آریا بانو
منوچهر هادی کارگردان سریال عاشقانه در پشت صحنه با خانم های چشم بادومی‌
شنبه 8 آذر 1399 - 17:28:28
پرشین وی - اخبار
آریا بانو - در این تصویر منوچهر هادی کارگردان سریال عاشقانه را با بازیگران چشم بادومی می بینید

سریال عاشقانه 2 به کارگردانی منوچهر هادی در حال ساخت و ضبط است. بازیگران جدیدی به این سریال پیوستند و روند تازه ای را دنبال می کند. منوچهر هادی در صفحه اینستاگرامش عکسی جدید از پشت صحنه این سریال را منتشر کرد. در ادامه در پرشین وی عکس منوچهر هادی کارگردان سریال عاشقانه را با خانم های چشم بادومی ببینید
عکس منوچهر هادی کارگردان سریال عاشقانه
منوچهر هادی با انتشار این عکس نوشت:
پشت صحنه عاشقانه با چشم بادومی‌ها.

آریا بانو

عکس منوچهر هادی کارگردان سریال عاشقانه
جزئیات بیشتر درباره سریال عاشقانه2 و چالش های جدیدش
منوچهر هادی پس از سریال «دل» سراغ ساخت فصل دوم مجموعه «عاشقانه» با نام «گیسو» رفته و مدتی است که مشغول تصویربرداری این سریال است. زمانی که این کارگردان فصل اول «عاشقانه» را ساخت، تجربه ناموفقی مانند «دل» را در کارنامه خود نداشت، اما اکنون او فصل دوم را پس از موج گسترده‌ای از نارضایتی مخاطبان از «دل»، با حضور چند بازیگر جدید و در غیاب یکی از شخصیت‌های اصلی قصه جلوی دوربین برده، بنابراین مسیر سختی برای موفقیت «گیسو» در پیش دارد.

آریا بانو

یکتا ناصر و همسرش
تحریم «گیسو» پس از «دل»
انتقاد و نارضایتی مخاطبان از سریال «دل»، از همان اوایل انتشار این مجموعه آغاز شد،
واکنش‌های منفی هرچه به پایان سریال نزدیک شدیم بیشتر شد و در پایان هم با
انتقاد سعید راد بازیگر مجموعه و بابک کایدان نویسنده سریال، شدت گرفت و
تجربه‌ای شکست خورده را در کارنامه هادی و بازیگران سریال ثبت کرد.

آریا بانو

منوچهر هادی کارگردان سریال عاشقانه و همسرش
روشن شدن علت افزایش تعداد قسمت‌های سریال با هدف جبران ضرر مالی پروژه هم ضربه آخر به اعتماد مخاطبان بود. پس از این اتفاقات، طبق آن چه لابه‌لای واکنش‌های مخاطبان دیده می‌شد، عده‌ای تصمیم گرفتند اثر بعدی منوچهر هادی یعنی «گیسو» را دنبال نکنند، بنابراین اکنون هادی چالش مهمی برای جلب توجه این گروه از مخاطبان به سریال جدیدش دارد.
تغییر در گروه بازیگران گیسو
یکی دیگر از چالش‌هایی که بر سر راه منوچهر هادی قرار دارد، تغییر بعضی از بازیگران در فصل دوم سریال است. محمدرضا گلزار، ساره بیات، هومن سیدی و حسین یاری چهار شخصیت اصلی سریال هستند که در سریال «گیسو» نیز حضور دارند، اما از میان شخصیت‌های مکمل پانته‌آ بهرام و بهاره کیان‌افشار در فصل دوم حضور ندارند و بازیگران جدیدی مانند هانیه توسلی، بهاره رهنما و سانیا سالاری به این فصل اضافه شده‌اند.

آریا بانو

رضا گلزار در عاشقانه
هرچند بعید است در شرایطی که قصه سریال با حضور بازیگران اصلی ادامه یافته،
غیبت دیگر بازیگران فصل یک لطمه مهمی به سریال بزند و باید دید شخصیت‌های
جدید و ماجرای آن‌ها چه تاثیری در قصه خواهد داشت.
قصه «گیسو» در غیاب «گیسو»
در پایان فصل اول سریال «عاشقانه» تکلیف همه شخصیت‌ها روشن شد، اما ماجرای شخصیت «گیسو» تازه آغاز شده بود و این شخصیت ظرفیت ادامه یافتن را داشت. همان طور که از نام فصل دوم سریال پیداست، قصه این فصل با محوریت شخصیت «گیسو» روایت خواهد شد.مخاطبان «عاشقانه» این شخصیت را با مهناز افشار که جزو نقش های اصلی بود شناخته‌اند و اکنون نقش این شخصیت به دلیل غیبت بازیگر آن به چهره دیگری سپرده شده.

آریا بانو

پشت صحنه سریال عاشقانه2
ساخت فصل دوم «عاشقانه» درباره شخصیتی که بازیگر اصلی آن در سریال حضور ندارد ریسک بالایی دارد. به طوررسمی درباره بازیگر جایگزین افشار خبری منتشر نشده، اما با توجه به ترکیب بازیگران احتمالا سانیا سالاری یا هانیه توسلی نقش او را بازی خواهند کرد.
اینستاگرام و بهار نیوز

http://www.banounews.ir/fa/News/463148/منوچهر-هادی-کارگردان-سریال-عاشقانه-در-پشت-صحنه-با-خانم-های-چشم-بادومی‌
بستن   چاپ