند و در صدر جدول قرار دارند و قصد دارند به روند صدرنشینی خود ادامه دهند. 
استقلال در این فصل با فکری توانست طلسم سال‌های اخیر را بشکند و خودش را به‌عنوان مدعی قهرمانی معرفی کند. برخی اعتقاد دارند که آبی‌پوشان فصل گذشته نیز با آندره‌آ استراماچونی در صدر قرار داشتند، اما تفاوت این دو مربی به چگونگی قرار گرفتن در صدر جدول است. استقلال سال گذشته به مانند شروع ناامیدکننده خود در هر فصل از چهار بازی دو امتیاز داشت، اما استقلال با فکری لیگ بیستم را با پیروزی شروع کرد و اگرچه در هفته دوم شکست خورد، اما طی چهار بازی هفت امتیاز گرفت. 
سرمربی ایتالیایی پیشین استقلال پس از هفته پنجم تیمش را متحول کرد و به یکباره آبی‌پوشان به صدر جدول رسیدند، اما با این تفاوت که تا پایان هفته سیزدهم یک بازی بیشتر از برخی تیم‌های مدعی انجام داده بودند. استقلال با استراماچونی با 12 بازی در فصل گذشته 22 امتیاز گرفته بود و در رده سوم جدول رده‌بندی قرار داشت. استقلال با فکری از 11 بازی 22 امتیاز گرفته و در صدر جدول است و اگر آبی‌پوشان در پایان هفته دوازدهم برابر سایپا یک امتیاز بگیرند، از آمار استراماچونی تا پایان این هفته جلو خواهند زد.
این آمار نشان می‌دهد که فکری حداقل در بحث نتیجه‌گیری موفق بوده است و اگر تیمش موفق به شکست سایپا شود، به طور حتم یکی از تیم‌های اصلی برای کسب قهرمانی در لیگ بیستم خواهد بود.

http://www.banounews.ir/fa/News/501868/استقلال-طلسم-را-شکست
بستن   چاپ