آریا بانو

آخرين مطالب

10 ایده برتر برای کسب و کار با سرمایه 100 میلیون تومان اقتصادي

10 ایده برتر برای کسب و کار با سرمایه 100 میلیون تومان
  بزرگنمايي:

آریا بانو - در حال حاضر کسب و کارهای موفق بسیاری را می‌توان نام برد که با سرمایه‌ای متوسط شروع شده و به تدریج جایگاه خود را در میان مشتریان باز کرده‌اند. به طور کلی،‌ به منظور کارآفرینی با سرمایه 100 میلیون تومان بسته به مهارت و تخصص هر فرد، ایده‌های متنوعی را می‌توان پیاده‌سازی کرد.
در همین راستا، در این مقاله قصد داریم تا چند ایده متنوع مانند احداث خشک‌شویی، رستوران، خرید و فروش میوه و … را بررسی کرده و تمامی جوانب آن‌ها مانند موارد مورد نیاز برای راه اندازی ، مدت زمان رسیدن به سود و میزان سود حاصله را مورد بررسی قرار دهیم.
10 ایده کارآفرینی با سرمایه 100 میلیون تومان
1. احداث خشک‌ شویی
برای کارآفرینی با سرمایه 100 میلیون تومان یکی از گزینه‌های پیش رو احداث خشک‌شویی است که به عنوان کسب و کاری با درآمد مطلوب و ریسک پایین به شمار می‌رود. امروزه خدمات خشک‌شویی جزء نیازهای ضروری هر خانواده به حساب می‌آید و با توجه به افزایش مشغله مردم، کمبود وقت آن‌ها و همچنین افزایش عمر برخی لباس‌ها و منسوجات، نیاز به این شغل در جامعه وجود دارد. بنابراین با ارائه خدماتی با کیفیت و منحصربه‌فرد می‌توان از این طریق به درآمد مناسبی دست یافت.
از سوی دیگر، برای راه‌اندازی چنین کسب و کاری باید توجه داشته باشید که ساعت کاری خشک‌شویی معمولاً به صورت تمام وقت است. البته در برخی زمان‌ها مانند قبل از عید نوروز به دلیل حجم کار زیاد، باید تا دیر وقت و حتی در روز‌های تعطیل هم کار کنید. همچنین به مرور زمان می‌توانید با کسب مهارت و تجربه کافی اقدام به گسترش کسب و کار خود کنید.
موارد مورد نیاز برای راه‌اندازی: اجاره فضای مورد نیاز، اخذ مجوز فعالیت، تأمین سیستم تهویه برای مکان مورد نظر، استخدام نیروی کمکی، تهیه ماشین لباسشویی صنعتی، ماشین خشک کننده، چوب لباسی، کاور، اتوی صنعتی، مواد شوینده و … مدت زمان رسیدن به سود: حدود 3 تا 6 ماه میزان سود حاصله: حداقل 170 میلیون تومان در سال

آریا بانو


2. احداث رستوران
اگر جزء آن دسته از افرادی هستید که به راه اندازی، پذیرایی و ارائه خدمات متنوع و در عین حال با کیفیت به مشتریان خود علاقه‌مند هستید، بهتر است که به راه اندازی یک رستوران شیک به همراه غذاهای لذیذ بپردازید؛ با شرکت در کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی لازم می‌توانید مهارت و تجربه کافی در این زمینه کسب کنید.
همان‌طور که می‌دانید، فعالیت‌های به اصطلاح شکمی همواره طرفداران خاص خود را دارند. در چنین شرایطی،‌ با ارائه غذاهای لذیذ، بهداشتی، قیمت‌های مناسب و محیطی شیک می‌توانید مشتریان زیادی را به سمت رستوران خود جذب کنید. در نهایت، با روش تبلیغات دهان به دهان برای رستوران خود بازاریابی کرده و درآمدتان را افزایش می‌دهید. پس همواره به خاطر داشته باشید که شرط رسیدن به موفقیت در کسب و کار مربوط به رستوران‌ها، مد نظر قرار دادن مکانی مناسب برای دسترسی بهتر، رعایت نظافت و ارائه غذا‌های خوشمزه با ایده‌های جدید پولساز صنعت غذا ست.
موارد مورد نیاز برای راه‌اندازی: تأمین فضای مورد نیاز، اخذ مجوزهای لازم، عقد قرارداد با تأمین‌کنندگان مواد غذایی مورد نیاز، استخدام نیروی کار، اختصاص فضایی مناسب برای آشپزخانه رستوران، چرخ گوشت صنعتی، میکسر، دستگاه سرخ کُن، اجاق گازهای صنعتی، میز کار، دستگاه کباب زن اتوماتیک، کباب پز و … مدت زمان رسیدن به سود: حدود 6 ماه میزان سود حاصله: حداقل 200 میلیون تومان در سال

