آریا بانو
زنی که بعد بازی استرالیا بیش از همه تشویق شد
شنبه 8 آذر 1399 - 16:02:21
آریا بانو - ورزش 3 / تیم ملی ایران بعد از بازی تاریخی 8آ ذر 76با استرالیا از ملبورن به دبی رفت و از آ نجا مستقیم وارد ورزشگاه آزادی تهران شد.
حدود 70هزار نفر شامل 5هزار زن ایرانی در ورزشگاه آزادی انتظار کاروان تیم ملی را می کشیدند.قرار بود بازیکنان و همراهان تیم با یک هلی‌کوپتر مخصوص از فرودگاه به ورزشگاه بیایند که این کار تقریبا با دو ساعت تاخیر انجام شد.
علاوه بر بازیکنان تیم ملی،والدیر ویرا سرمربی برزیلی تیم و همسرش هم بین اعضای کاروانی بودند که در میان هیاهو و تشویق بی نظیر فوتبالدوستان وارد ورزشگاه آزادی تهران شدند. آ ن روز فقط احمد رضا عابدزاده ،خداداد عزیزی ویک ملی پوش دیگر غایب بودند که گویا مستقیم از فرودگاه به منزل رفته بودند.جالب اینکه در میان تمام کسانی که از هلی کوپتر پیاده شده و قدم به چمن ورزشگاه گذاشتند ،همسر والدیر ویرا بیشتر از هم تشویق شدو جمعیت وقتی فهمیدند آ ن خانم همسر سرمربی برزیلی تیم ملی است،برایش سنگ تمام گذاشت.
مردم با دیدن امثال ابراهیم تهامی،مهرداد محمد خاکپور،منصوریان،دایی،استیلی و...ورزشگاه آزادی را منفجر کردند و جالب اینکه خانم های حاضر در ورزشگاه بیشتر سرو صدا می کردند و بازیکنان تیم ملی هم همگی به سمت آ نها رفته و بابت حضورشان در ورزشگاه از آ نها تشکر کردند.
آن روز مراسم استقبال از تیم ملی حدود 3ساعت طول کشید اما به همه خوش گذشت.به خصوص ویرا و بانو.

http://www.banounews.ir/fa/News/462213/زنی-که-بعد-بازی-استرالیا-بیش-از-همه-تشویق-شد
بستن   چاپ