آریا بانو
معمای ترابی؛ به پرسپولیس برمی‌گردد؟!
دوشنبه 29 دي 1399 - 01:42:02
آریا بانو - آخرین خبر / برخی خبرها حاگی از آن است که مدیران باشگاه پرسپولیس اقدامات اولیه برای جذب وینگر سابق این باشگاه را انجام دادند اما این اخبار چقدر می تواند به بازگشت ترابی به پرسپولیس منجر شود؟
به گزارش فوتبالی، مهدی ترابی بازیکن سابق باشگاه پرسپولیس که در پایان فصل گذشته به لیگ ستارگان قطر و باشگاه العربی پیوست بعد از نیم فصل حضور در این تیم در حالیکه کیفیت بدی نداشت و هم گل زد و هم پاس گل می داد به دلایلی که هنوز مشخص و رسانه ای نشده در لیست خروج قرار گرفته است. العربی قرار است یوسف المساکینی جایگزین مهدی ترابی کند.
در حالی که از چند هفته پیش جدایی مهدی ترابی از العربی قطر پیش بینی می شد مدیرعامل پرسپولیس حدود یک ماه قبل با ارسال نامه ای به باشگاه العربی از این باشگاه قطری خواست تا وضعیت ترابی را تشریح کرده و شرایط خود را برای آزادسازی این بازیکن اعلام کند.
از تراکتور، سپاهان و حتی سایپا و یک تیم صنعتی دیگر که توانایی پرداخت مبلغ رضایت نامه ترابی را دارند به عنوان سایر مشتریان به خدمت گرفتن این بازیکن هم نام برده می شود و این موضوع از سوی باشگاه العربی هم تایید شده است به همین دلیل هم شایعه شده مدیر برنامه های این بازیکن خواهان حضور ترابی در این تیم هاست.
 با توجه به اینکه ترابی بازیکن تحت قرارداد باشگاه العربی است قطعا این باشگاه ترابی را به باشگاهی می دهد که پرداختی آن از سایر مشتریان نقد تر و بهتر باشد تا بخشی از هزینه های جذب این بازیکن جبران شود.
البته خبر آمده باشگاه العربی رقم سنگینی را برای آزاد سازی این بازیکن اعلام کرده است اما باید دید این رقم برای انتقال ترابی به باشگاه های قطری است یا باشگاههای ایرانی.
مطمئنا باشگاههای ایرانی توانایی پرداخت 600 هزار دلاری آزادسازی یک بازیکن را ندارند. ضمن اینکه با توجه به قیمت ارز پرداخت همین مبلغ هم برای باشگاه پرسپولیس با توجه به پرداخت مطالبات مربیان گذشته این باشگاه و بودیمیر تقریبا سخت خواهد بود. البته دیگر باشگاهها و در واقع چند ایجنت ایرانی کار بازگشت ترابی به پرسپولیس را سخت کرده اند و به محض اطلاع از قیمت پایه اول پیشنهادی العربی به پرسپولیس، قیمت پیشنهادی باشگاههایی مثل سپاهان و تراکتور را بالا بردند تا العربی وسوسه شود.
از باشگاه پرسپولیس خبر رسیده که ترابی در این مدت با ابراهیم شکوری و یحیی گل محمدی برای بازگشت به پرسپولیس در تماس بوده و سخنگوی باشگاه پرسپولیس و سرمربی قرمزها از این بازیکن خواسته اند در مذاکره با مدیران باشگاه العربی شرایط را برای حضور و بازگشت دوباره به پرسپولیس تسهیل کند اما همه چیز در دست باشگاه العربی است.
باید منتظر ماند و دید که تلاش مدیران باشگاه پرسپولیس برای بازگشت ترابی به این باشگاه در روزهایی که پرسپولیس با کمبود نیروی تهاجمی و مشکل گلزنی روبه رو است به نتیجه می رسد یا نه.

http://www.banounews.ir/fa/News/498277/معمای-ترابی؛-به-پرسپولیس-برمی‌گردد؟!
بستن   چاپ