آریا بانو
واکنش مورینیو به اعتراف جنجالی ستاره انگلیسی
شنبه 27 دي 1399 - 02:09:47
آریا بانو - ورزش 3 / ژوزه مورینیو، سرمربی تاتنهام به اظهارات مارکوس راشفورد درباره ضربات پنالتی واکنش نشان داد.
مارکوس راشفورد، ستاره انگلیسی منچستریونایتد در مصاحبه ای اعتراف کرد که ژوزه مورینیو در زمان سرمربیگری این تیم به آنها روش پنالتی گرفتن را یاد داده است. در واقع او اعتقاد دارد که دلیل پنالتی گرفتن های زیاد شیاطین سرخ طی هفته‌های اخیر، راهنمایی های مرد پرتغالی در زمان حضور در این تیم بوده است.

آریا بانو

اکنون و پیش از جدال حساس لیورپول و منچستریونایتد در لیگ برتر انگلیس صحبت های مارکوس راشفورد با واکنش سرمربی تاتنهام روبرو شده است. ژوزه مورینیو در این باره گفت: " ببینید، اول از همه باید بگویم بازی لیورپول و منچستریونایتد یک رقابت بسیار بزرگ است و برای بزرگتر کردن پیش نیازی به صحبت‌های من وجود ندارد یا اینکه احتیاجی نیست قبل از این مسابقه مهم چیزی درباره آن بگویم.
من می‌دانم که این دو باشگاه و هواداران زیادشان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار هستند. بنابراین نظرات خود را درباره صحبت‌های راشفورد بعدا اعلام خواهم کرد نه حالا."

آریا بانو

مورینیو در ادامه گفت: " اگر احساس کردید لازم است چیزی درباره آن بنویسید، می‌توانید این کار را به روش بسیار ساده انجام دهید. به آمار مراجعه کنید و اعداد را با یکدیگر مقایسه کرده و سپس نتیجه گیری کنید."
گفتنی است آمار Opta نشان می دهد که یونایتد در تمام مسابقات زیر نظر مورینیو در فصل 17-2016 هفت پنالتی و در رقابت های فصل بعد آن شش پنالتی به دست آورده است.

http://www.banounews.ir/fa/News/496771/واکنش-مورینیو-به-اعتراف-جنجالی-ستاره-انگلیسی
بستن   چاپ