آریا بانو


3. خرید و فروش عمده میوه و صیفی‌ جات
کسب و کار خرید و فروش میوه و صیفی‌جات به صورت عمده، دارای سود بسیار خوبی است. روش کار در این کسب و کار، بدین صورت است که از شهرهای دیگر انواع میوه و صیفی‌جات مختلف را وارد شهر خود کرده و به دست مشتریان می‌رسانید.
در واقع، میوه و صیفی‌جات مورد نظر خود را با قیمت مناسبی از کشاورزان خریداری کرده و با سود مناسبی به مشتریان می‌فروشید. در این صورت با از بین بردن واسطه‌های فروش و ارائه قیمت‌های رقابتی نسبت به بازار شهر خود، می‌توانید محصولتان را به فروش رسانده و به درآمدزایی برسید.
موارد مورد نیاز برای راه‌اندازی: تهیه ماشین حمل بار، به‌کارگیری نیروی کمکی مورد اعتماد، شبکه ارتباطی خوب، تهیه مکانی برای نگهداری مواد خریداری شده، آگاهی از فنون مذاکره، بازاریابی، آگاهی از زمان خرابی و سایر اطلاعات مرتبط با عرضه مناسب میوه و صیفی‌جات و … مدت زمان رسیدن به سود: حدود 3 ماه میزان سود حاصله: حداقل 15 میلیون تومان در ماه

آریا بانو


4. احداث مرغ داری کوچک
همان‌طور که می‌دانید، مرغ از زمان‌های قدیم مورد توجه ایرانیان بوده و در بیشتر جشن‌ها و مهمانی‌ها خوراک گوشت مرغ به عنوان یک غذای اصلی و با ارزش تلقی می‌شود. به علاوه، گوشت قرمز معمولاً قیمت بالایی دارد؛ بنابراین بیشتر خانوارها برای برآورده ساختن نیازهای پروتئینی خود به مصرف گوشت مرغ روی آورده‌اند.
بنابراین به عنوان یکی دیگر از ایده‌های کارآفرینی با سرمایه 100 میلیون تومان می‌توانید به راه اندازی مرغداری کوچکی فکر کنید. به علاوه، از مزایای راه اندازی مرغداری این است که بخشی از درآمد شما از تخم‌مرغ‌های محلی تأمین خواهد شد. برای این منظور هم حتماً باید از لانه‌های با کیفیت جهت فراهم کردن امکان تخم‌گذاری مرغ‌ها استفاده کنید. در نهایت، به مرور زمان می‌توانید کار خود را گسترش داده و به درآمد بیشتری دست یابید.
توجه کنید که این کار، یکی از ایده‌های عالی کارآفرینی در روستا نیز به حساب می‌آید.
موارد مورد نیاز برای راه‌اندازی: تأمین سالن در اندازه مناسب، تأمین دان‌خوری، آب‌خوری، ابزارهای گرم‌کننده مرغ داری، رطوبت ساز، دستگاه‌های تهویه، پوشال یا خاک اره برای کف سالن، ساخت لانه برای تخم‌گذاری و … مدت زمان رسیدن به سود: حداکثر 3 ماه میزان سود حاصله: حداقل 10 میلیون تومان در ماه

