آریا بانو
وقتی نتایج ضعیف شدند، اوضاع تغییر کرد!
چهارشنبه 24 دي 1399 - 22:53:52
آریا بانو - ورزش 3 / اونای امری، سرمربی سابق آرسنال از دوران حضور در این تیم به عنوان اتفاقی مثبت یاد می‌کند.
 اونای امری در تابستان سال 2018 به عنوان جانشین آرسن ونگر بزرگ پا به آرسنال گذاشت و هدایت این تیم را بر عهده گرفت. او با توپچی ها به فینال رقابت‌های لیگ اروپا راه یافت و در لیگ برتر انگلیس به مقام پنجم دست یافت اما نهایتاً در نوامبر 2019 بعد از شکست مقابل با آینتراخت فرانکفورت از سرمربیگری آرسنال برکنار شد.

آریا بانو

امری که حالا هدایت باشگاه اسپانیایی ویارئال را برعهده دارد، می‌گوید دوران حضور در آرسنال برایش مثبت بوده است. او در این باره گفت: " من یک سال و نیم در آرسنال حضور داشتم و فکر می‌کنم که فصل اول بسیار خوب بود. ما به فینال رقابت‌های لیگ اروپا رسیدیم و تا آخرین لحظه شانس حضور در بین چهار تیم بالای جدول لیگ برتر انگلیس را هم داشتیم. من فکر می‌کنم هنگام حضور در این تیم اعتماد به نفس زیادی را برای بازیکنان و هواداران به ارمغان آوردیم."
امری در ادامه گفت: " وقتی نتایج کمی ضعیف شدند اوضاع تغییر کرد اما به هرحال از سال اول حضورم در آرسنال چیزهای مثبت زیادی را به خاطر می آورم. من از مربیگری در آرسنال بسیار لذت بردم و به خاطر زمانی که در این تیم گذراندم از آنها سپاسگزارم. این برای من یک مسئله منفی به شمار نمی آمد بلکه یک تجربه کاملا مثبت بود. پس از جدایی ماه های اول اصلاً برایم آسان نبود اما حالا از همه باشگاه سپاسگزار هستم. من اکنون فقط چیزهای خوب باشگاه را به خاطر می‌آورم و سال اول حضور در آرسنال برایم بسیار خوب بود."

http://www.banounews.ir/fa/News/495352/وقتی-نتایج-ضعیف-شدند،-اوضاع-تغییر-کرد!
بستن   چاپ