آریا بانو
سلفی جدید نفیسه روشن از برادر و زن برادرش / چقدر این عروس تازه وارد خوشتیپ و مهربونه
پنجشنبه 30 فروردين 1403 - 11:25:37
پرشین وی - اخبار
آریا بانو - نفیسه روشن, بازیگر سریال رستگاری که بعد از مدت ها با یک سریال مناسبتی بازگشتی قدرتمند به تلویزیون داشت. او از هنرمندان بسیار پرکار در فضای مجازی است که تنها بخشی از زیبایی های زندگی اش را که مایل است در معرض نمایش می گذارد.

این روزها سری به صفحه شخصی خانم روشن بزنیم خبر ازدواج برادرش و لحظه لحظه مراسمات انها را می توانیم ببینیم. خانم بازیگر خواهرانه برای همسر برادرش شاد و در تدارک است و توصیه می کند دختری که عروس خانواده شما شده است را مانند عضور محبوبی در خانواده بپذیرید. زن برادر نفیسه روشن را در سلفی جدید خانم بازیگر با خانواده اش را در پرشین وی ببینید.
زن برادر نفیسه روشن
بالاخره خانم روشن از همسر برادرش و عروس تازه خانواده رونمایی کرد:
سلفی بازیگر رستگاری با عضو جدید خانواده صمیمی اش

آریا بانو

سلفی جدید نفیسه روشن از برادر و زن برادرش
بازیگر نقش طناز در سریال رستگاری

آریا بانو

بازیگر نقش طناز در سریال رستگاری
در سریال رستگاری ترکیبی از بازیگران چهره و کمتر شناخته شده حضور دارند که می‌توان به حمیدرضا هدایتی، علیرضا استادی، رامین راستاد، مهدی سلوکی، رامبد شکرآبی، کاوه سماک‌باشی، افشین سنگ‌چاپ، حسن اسدی، ماشاا… شاه‌مرادی‌زاده، اکبر رحمتی، رضا توکلی، محمدرضا رهبری، سراج مالک، محمود مقامی، نفیسه روشن، پوراندخت مهیمن، سولماز حصاری، ساقی زینتی و … اشاره کرد.
نخستین سریال او ایفای نقش در سریال روزهای به یاد ماندنی بود که سال 82 پخش شد. بعد از این سریال در سریال بچه های خیابان هم بازی کرد. در سریال روزگر قریب هم به خوبی ایفای نقش کرد. او در سریال بچه مهندس هم که ماه رمضان 97 پخش شد ایفای نقش کرد و در نقش مربی پرورشگاه ایفای نقش کرد.

http://www.banounews.ir/fa/News/1180461/سلفی-جدید-نفیسه-روشن-از-برادر-و-زن-برادرش---چقدر-این-عروس-تازه-وارد-خوشتیپ-و-مهربونه
بستن   چاپ