آریا بانو
دربی 94؛ روز مهاجمان
چهارشنبه 24 دي 1399 - 22:53:48
آریا بانو - آخرین خبر / مهاجمان سرخابی با گلزنی در بازی دربی روز درخشانی را سپری کردند.
به گزارش فوتبالی، برخلاف پیش‌بینی‌ها دربی 94، دربی مهاجمان استقلال و پرسپولیس بود که پس از شروع ناموفق‌شان در لیگ بیستم، هفته‌ها پای‌شان به گلزنی باز نشده بود و با انتقاد‌های زیادی مواجه بودند که چرا نمی توانند برای تیم هایشان مثمر ثمر باشند. در 9 بازی قبلی سهم مهاجمان آبی‌پوش تنها سه گل زده از 11 گل زده این تیم بود. ارسلان مطهری دو و مهدی قایدی یک گل زده بودند و شیخ دیاباته هم هنوز پایش به گلزنی باز نشده بود تا مثلث هجومی آبی‌ها در فصل جدید کم‌آزار نشان دهد، اما دربی 94 روز مهاجمان استقلال بود، یک گل سهم مطهری بود و یک گل هم سهم قایدی، آن هم در شرایطی که کمتر در موقعیت گلزنی قرار گرفتند.
 دربی 94، روز مهاجمان پرسپولیس هم بود، مهاجمانی که در هفت بازی قبلی لیگ، حتی یک بار هم پای‌شان به گلزنی باز نشده بود و عملکرد ضعیف مهدی عبدی و آرمان رمضانی یکی از چالش‌های جدی یحیی گل‌محمدی بود. با این حال در مسابقه روز دوشنبه سرخابی ها ورق برگشت و مانند استقلال هر دو گل پرسپولیس را مهاجمان این تیم به ثمر رساندند تا سرانجام با گلزنی آشتی کنند.
مهدی عبدی که پس از گلزنی در فینال آسیا در لیگ ناکام بود، در دربی دیروز گل مساوی را وارد دروازه مظاهری کرد تا اولین گلش در لیگ بیستم، یکی از مهم‌ترین گل‌هایش باشد. این دومین گل عبدی در دربی‌ها بود. او سال گذشته هم در دربی 91 برای قرمزها گلزنی کرده بود و باعث پیروزی قرمزها شده بود.
گل دوم شاگردان یحیی گل محمدی را هم وحید امیری با یک ضربه دقیق به ثمر رساند، یکی از بازیکنان تأثیرگذار تیم گل‌محمدی که با توجه به ضعف خط حمله در بازی دوشنبه یک خط جلوتر بازی می‌کرد تا به افزایش قدرت هجومی قرمز‌ها کمک کند. با وجود عملکرد خوب مهاجم پرسپولیس، احمد نوراللهی با از دست دادن چند موقعیت صددرصد یک روز وحشتناک را پشت سر گذاشت، بازیکنی که پس از خطا در محوطه جریمه و دادن پنالتی عجیب به اولسانی ها در فینال لیگ قهرمانان آسیا، از روز‌های خوبش فاصله گرفته است.

http://www.banounews.ir/fa/News/495349/دربی-94؛-روز-مهاجمان
بستن   چاپ