آریا بانو
رونالدو در جهان بهترین نیست اما...
جمعه 3 بهمن 1399 - 16:00:59
آریا بانو - ورزش 3 / ژرژ وه‌آ، ستاره سابق میلان، معتقد است که یوونتوس بیشترین شانس را برای قهرمانی در سری آ دارد و اعتقاد دارد رونالدو بهترین بازیکن جهان نیست.
اسطوره روسونری در مصاحبه ای نظرات خود را راجع به رقابت بر سر قهرمانی در سری آ با هواداران در میان گذاشته است. ژرژ وه‌آ گفت: " میلان مسیر جدید و درخشانی را آغاز کرده است.فرهنگ پیروزی بخشی از DNA روسونری است.
پائولو مالدینی مرد بزرگی است و دوست خوب من است. او کاپیتان فوق العاده ای بود. او مرد سختکوشی است، او می داند که برای رسیدن به بالاترین سطوح چه فاکتورهایی لازم است.

آریا بانو

وه‌آ راجع به زلاتان و رونالدو افزود: "ایبرا بسیار قدرتمند و با اعتماد به نفس است، اما چیزهای دیگری هم در میان است. میلان با او قرارداد بست چرا که او می تواند برای بازیکنان جوان بسیار سودمند باشد. او الگو و الهام بخش آنها است.
او همیشه متمرکز است و همه تلاشش را برای چیزی که به آن علاقه دارد می کند. اگر سخت تلاش کنید و علاقه خود را از دست ندهید، سن فقط یک عدد است.
به پیترو ویرکوود، فرانکو بارسی و یا پائولو مالدینی نگاه کنید! آنها بازیکنانی بودند که تا نزدیک 40 سالگی در بالاترین سطح فوتبال بازی کردند.
رونالدو هم همچنین گواهی است بر اینکه چگونه ترکیب کار سخت و اشتیاق می تواند نتایج غیر منتظره ای به همراه داشته باشد.
او در جهان بهترین نیست، اما بسیار تمرین کرده و آموزش دیده تا بهترین شود. من از طرفداران رونالدو هستم زیرا او فروتن باقی ماند و شایسته دستاوردهایش بوده. او برای رسیدن به جایگاهی که الان دارد، جنگید."
ستاره سابق میلان، راجع به اینکه چرا یوونتوس را شانس اول قهرمانی می داند، اضافه کرد: "اول از همه به خاطر اینکه من از بچگی طرفدار بیانکونری بودم، دوما به این دلیل که آنها 9 سال پیاپی اسکودتو را برده‌اند.
بچه که بودم در آفریقا مسابقات سری آ و فرانسه را نگاه می کردم. آنها تصاویری از پلاتینی پخش می کردند و من شیفته یوونتوس شدم.
بعدها زندگی مرا به میلان آورد، جایی که من یک خانواده و محیطی بسیار استثنایی را یافتم. میلان همه چیز به من داده، اما من همچنان طرفدار یووه هستم."

http://www.banounews.ir/fa/News/501864/رونالدو-در-جهان-بهترین-نیست-اما
بستن   چاپ