آریا بانو
نخستین جلسۀ «تحوّل بنیاد آذربایجان شرقی در حوزه معاونت تعاون» برگزار شد
سه شنبه 21 فروردين 1403 - 12:53:43
آریا بانو - در طلیعۀ سال جدید و با ابتکار معاونت تعاون و امور اجتماعی، نخستین جلسۀ تحوّل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی در حوزۀ این معاونت با ریاست علی اکبر سلمانی، سرپرست بنیاد استان برگزار شد. ​​​​​​​

به گزارش ایثار، در این جلسه که بعدازظهر امروز، یکشنبه در سالن جلسات حوزه ریاست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی به انجام رسید، معاون تعاون استان و روسای ادارات این معاونت، در هم اندیشی با معاون تعاون و مسئولانِ متناظر در بنیاد تبریز، راه های بهبود و تحول خدمت رسانی در سال 1403 را مورد بحث و بررسی قرار دادند.
رحمان اصلی زاده، معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی در این جلسه گفت: جلسات تحول بنیاد استان در حوزه معاونت تعاون که با حضور همکاران بنیاد تبریز کلید خورد، از هفتۀ آینده به صورت منطقه ای و با میزبانی شهرستان های معیّن ادامه پیدا خواهد کرد تا بتوانیم از رهگذر این جلسات، گامی عملی برای بهبود عملکرد بنیادهای شهرستانی در حوزه معاونت تعاون برداریم.
وی گفت: تشکیل این جلسات در ابتدای سال جدید علاوه بر اینکه تلاشی ثمربخش برای استفاده از خرد جمعی و مشارکت همۀ همکاران برای انتخاب بهترین راه ها جهت تحول در خدمات رسانی به جامعۀ هدف است، بستر مناسبی برای تبیین انتظارات ستاد استانی از ادارات شهرستانی است.
معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی ادامه داد: گستردگی وظایف و تنوع خدماتِ این معاونت از سویی و انتظاراتِ بحقِ جامعۀ هدف از سوی دیگر، حساسیّت مطلوب بودنِ عملکردِ همکاران شاغل به خدمت در واحدهای مختلف معاونت تعاون را بیشتر می کند و اطمینان داریم این جلسات در همپیوندی با احساس مسئولیتِ بیش از گذشتۀ همکاران، به بهبود عملکردها خواهد انجامید.
اصلی زاده اضافه کرد: نتیجۀ نهایی این جلسات و برونداد تلاش ها برای ایجاد تحول در خدمات رسانی، افزایش رضایتمندی خانواده های بزرگوار شهدا و ایثارگران عزیز استان و تحقق عدالت است.
وی ادامه داد: استقبال سرپرست محترم بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی از این اقدام ابتکاری، دلگرم کننده است و قطعاً در ادامه، به حمایت های بیشتر ایشان برای استفاده از تمام ظرفیت های موجود در جهت تحقق تحولِ مدّ نظر و حل مؤثر چالش‌های احتمالی نیازمندیم.
در این جلسه که سرپرست بنیاد تبریز و رئیس اداره حراست و رئیس اداره ارزیابی عملکرد، رسیدگی و پاسخگویی به شکایات بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی نیز حضور داشتند، حاضران، هر کدام در سخنان جداگانه ای به طرح دیدگاه ها و نقطه نظرات خود پرداختند.
انتهای پیام/

http://www.banounews.ir/fa/News/1178540/نخستین-جلسۀ-«تحوّل-بنیاد-آذربایجان-شرقی-در-حوزه-معاونت-تعاون»-برگزار-شد
بستن   چاپ