آریا بانو
3 امتیاز طلایی برای استقلال و پرسپولیس
شنبه 27 دي 1399 - 00:32:57
آریا بانو - خبر ورزشی / استقلال و پرسپولیس در هفته یازدهم لیگ برتر در تبریز و تهران باید به مصاف تراکتور و فولاد بروند.
دربی سرخابی‌ها با همه اتفاقات جالب آن با نتیجه پرگل 2-2 تمام شد ولی ترکش هایی برای استقلال و پرسپولیس داشت. استقلال با قهر میلیچ مداف کروات خود مواجه شد و او بدون اطلاع به کشورش بازگشت و پرسپولیس هم درگیر قهر گل‌محمدی سرمربی خود شد.
دو تیم سرخابی این هفته باید یک بازی مهم و حساس را برگزار کنند. استقلال در تبریز به مصاف تراکتور می‌رود و پرسپولیس هم در تهران از فولاد خوزستان پذیرایی می‌کند. فکری و گل‌محمدی برای فراموش کردن دربی و اشتباهات فنی نیاز مبرم به هر 3 امتیاز دارند تا در کورس مدعیان باشند و فاصله خود را با صدر جدول کاهش دهند.‌
استقلال 19 امتیازی با محمود فکری گرچه هنوز به ترکیب ایده‌آل خود دست نیافته ولی در نتیجه‌گیری موفق ظاهر شده. تیم او در تبریز کار راحتی مقابل تراکتور مسعود شجاعی ندارد ولی فکری خیلی خوب می‌داند برد در تبریز علاوه بر صدرنشینی، اتفاقات دربی و دیگر حواشی تیم کمرنگ خواهد شد.
اما در ورزشگاه آزادی تهران پرسپولیس میزبان فولاد جواد نکونام است، بعد از دربی پرسپولیس ابتدا با قهر گل‌محمدی مواجه شد و سپس دو ویدیوی رسول‌پناه باعث شد تا این تیم دجار حاشیه شود، البته گل‌محمدی به تمرینات تیم برگشت تا فعلاً اوصاع آرام شود. به گواه همه کارشناسان پرسپولیس در دربی بازی قابل قبولی را ارائه داد و اگر بتواند همان بازی نیمه دوم دربی را مقابل حریفان به نمایش بگذارد بدون‌شک مدعی اول قهرمانی خواهد بود. گل‌محمدی به دنبال پیروزی مقابل فولاد است تا نوار سریال تساوی‌های تیمش پاره شود و با این 3 امتیاز علاوه بر آرامش تیمش، سیر صعودی را در جدول داشته باشد.

http://www.banounews.ir/fa/News/496729/3-امتیاز-طلایی-برای-استقلال-و-پرسپولیس
بستن   چاپ