آریا بانو
رئال‌مادرید و بارسلونا چقدر پاداش می‌گیرند؟
چهارشنبه 24 دي 1399 - 22:53:46
آریا بانو - آخرین خبر / رقابت‌های سوپرجام اسپانیا به زودی استارت خواهد خورد. این رقابت‌ها دو فصل است که دیگر با فرمت متفاوت و با حضور چهار تیم برگزار می‌شوند. در دوره‌ی قبلی رقابت‌ها، رئال مادرید، والنسیا، اتلتیکو مادرید و بارسلونا حضور داشتند که در نهایت رئال مادرید در فینال با پیروزی مقابل اتلتیکو مادرید در آن مسابقات قهرمان شد.
به گزارش فوتبالی، در این دوره از رقابت‌ها، رئال مادرید، اتلتیک بیلبائو، بارسلونا و رئال سوسیداد حضور دارند و باید دید که در نهایت چه اتفاقاتی می‌افتد و کدام تیم به مقام قهرمانی خواهد رسید. اما پاداش هایی که در این تورنومنت وجود دارد، بدین گونه است که هر تیم بابت حضور در مرحله‌ی نیمه نهایی که در واقع اولین مرحله‌ی این مسابقات است، 800 هزار یورو دریافت می‌کند. از تیم‌هایی که به فینال می‌رسند، تیمی که قهرمان می‌شود، رقم 2 میلیون یورو را به جیب می‌زند و تیمی هم که دوم می‌شود، مبلغ 1.2 میلیون یورو به عنوان پاداش دریافت می‌کند.
بنابراین رئال مادرید و بارسلونا تاکنون 800 هزار یورو بابت حضور در این تورنومنت دریافت کرده‌اند و باید دید که چه اتفاقاتی برای آن‌ها می‌افتد و به پاداش‌های بعدی در این تورنومنت و فتح جام می‌رسند یا خیر. اتلتیک بیلبائو و رئال سوسیداد هم شرایط مشابهی دارند.

http://www.banounews.ir/fa/News/495347/رئال‌مادرید-و-بارسلونا-چقدر-پاداش-می‌گیرند؟
بستن   چاپ