آریا بانو
برگ برنده سرمربی پرسپولیس
شنبه 27 دي 1399 - 02:09:30
آریا بانو - خبر ورزشی / پرسپولیس در هفته یازدهم لیگ برتر درحالی باید به مصاف فولاد خوزستان برود که یحیی گل‌محمدی در کادرفنی خود مهرداد خانبان را در اختیار دارد که در خونه به خونه بابل و نساجی مازندران با جواد نکونام کار کرده است.
پرسپولیس بعد از دربی باید به مصاف فولادی برود که هدایت آن را جواد نکونام برعهده دارد. حریف پرسپولیس خیلی بسته بازی می‌کند و تیم یحیی نشان داد برابر این سبک از بازی دچار مشکل گلزنی می‌شود و نکونام هم استاد بازی بسته و پرفشار است که از کارلوش کی‌روش آموخت.
تیم نکونام در لیگ نوزدهم سهمیه پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا را گرفت و در لیگ بیستم حتی می‌تواند یکی از مدعیان کسب عنوان قهرمانی باشد و اگر می‌خواهد به صدر نزدیک شود باید پرسپولیس را از پیش رو بردارد. تیم جواد کم گل می‌زند اما سخت هم گل می‌خورد و کار پرسپولیس برابر تیم دفاعی و باز انگیزه فولاد سخت خواهد شد اما پرسپولیس در این بازی یک برگ برنده دارد. مهرداد خانبان آنالیزور سرخپوشان تهرانی متخصص بازی به سبک کی‌روش است.
او در زمان هدایت تیم ملی توسط کارلوس کی‌روش یکی از اعضای کادر فنی تیم ملی بود و بعد هم با جواد نکونام در خونه‌به‌خونه بابل و نساجی مازندران کار کرد. خانبان کاملاً با سبک بازی نکونام آشنا است و در دو دیدار گذشته پرسپولیس برابر فولاد توانست به کالدرون و گل‌محمدی برای برد فولاد کمک کند و در این بازی هم برگ برنده یحیی او خواهد بود.

http://www.banounews.ir/fa/News/496760/برگ-برنده-سرمربی-پرسپولیس
بستن   چاپ