آریا بانو
خوشحال می‌شوم اگر رونالدو فردا بازی کند
چهارشنبه 7 آبان 1399 - 01:26:57
آریا بانو - ورزش 3 / رونالد کومان، سرمربی بارسلونا معتقد است که تیمش کار سختی مقابل یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا پیش رو خواهد داشت.
بارسلونا بعد از شکست ناامید کننده در دیدار ابتدای هفته خود مقابل رئال مادرید، فردا شب در چهارچوب هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا مهمان یوونتوس خواهد بود؛ دیداری که پیروزی در آن می‌تواند تا حدودی تلخی باخت در ال کلاسیکو را برای تیم رونالد کومان کاهش دهد.
رونالد کومان سرمربی بارسلونا درباره تقابل با یوونتوس گفت: " این یک بازی بین دو تیم بزرگ است که قصد دارند تا مراحل بالایی لیگ قهرمانان اروپا بالا بروند. مهم است که با ارائه فوتبالی که مد نظرمان است به نتیجه برسیم. ما احترام زیادی برای یوونتوس قائل هستیم و می‌دانیم که این یک مسابقه بسیار سطح بالا خواهد بود."
کومان درباره غیبت احتمالی کریستیانو رونالدو مقابل بارسلونا نیز گفت: " رونالدو بازیکن بسیار بزرگی است. اگر او بازی کند خوشحال می شود. نمی دانم که او می‌تواند بازی کند یا نه. البته این مسئله من نیست و تصمیم گیری درباره آن نیز به عهده من نخواهد بود. با این حال امیدوارم که او مقابل ما حضور داشته باشد. من خیلی به رونالدو احترام می گذارم. اگر او در زمین مسابقه حاضر باشد باید خیلی خیلی آماده باشیم."
رونالد کومان درباره صحبت های جنجالی اش بعد از ال کلاسیکو نیز گفت: " از صحبت هایم بعد از ال کلاسیکو پشیمان نیستم. البته این را هم گفتم که بیشتر در مورد این موضوع صحبت نخواهم کرد و تمام تمرکزم روی بازی فردا است. مهم این است که خوب بازی کنیم و نتیجه خوبی بگیریم."
کومان در ادامه گفت: " وقتی من سرمربی گری بارسلونا را برعهده گرفتم می دانستم که به دلیل مسائل ناشی از ویروس کرونا و مشکلات اقتصادی چالش آسانی پیش روی ما نخواهد بود. در عین حال این یک چالش بسیار بزرگ محسوب می‌شود. من فقط در اینجا وقت می خواهم چراکه ما چیزهای زیادی را تغییر می دهیم. در بازی مقابل رئال‌مادرید ما 60 دقیقه خوب بازی کردیم و من راضی بودم."
کومان درباره همتای خود در یوونتوس یعنی آندره‌آ پیرلو گفت: " تماشای او به عنوان بازیکن کار آسان‌تری بود. او در خط هافبک عالی بود و موفقیت‌های زیادی را با تیم‌های مختلف ایتالیایی به دست آورد. ما هر دو در تیم هایمان تازه وارد هستیم و شروع مشابهی نیز داشته ایم. مانند هر مربی وقتی شما در تیم تان تغییرات ایجاد می کنید، به زمان احتیاج خواهید داشت. امیدوارم که او به عنوان مربی یوونتوس موفق شود."

http://www.banounews.ir/fa/News/438704/خوشحال-می‌شوم-اگر-رونالدو-فردا-بازی-کند
بستن   چاپ