آریا بانو
چهره زیبا و دلنشین بزرگترین نوه پسری گوهر خیراندیش که خارج از کشور زندگی میکنه / «اِما» از همسر اول امید اسماعیل خانی هست
سه شنبه 4 ارديبهشت 1403 - 08:40:01
پرشین وی - اخبار
آریا بانو - امید اسماعیل خانی پسر بازیگر توانمند کشور یعنی خانم گوهر خیراندیش است. گوهر خیر اندیش یکی از چهره های معروف بازیگری است که سابقه زیادی در بازی در فیلم های سینمایی و سریال های تلویزیونی دارد. امید اسماعیل خانی دو خواهر به نام های «آزاده» و «آناهیتا» دارد.

گوهرخیراندیش دارای مدرک کارشناسی بازیگری و کارگردانی تئاتر از دانشکده هنرهای زیبا استحاصل ازدواج گوهر خیراندیش و جمشید اسماعیل خانی یک پسر به نام امید و دو د ختر به نام های آزاده و آناهیتا است . جمشید اسماعیل‌خانی یکی از بازیگران پرکار و با سابقه پیش از انقلاب بود که بیش از 30 سال در عرصه تئاتر، سینما و تلویزیون فعالیت داشت. مرحوم جمشید اسماعیل‌خانی، 18 فروردین سال 1381 بر اثر سکتهٔ قلبی درگذشت. پیکر او 20 فروردین 1381 در قطعهٔ هنرمندان بهشت زهرای تهران به خاک سپرده شد. عکسی از نوه پسری گوهر خیراندیش را در ادامه در پرشین وی می توانید مشاهده کنید.
نوه پسری گوهر خیراندیش
امید اسماعیل خانى تنها پسر گوهر خیراندیش به خارج از کشور مهاجرت کرده و در حال حاضر همراه با همسر و فرزندانش مقیم خارج از کشور است.
امید اسماعیل خانی و دخترش

آریا بانو



http://www.banounews.ir/fa/News/1183239/چهره-زیبا-و-دلنشین-بزرگترین-نوه-پسری-گوهر-خیراندیش-که-خارج-از-کشور-زندگی-میکنه---«اِما»-از-همسر-اول-امید-اسماعیل-خانی-هست
بستن   چاپ