آریا بانو

آخرين مطالب

لیست لوازم آرایشی دخترانه واقعا ضروری (بدون وسایل اضافه) خانه داري

لیست لوازم آرایشی دخترانه واقعا ضروری (بدون وسایل اضافه)
  بزرگنمايي:

آریا بانو - بدون شک این که بدانید واقعا چه چیزهایی را باید در کیف یا جعبه لوازم آرایش خود داشته باشید واقعا چالش بزرگی به حساب می‌آید. اما باید گفت که اخیرا مد و زیبایی به سمتی حرکت کرده است که همه چیز به سمت سادگی شیب پیدا کرده و شما صرفا نیاز به اقلام ضروری خواهید داشت تا به خوبی بدرخشید. پس در این مطلب با ما همراه باشید با ضروری ترین لیست لوازم آرایشی دخترانه و زیبا!
در این مطلب می خوانید:
لیست لوازم آرایشی دخترانه شیک و با کلاس
لوازم آرایش تقریبا غیر ضروری
لیست لوازم آرایشی دخترانه شیک و با کلاس
باید بگوییم که چه یک خانم مبتدی و آماتور در فن آرایش کردن باشید یا یک آرایشگر حرفه‌ای، اقلامی وجود دارد که اگر می‌خواهید همیشه یک آرایش مناسب داشته باشید، باید قطعا در جعبه یا کیف لوازم آرایش خودتان بگنجانید.
1. کرم مرطوب کننده صورت

آریا بانو

لیست لوازم آرایشی دخترانه
سطح پوست بدن در مقابل آسیب‌های محیطی بی دفاع است و به راحتی رطوبت خود را از دست داده و خشک می‌شود به همین دلیل لازم است که شما هر روز از کرم مرطوب کننده برای حفظ رطوبت پوست خود استفاده کنید. استفاده از این کرم‌ها پس از شستشوی پوست بسیار ضروری است چون این کرم‌ها با به دام انداختن رطوبت در سطح پوست باعث نرمی و لطافت آن می‌شوند. کرم‌های مرطوب کننده صورت معمولا خاصیت چرب کننده ندارند تا باعث آکنه و التهاب پوستی نشوند.
2. کرم ضد آفتاب
در قدم اول، استفاده از یک کرم ضدآفتاب با یک SPF مناسب، برای پوست شما مهم است و بعد از این که این محصول را تهیه کردید می‌توانید به سراغ لیست لوازم آرایشی دخترانه بروید!
افرادی که دارای پوستی چرب و براق هستند، باید از کرم ضدآفتابی استفاده نمایند که SPF آن ها مبتنی بر آب باشد. این نوع ضدآفتاب ها یک حالت خشکی بر روی پوست ایجاد می‌کنند و به خاطر دارا بودن فرمولاسیون خاص، باعث ایجاد حس خنکی بر روی پوست می‌شوند. در صورتی که پوست ملتهب باشد، با استفاده از این نوع کرم ضدآفتاب، می‌توان به خنک کردن و آرام کردن پوست کمک نمود.
3. پرایمر صورت

آریا بانو

لیست لوازم آرایشی دخترانه
پرایمر یک لایه اضافی میان پوست و میکاپ شما ایجاد می کند. محصولاتی که شامل پرایمر هستند فقط برای دوام بخشی آرایش، لطافت سطح پوست و حتا درجه رنگ پوست استفاده می شود.
پرایمرهای صورت انواع متفاوتی دارند و برای انواع پوست پرایمر مختلف موجود است؛ پس با توجه به نوع پوست و نیاز خود پرایمر خریداری کنید که البته در لیست لوازم آرایشی دخترانه ممکن است اصلا نیازی به این مورد نداشته باشید!
4. بالم لب
لب‌ها یکی از حساس‌ترین اعضای صورت هستند که به سرعت دچار خشکی و کم آبی می‌شوند. در این شرایط وجود یک بالم لب مناسب که خاصیت آبرسانی و حفظ رطوبت داشته باشد در لیست لوازم آرایشی دخترانه برای همه ضروری است و حتی آقایان هم باید بالم لب مناسب خود را داشته باشند.
5. رژ و مداد لب

آریا بانو

لیست لوازم آرایشی دخترانه
جایگاه رژ لب در آرایش به حدی مهم است که می‌تواند نقش یک آرایش کامل را در چهره ایفا کند. بنابراین واضح است که همه خانم‌ها به تعدادی رژ لب در مجموعه محصولات آرایشی خود نیاز دارند و باید رنگ این رژها را بر اساس رنگ پوست و موقعیت‌هایی که برای آن آرایش می‌کنند انتخاب کنند.
مداد لب نیز باعث می شود که رژ لب از لب تان بیرون نزند و دوام آن را هم بالا می برد. رنگ های صورتی، قرمز، هلویی و قهوه ای از واجبات کیف لوازم آرایش تان هستند.
همچنین بخوانید: اصول آرایش لب ؛ ترفندهای زیبایی و اشتباهات پلنگ‌های زشت
6. ریمل مژه

