آریا بانو
این کارنامه جای دفاع ندارد!
شنبه 27 دي 1399 - 00:33:00
آریا بانو - خبر ورزشی / حتی اگر گواردیولا و مورینیو هم باشی و تیمی را خود ببندی و از 11 بازی تنها 7 امتیاز بیاوری، این عملکرد و این کارنامه قابل دفاع نیست!
همیشه از حضور مربیان جوان و جدید در فوتبال حمایت کردیم. فوتبال متعلق به جوان هاست و همانطور که درون مستطیل سبز خون تازه جوانی و انگیزه برای موفقیت لازم است، بیرون زمین نیز با اندیشه‌های جدید و صبر و حوصله برای موفقیت میتوان جلو رفت. فوتبال جای برای تکرار تجربه‌های گذشته نیست و به همین دلیل میانگین سنی مربیان در سطح اول جهان مدام پایین و پایین‌تر می‌آید اما ...
به بهانه جوانگرایی هم نمی‌توان پای هر نتیجه‌ای ایستاد! حتی اگر گواردیولا و مورینیو هم باشی و تیمی را خود ببندی و از 11 بازی تنها 7 امتیاز بیاوری، این عملکرد و این کارنامه قابل دفاع نیست! البته که همیشه برای ناکامی بهانه هست، از داستان کرونای ‌اصفهانی‌ها هنوز آنقدر نگذشته که فراموش شود. تیم خوب بازی می‌کند و یقه پرسپولیس یا سایر بزرگان را هم گرفته را هم به یاد داریم اما امروز ذوب‌آهن در تهران به سایپا هم باخت تا با 7 امتیاز در انتهای جدول جا خوش کند. جایگاهی که اگرچه دو سال پیش با آن آشنا شد اما با قدمت و پیشینه یکی از پنج تیم همیشه حاضر در سطح اول فوتبال ایران هیچ تناسبی ندارد.
مدیران ذوب آهن به رحمان رضایی اولتیماتوم داده بودند که اگر از پنج بازی باقی مانده تا نیم فصل پانزده امتیاز گرفت، پاداش روی قراردادش بیاورند. اگر 11 امتیاز گرفت به کارش ادامه دهد و اگر کمتر، برکنار شود. حالا پرنده آسمانی بلاژ 3 امتیاز بازی اول را از دست داده؛ این یعنی یک مساوی در 4 بازی آینده به منزله پایان کار وی خواهد بود.

http://www.banounews.ir/fa/News/496731/این-کارنامه-جای-دفاع-ندارد!
بستن   چاپ