آریا بانو
ادامه جدال یکتا ناصر و منوچهر هادی | ادعای جدید و جنجالی منوچهر هادی درباره سوفیا!
دوشنبه 20 فروردين 1403 - 10:18:19
پرشین وی - اخبار
آریا بانو - . ساعاتی قبل از تحویل سال جدید بود که یکتا ناصر بازیگر سینما با انتشار ویدئویی از خود در فضای مجازی، مدعی ربوده شدن دخترش توسط منوچهر هادی شد. منوچهر هادی کارگردان سینما با انتشار متنی در شبکه‌های اجتماعی دوباره پای اختلافات خود با یکتا ناصر را به فضای فضای باز کرد.

روز اول فروردین 1403 یکتا ناصر، بازیگر سینما و تلویزیون پستی را در اینستاگرام خود منتشر کرد مبنی بر اینکه منوچهر هادی، همسر سابق او فرزند مشترک‌شان را ربوده است. جدال یکتا ناصر و منوچهر هادی بر سر حضانت دخترشان، همچنان سوفیا ادامه دارد. در چند روز گذشته، یکتا ناصر ضمن عذرخواهی متن طولانی و تندی را درباره این ماجرا اینستاگرام منتشر کرد. حال امروز نیز منوچهر هادی با انتشار عکسی از خود و دخترش، از انتظار برای نجات او روایت کرد. ادعای جدید منوچهر هادی را در ادامه در پرشین وی می توانید مشاهده کنید.
ادعای جدید منوچهر هادی
در متن اینستاگرامی منوچهر هادی آمده است: «عشق زیبای من
از پنجم فروردین تا امروز نوزدهم فروردین، نه گذاشتند خودت را ببینم نه صدایت را بشنوم.هیچ شکایتی ندارم. برای اینکه من تو رانبینم. از مدرسه رفتن هم محرومت کردند. منتظر دستور دادگاه و حکم استرداد دخترم هستم. از بیست و دوم آذر چهار صدو دو حضانت دخترم با من هست. و همین قانونی که می گویند به نفع مردان هست الان چهار ماهه حریف این مادر به ظاهر فداکار نشده. همچنان برای مادر سوفیا و رفتار ناشایستش احترام قائلم و همچنان منتظر حکم دادگاه محترم برای نجات دخترم هستم.»
پست جدید همسر سابق یکتا ناصر

آریا بانو

پست جدید درباره سوفیا

http://www.banounews.ir/fa/News/1177717/ادامه-جدال-یکتا-ناصر-و-منوچهر-هادی-|-ادعای-جدید-و-جنجالی-منوچهر-هادی-درباره-سوفیا!
بستن   چاپ