آریا بانو

لیست لوازم آرایشی دخترانه
ریمل‌ها نیز در انواع مختلفی هستند و از حجم دهنده تا بلند کننده متغیرند. فرمولی را برای خودتان بخرید که برای مژه‌هایتان بهتر است. وقتی نوبت به رنگ ریمل می‌رسد، شما می‌توانید رنگ‌های مختلفی را در کیف لوازم آرایش خود داشته باشید.
ریمل‌های مشکی رنگ حتی برای افرادی که بلوند هستند رایج‌ترند. شما می‌توانید ریمل‌های ضدآب نیز برای مواقع خاصی که در بیرون هستید، مثلا مهمانی، باشگاه یا استخر، خریداری کنید.
7. سایه یا ژل ابرو
اگر ابروهای کم پشتی دارید، با استفاده از سایه های پودری، نواقص ابروی خود را برطرف کنید و در نهایت با ژل ابرو، آنها را فیکس کنید تا پهن تر و پرتر به نظر برسد. فراموش نکنید که ابرو قاب صورت است و فاکتور بسیار مهمی در زیبایی صورت شماست. (اگر ابروی سیاه دارید، از ما می شنوید از سرمه های سنتی استفاده کنید! ارزان و سالم!)
اگر ابروهای شما پر پشت است، فقط از ژل ابرو استفاده کنید.
8. رژ گونه

آریا بانو

لیست لوازم آرایشی دخترانه
رژگونه یکی از لوازم آرایشی بسیار جذاب برای زیباتر کردن گونه ها و برجسته کردن آنها است که داشتن آن در لوازم آرایشی دختران جوان ضروری است. رژگونه رنگ های صورتی و هلویی-خاکی، دو رنگی هستند که به هر نوع آرایشی می آیند. می توانید هر دو را مخلوط کنید تا توناژ رنگی تیره تری داشته باشید.
9. کرم پودر یا موس
برای داشتن آرایشی طبیعی، در لیست لوازم آرایشی دخترانه یک موس یا کرم پودر سبک و نزدیک به رنگ پوستتان نیز قرار دهید تا پوستی یکدست و زیبا به شما تحویل دهد. در این رابطه مقاله « انواع کرم پودر؛‌ راهنمای انتخاب بر اساس رنگ صورت » را حتما مطالعه کنید.
10. خط چشم
خط چشم زیبایی زیادی را به سمت چشمان ما سرازیر می کند، اما به شرط استفاده صحیح! برای استفاده از خط چشم، بهتر است انواع مدل خط چشم بر اساس فرم چشم‌ها متفاوت است:
چشمان درشت: استفاده از خط چشم های پهن چشمان گود رفته: استفاده از خط چشم ظریف و باریک به همراه سایه چشم (لطفا داخل یا اطراف چشم را سیاه نکنید) چشمانی که از حدقه بیرون زده: استفاده از خط چشم پهن در پشت چشم به همراه سایه تیره چشمان ریز: استفاده از خط چشم، هم در بالا و هم در پایین چشم چشمان با فاصله: استفاده از خط چشم های گوشه دار
بیشتر بدانید: انواع مدل کشیدن خط چشم با مداد، ماژیک و خط چشم مایع
لوازم آرایش تقریبا غیر ضروری
تا اینجا لوازم ضروری لیست لوازم آرایشی دخترانه را برای شما گفتیم که چهری ای جوان و شاداب تر به شما می بخشد. اما از اینجا به بعد، شاید شما دوست داشته باشید آرایشی زنانه تر و غلیظ تری داشته باشید! پس لوازم زیر را هم بر حسب نیازتان در نظر داشته باشید:
کانسیلر: کانسیلر کرم پودری با غلظت بسیار بالاست که گودی، سیاهی دور چشم، و لکه های روی پوست را می‌پوشاند، و به عبارتی دیگر کرم پودرهای فشرده روشن و رنگی که قابلیت یک دست کردن پوست صورت قبل و بعد از استفاده از کرم پودر را داشته، و اغلب پیشنهاد می شود، بعد از کرم پودر روی صورت استفاده شود. هایلایتر: هایلایتر ( highlighter ) همان براق کردن صورت و یکی دیگر از محصولات آرایشی زیرساز است. همانطور که از نام محصول مشخص است در زمینه درخشان کردن صورت بصورت صاف و یکدست و برجسته کردن نواحی صورت قابلیت دارد. هایلایتر در لیست ابزارهای آرایشی برای زیر ساز گریم صورت استفاده می شود. (در این رابطه مقاله « آموزش کانتورینگ صورت با فرم‌های مختلف » را بخوانید.) سایه چشم: سایه چشم در آرایش چشم ها نقش مهمی را دارا می باشد. در هرگونه از آرایشی اعم از لایت یا غلیظ، سایه چشم می تواند در ایجاد انواع فرم های فانتزی یا طبیعی نقش اصلی را دارا باشد. این محصول در انواع مختلف و رنگ هایی بی انتها موجود بوده که برای استفاده صحیح از آنها باید دانش کلاسیک آرایش و میکاپ را دارا بود. فیکساتور: فیکساتور یک محصول آرایشی است که بعد از کامل شدن آرایش از آن استفاده می‌کنند، برخلاف پرایمر که در ابتدای آرایش از آن استفاده می شود. وظیفه فیکساتور این است که آرایش شما را برای مدت طولانی، ثابت و بدون تغییر نگه ‌دارد و مانع آب شدن، چرب شدن و خراب شدن پوست و آرایش‌تان شود که شاید برای استفاده روزانه واقعا نیاز نباشد!
بیشتر بدانید: آموزش خود‌آرایی صورت با کمترین ابزار به صورت گام به گام
سخن آخر
امیدواریم از این مطلب استفاده لازم را برده باشید و به زیبایی صورت خود اعتماد کرده و کمتر وابسته به لوازم آرایش های رنگارنگ بازاری باشید. از آنجایی که شستن آرایش صورت یکی از مراحل مهم در حفظ سلامت پوست است، پیشنهاد می کنیم مقاله « آموزش پاک کردن آرایش در خانه » را نیز حتما بخوانید. همچنین فراموش نکنید نظرات خود را در پایین همین مطلب با ما در میان بگذارید.