آریا بانو


5. نوسازی و فروش ساختمان
به طور کلی، کسب و کارهای مرتبط با فروش و بازسازی ساختمان، با سوددهی مناسبی همراه هستند. اگر به بازسازی منازل مسکونی فرسوده، مستهلک و قدیمی علاقه دارید، می‌توانید سرمایه خود را وارد این کار کرده و با خرید خانه‌های قدیمی، صرف هزینه‌ای نه چندان زیاد برای نوسازی و در نهایت فروش آن‌ها به مشتریان به درآمدزایی برسید.
موارد مورد نیاز برای راه‌اندازی: اخذ مجوز فعالیت،‌ برخورداری از دانش کافی در مورد ساخت، بازسازی و مواد لازم برای بازسازی هر قسمت،‌ به‌کارگیری نیروی ماهر، شبکه ارتباطی خوب، ارتباط با شرکت‌های ساخت، بازسازی و نوسازی ساختمان‌ها و … مدت زمان رسیدن به سود: حدود 6 ماه میزان سود حاصله: حداقل 20 میلیون تومان در ماه

آریا بانو


6. احداث شرکت نرم‌ افزاری
برای کارآفرینی با سرمایه 100 میلیون تومان می‌توانید به راه اندازی شرکتی نرم‌افزاری هم فکر کنید. به منظور موفقیت در این کسب و کار نیاز است تا بدین نکته توجه داشته باشید که نیاز به یکسری ایده جذاب دارید تا آن‌ها را پیاده‌سازی کرده و محصول یا خدماتی به مشتریان ارائه دهید. بنابراین نیاز و تقاضای جامعه هدف را شناسایی کرده، سعی کنید تا روی یک یا دو حوزه خاص متمرکز شده و به دنبال راهی برای پاسخ به تقاضای مشتریانتان باشید. همچنین برای گسترش کسب‌وکارتان نیاز به استخدام توسعه‌دهندگان و مهندسان فعال در حوزه کاری مربوطه خواهید داشت.
موارد مورد نیاز برای راه‌اندازی: تأمین مکان مورد نیاز،‌ انجام کارهای مربوط به ثبت شرکت، اخذ مجوز فعالیت، استخدام نیروی کار مورد نیاز، برخورداری از دانش تخصصی در حوزه فعالیت مربوطه، اطمینان از دانش کافی نیروهای کار، تأمین کامپیوتر، میز و صندلی‌های مورد نیاز، بازاریابی و … مدت زمان رسیدن به سود: حدود 6 ماه میزان سود حاصله: حداقل 25 میلیون تومان در ماه

آریا بانو


7. راه اندازی سایت فروش اینترنتی
راه اندازی فروشگاه اینترنتی یکی از مدل‌های کسب درآمد از اینترنت است. سایت‌های فروشگاهی در ایران جزء پردرآمدترین سایت‌ها هستند که طی سال‌های اخیر کاربران زیادی را به خود جذب کرده‌اند. با این حال، توجه به این نکته نیز حائز اهمیت است که امروزه فروشگاه‌های اینترنتی به سرعت در حال رشد هستند و برای به دست آوردن سهم بازار خود نیاز به تلاش، بررسی بهترین ایده‌های فروش اینترنتی و ارائه مزایای رقابتی چشمگیر خواهید داشت.
برای شروع کار نیاز است تا به ترتیب هر یک از مراحل انتخاب گروه محصولات قابل ارائه، ارزیابی ایده فروشگاه اینترنتی خود، خرید هاست، خرید دامنه، راه اندازی سایت یا اپلیکیشن مورد نظر، پیاده‌سازی درگاه پرداخت امن و دریافت نماد اعتماد الکترونیک را در برنامه کاری خود قرار دهید.
موارد مورد نیاز برای راه‌اندازی: انتخاب نام مناسب برای برند مورد نظر، خرید هاست، خرید دامنه، برخورداری از دانش برنامه‌نویسی مناسب برای پیاده‌سازی سایت، استخدام افراد متخصص برای این کار، دریافت مجوزهای لازم برای شروع فعالیت، عقد قرارداد با تأمین‌کنندگان کالاهای مورد نیاز برای فروش، تأمین انبارهای مورد نیاز برای نگه‌داری کالا، بازاریابی، تولید محتوای فاخر برای جذب کاربر، بهبود سئوی سایت و … مدت زمان رسیدن به سود: حدود 6 ماه تا 1 سال میزان سود حاصله: حداقل 20 میلیون تومان در ماه

