آریا بانو
سینی غذای خوشمزه ؛ رنگارنگ و دو نفره آیسان آقاخانی برای همسرش رضا گلزار / نوش جان باشه
چهارشنبه 29 فروردين 1403 - 08:50:10
پرشین وی - اخبار
آریا بانو - محمدرضا گلزار بازیگر، خواننده و آهنگساز است، او فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی مکانیک سیالات از دانشگاه آزاد می‌باشد که از زمان دانشجویی با نواختن گیتار شروع کرد و حالا چند فروشگاه دیجیتال هم دارد. این بازیگر میلیاردی تا 46 سالگی مجرد بود ولی در خرداد ماه 1402 و در 46 سالگی با آیسان آقاخانی مدلینگ ازدواج کردند.

معصومه آقاخانی که با نام آیسان آقاخانی در حال حاضر همسر رسمی محمدرضا گلزار بازیگر و مجری سینما و تلویزیون کشورمان می باشند. او در زنجان بدنیا آمده است، اما سالهاست که در تهران به همراه خانواده خود زندگی می کند. آنها بعد از اتمام دوره پیش دانشگاهی آیسان به تهران نقل مکان می کنند و البته از سال 1398 ساکن دوبی هستند. درباره نحوه آشنای آیسان آقاخانی و محمدرضا گلزار گفته می‌شود که محمدرضا گلزار به عنوان مدل برای شرکت پدر این دختر فعالیت کرده، که در نهایت سرآغاز آشنایی آن‌ها بوده است و این خانم از طرفداران محمدرضا گلزار نیز محسوب می‌شود سینی غذای خوشمزه آیسان آقاخانی و همسرش محمدرضا گلزار را در ادامه در پرشین وی می توانید مشاهده کنید .
آیسان آقاخانی و همسرش

آریا بانو

سینی غذای محمدرضا گلزار
محمدرضا گلزار و همسرش

آریا بانو

محمدرضا گلزار و همسرش

http://www.banounews.ir/fa/News/1180344/سینی-غذای-خوشمزه-؛-رنگارنگ-و-دو-نفره-آیسان-آقاخانی-برای-همسرش-رضا-گلزار---نوش-جان-باشه
بستن   چاپ