آریا بانو
خلاقیت منحصر بفرد راننده تاکسی که با وسیله نقلیه خود حماسه ساز شد / باریکلا به این خلاقیت
يکشنبه 26 فروردين 1403 - 09:19:10
پرشین وی - اخبار
آریا بانو - راننده یک تاکسی ایرانی با ماشینی که با صنایع دستی تزئین شده است، موزه‌ای شگفت انگیز را برای مسافران فراهم کرده است. انتشار تصاویری شگفت انگیز از خلاقیت جالب و ابتکار این راننده خوش ذوق ایرانی در فضای مجازی توجه کاربران را به خود جلب کرد.

بهنام علیرضازاده که 20 سال در تهران، پایتخت ایران، راننده تاکسی است، با وسیله نقلیه خود که با صنایع دستی دست‌ساز تزئین شده است، سفری رنگارنگ را به مسافران ارائه می‌کند.این راننده تاکسی گفت که قبلا مغازه داشته و بعد از تعطیلی آن به عنوان راننده تاکسی مشغول به کار شده است. تصاویری از خلاقیت راننده تاکسی را در ادامه در پرشین وی می توانید مشاهده کنید.
خلاقیت راننده تاکسی
بهنام علیرضازاده راننده تاکسی در خودروی خود موسیقی به بسیاری از زبان‌ها به خصوص ترکی کم نیست، در جوانی متوجه علاقه خود به طراحی خودرو شده بود. این راننده تاکسی ایرانی گفت که آموخته هایش را با صنایع دستی خاص کشورش تلفیق کرده است.

آریا بانو


بزرگترین دغدغه بهنام که مسافران کنجکاو را با آثار داخل ماشین خود آشنا کرده و اشعاری از خیام می‌خواند، فراموش شدن این صنایع دستی است.
وسیله نقلیه او با محصولاتی که برای حمایت از بقای صنایع دستی خریداری کرده است، شبیه یک موزه است.

آریا بانو

بهنام علیرضازاده راننده
علیرضازاده با بیان اینکه برای حمایت از بقای صنایع دستی سعی در ایجاد نوعی آگاهی با قرار دادن محصولاتی که اقدام به خرید کرده است، گفت: پس از مدتی جلوی وسیله نقلیه‌اش به نمایشگاه صنایع دستی سنتی تبدیل شد.
جمع کردن صنایع دستی شهرهای مختلف
وی با بیان اینکه هر کدام از این قطعات متعلق به شهر‌های مختلف ایران است، گفت: من عاشق صنایع دستی هستم و به هنر ایران در این زمینه افتخار می‌کنم و این محصولات در خودروی من از اصفهان، شیراز، همدان، سیستان و بلوچستان، بندرعباس، کردستان، تبریز، خراسان و شهر‌های دیگر می‌باشند.
تزیین خودرو با صنایع دستی دست‌ساز



http://www.banounews.ir/fa/News/1180154/خلاقیت-منحصر-بفرد-راننده-تاکسی-که-با-وسیله-نقلیه-خود-حماسه-ساز-شد---باریکلا-به-این-خلاقیت
بستن   چاپ