آریا بانو


8. خرید و فروش گوشی موبایل
اگر چه این روزها کسب و کارهای الکترونیکی و فروش آنلاین کالا به یک رقیب جدی برای پخش و فروش مستقیم اجناس در بازار تبدیل شده است، اما هنوز هم عده کثیری از مردم ترجیح می‌دهند تا برای خرید کالای مورد نظرشان به صورت مستقیم به بازار مراجعه کنند. محلی که می‌توانند مغازه‌های مختلف را رصد کرده و مایحتاج خود را خریداری کنند.
برای ورود به چنین بازاری و شروع به کار در صنف موبایل فروشان نیاز است تا در ابتدای کار به نکاتی مانند تهیه مغازه‌ای در مناطق پر رفت و آمد و تأمین دکوراسیونی خوب برای مغازه توجه ویژه داشته باشید. همچنین به مرور زمان با افزایش مهارت و تجربیات خود در این زمینه شناخته شده و در صورت تمایل می‌توانید کسب‌وکارتان را گسترش دهید.
موارد مورد نیاز برای راه‌اندازی: تأمین مغازه‌ای با فضای مناسب در منطقه‌ای با دسترسی بالا، تأمین اجناس مورد نیاز برای فروش، فن بیان مناسب، بازاریابی، شبکه ارتباطی قوی، برخورداری از اطلاعات به روز در مورد انواع گوشی‌های موبایل، توانایی جذب مشتری، اخذ مجوزهای مورد نیاز برای فعالیت و … مدت زمان رسیدن به سود: حدود 3 تا 6 ماه میزان سود حاصله: حدود 15 میلیون تومان در ماه

آریا بانو


9. احداث خط تولید غذای آماده و نیمه آماده
از جمله دیگر ایده‌های سرمایه‌گذاری با 100 میلیون تومان راه اندازی خط تولید غذای آماده و نیمه آماده است. این نوع خط تولید تنوع بسیار بالایی دارد و با هزینه مناسب می‌توان سود زیادی به دست آورد. از سوی دیگر، با توجه به اینکه امروزه اکثر افراد خانواده شاغل بوده و زمان کمتری برای آماده‌سازی غذا دارند، استفاده از غذاهای آماده طبخ و نیمه آماده روز به روز در حال افزایش است. برای مثال،‌ موادی مانند پیاز سرخ شده، سبزی سرخ شده، انواع خورشت آماده طبخ، فست فودها مانند پیتزا، همبرگرهای آماده طبخ، ناگت گوشت، مرغ و … شامل انواع محصولاتی هستند که قابلیت تولید در کسب و کار مربوطه را دارند.
موارد مورد نیاز برای راه‌اندازی: تأمین فضای مناسب برای شروع فعالیت، اخذ مجوز فعالیت، استخدام نیروی کار، تأمین مواد مورد نیاز برای تهیه غذاها، تأمین دستگاه‌های مورد نیاز برای خُرد کردن، آماده‌سازی و پخت مواد، بازاریابی،‌ تأمین نیروهای حمل و نقل مواد آماده شده و … مدت زمان رسیدن به سود: حدود 3 تا 6 ماه میزان سود حاصله: حداقل 40 میلیون تومان در سال

