آریا بانو
پرسپولیس «شوت» شد
سه شنبه 30 دي 1399 - 15:56:40
آریا بانو - خبر ورزشی / تیم پرسپولیس پس از چهار تساوی متوالی مقابل فولاد خوزستان به پیروزی رسید تا شرایط خود را در جدول بهبود بخشد.
تیم فوتبال پرسپولیس در حالی موفق به کسب پیروزی 2 بر یک مقابل فولاد خوزستان در هفته یازدهم لیگ برتر شد که در چهار بازی قبل از آن نتیجه‌ای بهتر از تساوی نگرفته بود.
هواداران پرسپولیس برای برد تیم محبوب خود 50 روز صبر کردند تا بالاخره شاگردان یحیی گل‌محمدی به پیروزی رسیدند. سرخپوشان در حالی به برد مقابل فولاد دست پیدا کردند که بازی مالکانه خود را که یکی از اصول یحیی گل محمدی از زمان حضور در راس کادر فنی این تیم است رعایت کردند. پرسپولیس مقابل فولاد 54 درصد از چرخش توپ در زمین مسابقه را در اختیار داشت. آنها حدود 78 درصد پاس‌های خود را نیز سالم به مقصد رساندند.
آمار سرخپوشان در ارائه بازی مالکانه نسبت به دو ماه گذشته چندان تغییری نکرده بود اما تعداد شوت‌های این تیم پس از مدت‌ها دو رقمی شد. شاگردان یحیی در بازی با فولاد، 10 شوت زدند. تنها سه شوت در چارچوب دروازه محسن فروزان بود که دو گل برای پرسپولیس به همراه داشت. این می‌تواند نشانه‌ای از بازگشت اعتماد به نفس به بازیکنان پرسپولیس باشد که عطش شوتزنی پیدا کرده و می‌خواهند با حفظ مالکیت توپ راه تازه ای را در محوطه جریمه حریف برای رسیدن به گل پیدا کنند.
پرسپولیس با پیروزی مقابل فولاد صاحب 15 امتیاز از 9 بازی شد تا خود را به صدر جدول رده بندی بیستمین دوره لیگ برتر نزدیک کند.
سرخ‌پوشان دوشنبه ششم بهمن ماه میهمان آلومینیوم اراک خواهد بود تا پس از چهار بازی متوالی، از تهران خارج شود.

http://www.banounews.ir/fa/News/499615/پرسپولیس-«شوت»-شد
بستن   چاپ