آریا بانو
ویدیویی جالب از حرف زدن خنده دار نعیمه نظام‌دوست به زبان روسی که سوژه مجازی شد !
شنبه 8 ارديبهشت 1403 - 15:17:11
پرشین وی - اخبار
آریا بانو - سکانس خنده‌دار از حرف زدن نعیمه نظام‌دوست به زبان روسی در فضای مجازی دست به دست می شود . نعیمه نظام‌دوست کار بازیگری را در گروه‌های آزاد تئاتر آغاز کرد، سپس در مجموعه نوروز 72 بازی کرد. نظام‌دوست به‌طور حرفه‌ای با ساعت خوش وارد عرصه بازیگری شد.

اسکار مجموعه نمایش خانگی با اجرا و کارگردانی مهران مدیری و تهیه کنندگی محمد شریفی و کژال نوری محصول 1402 است. در این مجموعه نیما شعبان‌نژاد به عنوان دستیار مجری حضور دارد. این برنامه برگرفته از رئالیتی شویی به نام Taskmaster (کارفرما) محصول بریتانیا است. پخش اسکار از 18 دی 1402 در پلتفرم فیلیمو آغاز شد. چند روزی از پخش برنامه اسکار با اجرای مهران مدیری می‌گذرد اما همچنان بخش‌هایی از آخرین قسمت آن در فضای مجازی دست به دست می‌شود. در همین راستا، در بخشی از این برنامه نعمیه نظام دوست، بازیگر سینما و تلویزیون تلاش کرد تا به زبان روسی صحبت کند. ویدیویی از روسی حرف زدن نعیمه نظام‌ دوست در برنامه اسکار را در ادامه در پرشین وی می توانید مشاهده کنید.
نعیمه نظام‌ دوست در برنامه اسکار

آریا بانو


روسی حرف زدن خانم بازیگر



http://www.banounews.ir/fa/News/1189017/ویدیویی-جالب-از-حرف-زدن-خنده-دار-نعیمه-نظام‌دوست-به-زبان-روسی-که-سوژه-مجازی-شد-!
بستن   چاپ