آریا بانو
سفر تفریحی سپیده خداوردی و الیکا عبدالرزاقی در قالب یک گروه دوستانه به چین / تصاویر از فرودگاه بین‌المللی پکن
سه شنبه 4 ارديبهشت 1403 - 05:03:21
پرشین وی - اخبار
آریا بانو - الیکا عبدالرزاقی, بازیگر موفق ایرانی است که با سریال های طنزی همچون قهوه تلخ شناخته می شود. او همکاری بسیار زیادی با مدیری داشته است. الیکا همسر امین زندگانی بازیگر مشهور ایرانی است.

دو هنرمند شناخته شده کشورمان در سفری به چین تصاویرشان وایرال شد. هوای مطبوع بهاری باعث شد بازیگران سریال های برف بی صدا می بارد و اوای باران به پکن سفر کنند. البته این دو هنرمند توضیح نداده اند که سفرشان کاری است و یا اینکه تنها برای گشت و گذار سفر کردند. سفر تفریحی سپیده خداوردی و الیکا عبدالرزاقی در قالب یک گروه دوستانه به چین را در پرشین وی ببینید.
سپیده خداوردی در چین
سپیده خداوردی، بازیگر سریال آوای باران تصاویری از سفر خود و الیکا عبدالرزاقی در سفر به چین منتشر کرد.
بازیگران زن ایرانی در سفر به چین

تیپ خاص بازیگر آوای باران در چین

آریا بانو

تیپ خاص بازیگر آوای باران در چین
خانم بازیگر نوشت :
و این چنین سفر چین آغاز شد

آریا بانو

بازیگران قهوه تلخ و پروانه در پکن
سپیده خداوردی و امین نظری یک پسر به نام سانیار دارند که در تاریخ 8 تیر 1394 متولد شده است. سپیده خداوردی درباره آینده پسرش گفته است که چون سال ها در کنار بازیگری در عرصه موسیقی نیز فعال بود بسیار به این حرفه علاقه دارد؛ درنتیجه دوست دارد که وقتی پسرش بزرگ شد نسبت به هنر موسیقی بی تفاوت نباشد و حتی در این حوزه کار کند. البته او می خواهد که فعالیت سانیار در موسیقی دلی باشد و خودش هم این را بخواهد.

http://www.banounews.ir/fa/News/1183204/سفر-تفریحی-سپیده-خداوردی-و-الیکا-عبدالرزاقی-در-قالب-یک-گروه-دوستانه-به-چین---تصاویر-از-فرودگاه-بین‌المللی-پکن
بستن   چاپ