لینک کوتاه:
https://www.aryabanoo.ir/Fa/News/633640/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

قطعه ای زیبا با تکنوازی ساز «ابوا»

ترخیص 2 هزار و 500 خودرو و تاکسی برقی از گمرک

تو ژاپن موسیقی رو اینجوری آموزش میدن!

خواص مصرف لیموی یخ زده در طول روز که تا به حال نشنیده اید

ارتش سوسک‌های رباتیک مجهز به کوله‌پشتی رایانه‌ای در بیابان

تو مثل منی برف...

دستِ خالی امان هندی و 12 آسیایی که در بیشکک سهمیه گرفتند

نساجی با درخشش یک برزیلی امیدوار به بقاست

منفور بارسلون بازیکن هفته چمپیونزلیگ شد!‏

گل دوم استقلال از روی نقطه پنالتی توسط محمدی

سکوت تراکتوری‌ها پس از شکست

پرسپولیس با ذخیره‌ها تیم رضا عنایتی را شکست داد

تراکتور سهمیه آسیا را به ملوان تعارف زد

شوت ابوالفضل جلالی در دقیقه 58 به تیرک عمودی دروازه شمس آذر برخورد کرد

بازگشت امید به نساجی با برد خانگی؛ تراکتور بدون خمس هم باخت

پیشنهاد میلیاردر فنلاندی؛ اینتر را به من بفروش!‏

گزارش زنده؛ استقلال 2-0 شمس‌آذر قزوین

دیبی:نفهمیدم تکرار کن! یه مرتیکه رو اسب سفید نشسته؟

دلبری های پیمان معادی در سریال افعی تهران

پشت صحنه جذاب صداتو با حضور جواد هاشمی

کشف اتفاقی استخوان بزرگترین موجود دریایی که 202 میلیون سال قبل وجود داشت/ ویدئو

آهنگ «سلام عزیزم» با صدای مسیح و آرش ای پی

تکلیف تعطیلی پنجشنبه‌ها چه زمانی مشخص می‌شود؟

این نوشیدنی خوشمزه و اقتصادی رو از دست نده

سس قارچ ویژه برای سیب زمینی سرخ شده

کمبود این ویتامین‌ها مساوی است با سردردهای مکرر

ترفندهای تمیزکاری خانگی

بزرگترین مار جهان در هند پیدا شد/ 15 متر طول و 1000 کیلو وزن !

«تاریخ سازی» با «تاریخ شفاهی»

خاص‌ترین خوش و بش هفته در دربی کوچک

گل اول استقلال به شمس‌آذر توسط مهرداد محمدی

گل اول نساجی از روی نقطه پنالتی توسط باقری

اعتراف پوچتینو به عادت عجیب؛ خرافاتی نیستم

آلوز صدر جدول پاسورها را برای جلالی آب و جارو کند!

حضور پر رنگ نکونام روی سکوها

تراکتور، حسرت پیروزی در 1403

عباس‌زاده گره نساجی مقابل تراکتور را باز کرد

بدشانسی و فرصت‌سوزی مدافع استقلال!

رئال رونمایی می‌کند؛ قله فناوری برای چمن مخملی

سه مربی تیم ملی در ورزشگاه وطنی و آزادی

گزارش زنده؛ استقلال 1-0 شمس‌آذر قزوین

خاطره تلخ ملیکا شریفی‌نیا از تصادفش

دلیل ازدواج نکردن امیر آقایی

موزیک ویدئوی «با تو» با صدای ماکان بند

انتخاب رشته‌ آزمون دوره دکتری از اول اردیبهشت آغاز می‌شود

جنگل حرا خلیج نایبند عسلویه

نحوه مصرف کرم ضدآفتاب برای مادران باردار و کودکان

شخصی که تناقص رفتاری دارد باید درمان شود

تراکتور و نساجی به یاد نادر دست نشان

سهرابیان از لیست استقلال خط خورد