آریا بانو
قوچان‌نژاد زننده آخرین شوت زوله به سمت دروازه
شنبه 8 آذر 1399 - 16:04:11
آریا بانو - ورزش 3 / پنج بازی، سه مهاجم و صفر شوت به سمت دروازه ؛ خط حمله پی ای سی زوله دروازه تیمی را تهدید نمی کند.
رضا قوچان نژاد ، اسلوبودان تدیچ و مایک فن دونین در خط حمله پی ای سی ، در بازی های اخیر این تیم مهاجمان خطرناکی نبوده اند.
در پنج بازی اخیر لیگ ، پی ای سی از سه مهاجم پست 9 استفاده کرده است؛ قوچان نژاد برابر آی کی سی والویک ، اف سی توئنته و تدیچ برابر ویلم و اوترخت و ون دوئنین مقابل فورتونا سیتارد ، بازی کردند و حتی یک شوت هم به دروازه حریف نزدند. 
آخرین شوت به سمت دروازه را مهاجمان مرکزی پی ای سی در 18 اکتبر و تقریبا یک ماه و نیم پیش شلیک کرده اند. زوله در آن روز برابر پی اس وی بازی کرد و قوچان نژاد گزینه اول خط حمله بود. این ایرانی 33 ساله توانست از فاصله 11 متری به توپ ضربه بزند و این آخرین شوت به سمت دروازه یک مهاجم اصلی این تیم بوده است.
با این وجود قوچان نژاد به طور مشترک بهترین گلزن باشگاه پی ای اس زوله است. او در این فصل دو گل زده مثل کلینت لیمنز و الیانو رایندرز جوان که قرارداد خود را روز پنجشنبه تمدید کردند. امشب زوله در مسابقه ای مهم مقابل فنلو به میدان می رود. هر دو تیم تا اینجا هشت امتیازی هستند. در فصل گذشته پی ای سی با گل های کنت پال و پله کلمنت دو بر یک برابر فنلو پیروز شد. 
اسلوبودان تدیچ امشب برابر فنلو بازی نمی کند. قوچان نژاد نیز به دلیل بیماری در این بازی حضور نخواهد داشت بنابراین این هفته نوبت به فن دونین است که در پست شماره 9 بازی را شروع کند. او مانند تدیچ تا الان موفق به گلزنی در لیگ امسال نشده است.

http://www.banounews.ir/fa/News/462229/قوچان‌نژاد-زننده-آخرین-شوت-زوله-به-سمت-دروازه
بستن   چاپ