آریا بانو
چهره جدید یاس نوروزی بازیگر سریال دودکش 2 بعد از 4 سال / عجب خانمی شده برای خودش
چهارشنبه 29 فروردين 1403 - 06:32:05
پرشین وی - اخبار
آریا بانو - سریال دودکش یکی از سریال های مناسبتی بود که حضور زوج بهنام تشکر و هومن برق نورد بعد از موفقیت در سریال ساختمان پزشکان بسیار مورد توجه قرار گرفت. در این سریال هنرمندان کودک و نوجوانی نیز ایفای نقش کردند.

عکس هایی که این روزها از هنرمندان خردسال سابق تلویزیون می بینیم بیشتر از اینکه بزرگ شدن انها را نشان دهد گذر عمر ما را نمایش می دهد. بازیگر سریال دودکش این روزها حسابی بزرگ شده است و از طریق فضای مجازی با دوستداران خود در ارتباط است. چهره جدید یاس نوروزی بازیگر دودکش 2 بعد از 4 سال را در پرشین وی ببینید.
یاس نوروزی بازیگر دودکش 2
خانم بازیگر نوشت :
تنها زمانی صبور خواهی شد ، که صبر را یک قدرت بدانی نه یک ضعف ، انچه که ویرانمان میکند روزگار نیست حوصله ی کوچک برای ارزوهای بزرگمان است
چهره جدید بازیگر خردسال سریال دودکش بعد از سال ها
یاس بازیگر نوجوان کشورمان 5 مرداد 1385 در خانواده چهار نفری متولد شد. این بازیگر تنها یک برادر به نام پارسا دارد. یاس در سن 6 سالگی با معرفی یکی از دوستان مادرش که دستیار کارگردان بود وارد عرصه بازیگری شد. او برای اولین بار در سریال عملیات مهدکودک مقابل دوربین رفت.

آریا بانو

چهره جدید بازیگر خردسال سریال دودکش بعد از سال ها
بازیگر نقش پریا در سریال دودکش

آریا بانو

بازیگر نقش پریا در سریال دودکش

http://www.banounews.ir/fa/News/1180336/چهره-جدید-یاس-نوروزی-بازیگر-سریال-دودکش-2-بعد-از-4-سال---عجب-خانمی-شده-برای-خودش
بستن   چاپ