آریا بانو


10. احداث دفتر پیشخوان
دفتر پیشخوان خدمات دولت به منظور حرکت به سوی فعالیت‌های الکترونیک، جلوگیری از موازی کاری، کاهش فساد اقتصادی، اداری و تسهیل ارائه خدمات الکترونیک به مردم در سطح کشور راه‌اندازی شده است. تمام دستگاه‌های اجرایی دولتی نیز موظف هستند تا خدمات الکترونیکی خود را از طریق این دفاتر ارائه کنند. بنابراین با راه اندازی یک دفتر پیشخوان در منطقه‌ای پر رفت و آمد در شهر یا روستای خود می‌توانید ضمن ارائه خدمات مورد نیاز مردم به درآمد مناسبی دست پیدا کنید.
به طور کلی، ارائه خدماتی از قبیل کارت ملی هوشمند، ترازنامه‌های مالیاتی، خدمات کشاورزی، خدمات مخابراتی، ارتباطی، ثبت احوال و … برای صاحبان کسب‌وکار بسیار سودده هستند. همچنین اگر در کنار دفتر عابر بانکی راه‌اندازی شود، با توجه به بالا بودن میزان تراکنش دستگاه عابر سود بسیار قابل توجهی عاید مالک دفتر پیشخوان می‌شود.
موارد مورد نیاز برای راه‌اندازی: تأمین فضای مورد نیاز (حداقل 50 متر مربع)، اخذ مجوز فعالیت، آگاهی از قوانین طراحی دکوراسیون محل کار، استخدام نیروی کار، تأمین میز، صندلی، سیستم‌های کامپیوتری مورد نیاز، بازاریابی، تأمین دستگاه POS،‌ تأمین تأسیسات بهداشتی، تأمین سیستم‌های دیداری، شنیداری برای اطلاع‌رسانی مشتریان،‌ تأمین امکانات مورد نیاز برای نصب دستگاه اِی‌تی‌ام و … مدت زمان رسیدن به سود: حدود 3 ماه میزان سود حاصله: حداقل 25 میلیون تومان در ماه

آریا بانو


جمع‌بندی
در این مقاله،‌ به بررسی ایده‌های متنوع برای کارآفرینی با سرمایه 100 میلیون تومان پرداخته و ابعاد مختلف آن مانند موارد مورد نیاز برای راه‌اندازی، مدت زمان رسیدن به سود و میزان سود حاصله را به منظور دستیابی به موفقیت‌های بیشتر مورد بررسی قرار دادیم. بنابراین با بررسی شرایط زندگی، خصوصیات مردم محل زندگی، علایق، توانایی‌ها و تخصص خودتان می‌توانید یکی از ایده‌ها را انتخاب کرده و در آن حوزه مشغول به فعالیت شوید.
نظر شما در مورد سایر ایده‌های کارآفرینی با این میزان سرمایه چیست؟ پیشنهادات خود را با ما و سایر کاربران در میان بگذارید. همچنین می‌توانید ضمن آگاهی از کسب و کارهای جدید در دنیا ، امکان پیاده‌سازی آن‌ها با سرمایه‌ای در حدود 100 میلیون تومان را بررسی کنید.
در پایان برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سایر ایده‌های کارآفرینی می‌توانید به مقالاتی مانند کارآفرینی با سرمایه 20 تا 25 میلیون ، کارآفرینی با 30 میلیون و سایر مقالات ارائه شده در زمینه کارآفرینی مراجعه کنید.

