آریا بانو
دلیل افت جیدون سانچو از نظر سرمربی دورتموند
چهارشنبه 7 آبان 1399 - 01:27:18
آریا بانو - ورزش 3 / لوسین فاوره، سرمربی دورتموند می‌گوید که ممکن است شایعات تابستانی در افت نسبی جیدون سانچو تاثیرگذار بوده باشد.
در تمام طول تابستان شایعات زیادی در رابطه با انتقال احتمالی جیدون سانچو به منچستریونایتد مطرح شد اما نهایتا توافقات لازم در این رابطه حاصل نشد تا ستاره انگلیسی حداقل یک فصل دیگر در وستفالن ماندگار شود.
جیدون سانچو اما در فصل جدید نتوانسته آمار خیره کننده فصل گذشته را تکرار کند و تا به این جا در 6 مسابقه برای دورتموند تنها یک گل به ثمر رسانده و سه پاس گل نیز ارسال کرده است؛ موضوعی که پیش از بازی دورتموند مقابل زنیت با واکنش لوسین فاوره مواجه شده است.
سرمربی دورتموند در این باره گفت: " هر بازیکنی با چنین دوره هایی روبرو می شود. در تابستان صحبت‌های زیادی در رابطه با جیدون مطرح شد و چیزهایی مانند این نیز می تواند تاثیر گذار باشد. با این حال هیچ بازیکنی یک سال مداوم در فرم عالی نخواهد بود. این غیر ممکن است و شما باید آن را بپذیرید."
فاوره درباره تقابل با زنیت در لیگ قهرمانان اروپا نیز گفت: " به نظر من زنیت در مقابل کلوب بروژ بدون دلیل شکست خورد. آنها چند موقعیت عالی را از دست دادند که نشان می دهد چه تیمی خطرناکی هستند."

http://www.banounews.ir/fa/News/438709/دلیل-افت-جیدون-سانچو-از-نظر-سرمربی-دورتموند
بستن   چاپ