آریا بانو
شایسته پیروزی بودیم
يکشنبه 28 دي 1399 - 00:56:57
آریا بانو - ورزش 3 / فرانک لمپارد، سرمربی چلسی، پس از پیروزی 1-0 مقابل فولام، تایید کرد که تیمش شایسته کسب سه امتیاز این دیدار بود.
 در این دیدار فولام در همان نیمه اول با اخراج آنتونی رابینسون، 10 نفره شد و آبی ها با استفاده از برتری نفری شان توانستند با تک گل میسون مونت در نیمه دوم به پیروزی برسند.
چلسی در سه دیدار قبلی اش در لیگ برتر پیروز نشده بود اما با سه امتیاز دیدار امشب، به رتبه هفتم جدول لیگ برتر صعود کرد.
لمپارد در پایان بازی به اسکای اسپورتس گفت:" البته که کسب پیروزی احساس خوبی دارد. با توجه به فرمی که اخیرا در لیگ داشتیم، کسب این پیروزی آسان نبود و باید بالاخره این کار را انجام می دادیم. فولام شرایط را برای ما دشوار کرد. ما بازی را خوب شروع کردیم، خیلی توپ را در کنترل مان داشتیم، این کار مقابل تیمی 10 نفره آسان نیست. ما به تلاش مان ادامه دادیم و به چیزی که امشب شایستگی اش را داشتیم، رسیدیم.
من به کیفیت بازیکنانم اعتماد دارم. این احساس را داشتیم که به گل می رسیم زیرا فشار تیم ما قطع نمی شد. باید صبور می بودیم و فکر می کنم این کار را انجام دادیم."
گل میسون مونت، دومین گل او در این فصل بود و هرچند لمپارد از فرم این ملی پوش انگلیسی راضی است اما امیدار است که آمار گلزنی او بهبود پیدا کند:" میسون عقب تر بازی می کرد اما همچنان می تواند برای گلزنی جلو برود. او نیاز دارد که گل های بیشتری بزند. او این را می داند اما کیفیت و نگرش او به بازی فوق العاده است."
مونت هم با ابراز خشنودی از پیروزی تیمش گفت:" بازی فوق العاده ای برای ما بود. می دانیم که شرایط اخیرمان سخت بود. باید به خودمان نگاه کنیم. من خودم را در محوطه جریمه دیدم؛ کاری که اخیرا انجام نمی دادم. این چیزی است که من به دنبالش هستم و امروز آن را انجام دادم. شاید باید دو گل می زدم."

http://www.banounews.ir/fa/News/497592/شایسته-پیروزی-بودیم
بستن   چاپ