آریا بانو
کتاب «مهمان تکنولوژی باشید» منتشر شد
چهارشنبه 7 آبان 1399 - 01:25:08
آریا بانو - ایرنا / ظهراب نیا گفت: در کتاب مهمان تکنولوژی باشید با مبانی اینترنت اشیاء آشنا خواهید شد، چرا که این اثر صنعت گردشگری شامل هتلداری، موزه و رستوران‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهد و در نهایت می گوید چطور از اینترنت اشیاء برای ارتقا مجموعه می‌توان استفاده کرد.
این نویسنده ادامه داد: یکی از تعریف‌های اینترنت اشیاء متصل‌شدن اشیاء به یکدیگر از طریق اینترنت بوده، استفاده از QR کدها برای پرداخت با تلفن همراه در رستوران و استفاده از تلفن همراه برای وارد شدن به اتاق به جای کارت کلید از کاربردهای آن در هتل است.
وی با بیان اینکه این کتاب در بازه یک ساله تکمیل و منتشر شده است گفت: این اثر به صورت مکتوب و همچنین نسخه مجازی (صوتی) نیز روانه بازار شده تا بتوان بازدید از بخش گردشگری را افزایش داد.
این نویسنده حوزه گردشگری افزود: در چاپ نخست کتاب در یک هزار تیراژ در قطع رقعی تهیه و روانه بازار شد.
ظهراب نیا بیان کرد که آخرین اطلاعات در این اثر مربوط به سال 2020 (بهمن ماه98 و قبل از کرونا) برمی گردد که با مطالعه کتاب می توان تجربه گردشگر و کیفیت خدمات را برای علاقه مندان این صنعت افزایش داد.
وی اضافه کرد: سرفصل های این کتاب شامل iot، تاریخچه اینترنت اشیا در بخش خودرو، کشاورزی، موزه هوشمند، پیگیری سفر بازدید کنندگان، رد یابی موقعیت بازدید کنندگان، هوش مصنوعی، وب اشیا، تعامل تبلیغاتی، نمونه غذایی و نورپردازی هوشمند هتل ها بوده که علاقه مندان می توانند از این موراد بهره لازم راببرند.

http://www.banounews.ir/fa/News/438673/کتاب-«مهمان-تکنولوژی-باشید»-منتشر-شد
بستن   چاپ