آریا بانو
اعلام جزئیات جدید درباره ماجرای درگذشت مارادونا
شنبه 8 آذر 1399 - 16:01:17
آریا بانو - تسنیم / در ادامه تحقیقات درباره پرونده مرگ اسطوره فوتبال آرژانتین، نشانه‌ای از احتمال سهل‌انگاری فرد یا افرادی یافت شده است.
تحقیقات درباره مرگ دیه‌گو آرماندو مارادونا ادامه دارد و در همین راستا نشریه کلارین آرژانتین نوشته است که پزشک شخصی اسطوره آلبی‌سلسته اعتراف کرد که مجبور شده درباره برخی چیزها دروغ بگوید.
پس از مرخص شدن مارادونا از بیمارستانی که در آن برای برداشتن یک لخته خوبی از مغزش تحت عمل جراحی قرار گرفت، یک تیم از پزشکان و پرستاران مسئول به صورت شیفتی مراقبت مداوم از او بودند و ظاهراً در این میان یکی از آنها به موقع بر بالین او حاضر نشده و در این باره هم به بازرسان پرونده دروغ گفته است.
طبق گزارش کلارین؛ یکی از پرستاران زن درباره زمانی که برای چک کردن وضعیت مارادونا سراغ او رفته دروغ گفته است. در گزارش‌ها آمده است که دیه‌گو حتی تا ساعت 6 و نیم صبح چهارشنبه نیز هوشیار بوده است اما پرستار بعدی که مسئول مراقبت از او بوده است با وجود شنیدن برخی صداها از اتاق او در ساعت 7 و نیم، برای بررسی وضعیت مارادونا به اتاق نرفته است. این اما چیزی نبوده که او در اولین توضیحات کتبی خود نوشت.
در همین حال سؤالاتی درباره زمان مرگ مارادونا هم شکل گرفته است. در حالی که برخی رسانه‌ها اعلام کرده‌اند که آمبولانس اورژانس پس از نیم ساعت به خانه مارادونا رسیده است، برخی دیگر اعلام کرده‌اند که از زمان برقراری تماس تلفنی برای درخواست آمبولانس تا رسیدن آن 11 دقیقه طول کشیده است.

http://www.banounews.ir/fa/News/462202/اعلام-جزئیات-جدید-درباره-ماجرای-درگذشت-مارادونا
بستن   چاپ