آریا بانو
اف 14 هم ناجی شاهین بوشهر نشد
سه شنبه 30 دي 1399 - 15:56:57
آریا بانو - ورزش 3 / شکست غیرمنتظره شاگردان فراز کمالوند در سیرجان باعث شد تا آن‌ها که در ابتدای فصل خود را در قامت مدعی صعود به لیگ برتر نشان دادند، به رتبه دوازدهم جدول نیز سقوط کنند.
پنج هفته ناکامی در کسب پیروزی برای تیمی که سودای بازگشت زودهنگام به لیگ برتر را دارد، اصلا روند خوبی نیست؛ به ویژه آن‌که شاهینی‌ها در جدول متراکم لیگ یک، جایگاه خوبی را در میان مدعیان برای خود به دست آورده بودند اما نتایج ضعیف هفته‌های اخیر باعث شد تا آن‌ها از جمع مدعیان کنار بروند و حالا در رتبه سیزدهم جدول جای خوش کنند. به نظر هر چه از زمان لیگ یک بیشتر می‌گذرد، از دست رفتن زمان بدنسازی و تمرینات پیش‌فصل برای شاهین در بازی‌های این تیم بیشتر خودنمایی می‌کند.
شاگردان فراز کمالوند در پنجمین ناکامی متوالی خود برای رسیدن به برد، روز گذشته به آرمان‌گهر سیرجان بازی را واگذار کردند؛ البته در این مسابقه در دقیقه 89، محمد ابراهیمی کاپیتان باتجربه شاهینی یکبار موفق به گلزنی شد اما درخشش او هم نتوانست مانع شکست شاهین شهرداری بوشهر شود تا طلسم نبردن‌های این تیم به 34 روز برسد.
شاهینی‌ها هفته آینده باید در مقابل استقلال خوزستان صف‌آرایی کنند، تیمی که در جمع مدعیان صعود به لیگ برتر است و ناکامی دیگر برای نماینده استان بوشهر می‌تواند به سقوط آزاد آن‌ها در جدول نیز ادامه دهد اما پیروزی در این جدال سرنوشت‌ساز و حساس می‌تواند جان تازه‌ای به پیکره شاهین شهرداری بوشهر با هدایت فراز کمالوند تزریق کند.

http://www.banounews.ir/fa/News/499618/اف-14-هم-ناجی-شاهین-بوشهر-نشد
بستن   چاپ