آریا بانو
ایده پردازی جذاب پریچهر قنبری برای نشان دادن نمایی از خانه اش با تصویری خاص از خودش / گلدانهای درب وردی فوق العاده زیباست
يکشنبه 2 ارديبهشت 1403 - 08:54:39
پرشین وی - اخبار
آریا بانو - پریچهر قنبری همسر شهاب حسینی متولد سال 1359 و مادر به نام های امیرعلی و محمدامین می باشد و در حال حاضر در آمریکا زندگی می کند. زمانی که 15 سال داشت با شهاب حسینی ازدواج کرده و در حال حاضر به عنوان بازیگر تئاتر مشغول است و در چند نمایش تا کنون ایفای نقش کرده است.

شهاب حسینی تنکابنی درسال 1352 در تهران متولد شد. او در سال 1374 با پریچهر قنبری ازدواج کرد، فرزند اولشان به نام محمدامین در زمستان 1382 و فرزند دومشان به نام امیرعلی در تابستان 1390 به دنیا آمدند. تصویر پریچهر قنبری در نمایی از خانه اش را در ادامه در پرشین وی می توانید مشاهده کنید.
تصویر پریچهر قنبری
از سال 1399 شهاب حسینی و همسرش پریچهر قنبری در هیچ مکانی دو نفره حضور پیدا نکردند و تمامی عکس های مشترکشان را از صفحه مجازی پاک کردند که به نوعی حکم تائید به خبر طلاق خود زدند.
خانه همسر سابق شهاب حسینی

آریا بانو


آریا بانو

همسر سابق شهاب حسینی

http://www.banounews.ir/fa/News/1182061/ایده-پردازی-جذاب-پریچهر-قنبری-برای-نشان-دادن-نمایی-از-خانه-اش-با-تصویری-خاص-از-خودش---گلدانهای-درب-وردی-فوق-العاده-زیباست
بستن   چاپ