آریا بانو
پسران سرمربی سابق بارسلونا در پیکانشهر!
چهارشنبه 22 فروردين 1403 - 09:08:52
آریا بانو - ورزش 3 /فرزندان رضا عنایتی روز سه شنبه در تمرین پیکان حضور یافتند.
خودروسازان پایتخت همچون دیدارهای آخر خود قبل از نوروز 1403 در اولین مسابقه امسال هم نمایش خوبی داشتند و توانستند با دست پر و پیروزی زمین را ترک کنند.
برد مقابل استقلال خوزستان از نظر روحی و روانی شرایط پیکان را رو به بهبودی برده و حالا آنها به بقا در لیگ برتر بسیار امیدوارتر شدند. از این رو در از این رو تمرینات پیکان هم در فضای شاد برگزار می‌شود و بازیکنان از وضعیت روحی خوبی برخوردار هستند.
رضا عنایتی سرمربی پیکانی‌ها در تمرین روز سه‌شنبه تیمش فرزندان خود را هم راه خود کرد و آریا و ارمیا را به محل تمرین پیکان برد. دو پسر کوچک‌تر رضا عنایتی که چند سال قبل در برنامه 90 سوژه بامزه‌ای را رقم زده بودند و به واسطه اینکه پدرشان به شوخی گفته بود قبلا سرمربی بارسلونا بوده مورد توجه قرار گرفتند، امروز در حالی که قد کشیده و بزرگتر از برنامه خاطره ساز شده‌اند همراه پدر خود به محل تمرین پیکان رفتند و با لباس ورزشی به کار با توپ پرداختند.
حضور فرزندان رضایتی در تمرین پیکان باعث شد تا بازار شوخی و خنده نزد خودروسازان داغ شود و بازیکنان در فضای شاداب آیتم‌های تمرینی خود را جلو ببرند.

آریا بانو


گفتنی است؛ پیکان برای مسابقه با مس رفسنجان در هفته بیست و سوم لیگ برتر آماده می‌شود و عنایتی امیدوار است در این مسابقه هم نتیجه لازم را به دست آورد.

http://www.banounews.ir/fa/News/1178926/پسران-سرمربی-سابق-بارسلونا-در-پیکانشهر!
بستن   چاپ