لینک کوتاه:
https://www.aryabanoo.ir/Fa/News/637907/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

نمایی از داخل کپسول فضانوردی Orion

مارک زاکربرگ: دستگاه جدیدمان مغز را می‌خواند

بزرگداشت شاعری که پیشانی زبان پارسی است/ گوته تا شجریان از «سعدی» اعتبار گرفتند

برنامه 6 بازی پایانی پرسپولیس و استقلال

مدیر شمس‌آذر: پنالتی استقلال غلط بود

ماجراجویی شاگردان شجاعی در قامت یک تیم هجومی

ریوالدو: هیچکس بهتر از مورینیو برای هدایت بارسا نیست!

بند اخراج در قرارداد ناگلزمان

قرارداد عجیب ستاره رئال با نامزدش

تردید مربی ولزی برای حضور در تراکتور

احتمال حضور 10 تیم ایتالیایی در رقابت‌های اروپایی

حمایت جالب مهندس پرتغالی از کاپیتان تراکتور

دو گل زیبا و پنالتی از دست رفته سادیو مانه مقابل الفیحا

«انگل؛ خاکستری»: روایتی تماشایی از یک آخرالزمان انگل‌زده

کنایه‌ بچه به شرایط سخت و عجیب اقتصادی

«برمودا» امشب میزبان عمو قناد است

نشست هم اندیشی با تشکل‌های ایثارگر استان کرمانشاه

تفریحات بهاری نفیسه روشن با چهره ای برنزه در ساحل مالدیو / باغی از بهشت روی زمین

«آژانس دوستی» و تماشای یک تیتراژ واقعی

تیزر ویدئویی از آهنگ جدید علی زندوکیلی

امدادگران آمریکایی در حال آزمایش لباس های جت گرانشی

گروگان‌گیری دختر 16 ساله در تهران

مشاهده 4 قلاده خرس قهوه‌ای در منطقه حفاظت شده اشترانکوه

ارسال مواد غذایی به سیل‌زدگان سیستان‌وبلوچستان توسط نیروی هوایی ارتش

هشدار وزارت بهداشت به مادران باردار درباره زایمان تقویمی

یکی از زیباترین مناظر گله اسب‌های وحشی

صحنه ای نفس گیر از کمک به یک کوسه برای بازگشت به آب

طرز تهیه خمیر هزارلا

ترفندهایی برای خوشمزه‌تر شدن قورمه سبزی که هر کسی نمی‌داند!

غذاهای دریایی خطر قرارگیری در معرض مواد شیمیایی را افزایش می دهند

خواص «وَالزَّیْتُونِ» معجزه‌گر

افزایش استرس‌ زنان امروزی به دلیل بی‌خوابی

حاج آقا مرادی: اگر کسی ناشناس پیام داد و دنبال آشنایی بود این دنبال دختربازی هست!

کاخ رسانه تصاویر جالبی از فرود مجدد فالکون 9

پنگوئن رباتیک با سرعت و چالاکی در زیر آب حرکت می‌کند

یک اردیبهشت سالروز درگذشت شاعر و نویسنده ممتازِ معاصر، ملک‌الشعرا بهار

طلبِ عشق زهر بی سروپایی نکُنیم….!

در چنین روزی و در سال 2011 ضربه کاری رونالدو به بارسلونا

جواد خیابانی: نه قهر کردم و نه از تلویزیون می‌روم

گزینه‌های باشگاه تراکتور برای مربی جدید از زبان نصیرزاده

حواشی بازی پیکان و هوادار از زاویه دوربین باشگاه

وینیسیوس 52 بازی زودتر به مسی رسید!

قریشی: استعفای ربیعی شوک مثبتی به تیم داد

دوشان ولاهوویچ تنها بازیکنی که در تیم الگری می‌درخشد

کاظمیان: داور عامل شکست ما برابر استقلال بود

ریکاوری تراکتوری‌ها با چهره اخمو

کولاک مهاجم سابق پرسپولیس در لیگ ژاپن

واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس به 6 بانک

پرسپولیس عنوان کمترین گل خورده را از استقلال گرفت

مجری معروف تهیه کننده تئاتر شد!