آریا بانو

آخرين مطالب

داستان سرقت دختر جوان از پدر و مادرش! خانواده

داستان سرقت دختر جوان از پدر و مادرش!
  بزرگنمايي:

آریا بانو - خراسان / پدرم می دانست که من دچار مشکلات جدی در زندگی ام شده ام و به ترغیب همسرم، از منزل آن‌ها سرقت کرده ام اما وقتی به دروغ اشک تمساح ریختم که به من تهمت می زنید، آن ها هم دیگر چیزی نگفتند تا این که شوهرم نقشه دستبرد به پول و طلاهای امانتی را طرح کرد. بعد از این ماجرا بود که پدرم اشک ریزان مقابلم زانو زد و ...
این ها بخشی از اظهارات زن جوانی است که توسط نیروهای ورزیده تجسس کلانتری به اتهام سرقت اموال پدرش دستگیر شده بود. این زن جوان پس از پاسخ به سوالات تخصصی افسر پرونده و در حالی که اشک می ریخت، درباره سرگذشت خود نیز به کارشناس اجتماعی کلانتری گفت: در خانواده ای بزرگ شدم که همه با یکدیگر مهربان بودند.
با آن که پدرم اوضاع اقتصادی مناسبی نداشت و زندگی بر ما سخت می گذشت اما این مهربانی ها ادامه داشت تا این که خواهر بزرگ ترم در 16سالگی ازدواج کرد و اکنون زندگی شیرینی دارد، اما در همین زمان مرگ برادر کوچک ترم بر اثر سانحه رانندگی زندگی ما را به هم ریخت تا جایی که مادرم به مرده ای متحرک تبدیل شد.
این حادثه تلخ چنان بر روح و روانش تاثیر گذاشت که آرام آرام به مصرف مواد مخدر روی آورد. من هم مجبور بودم از او پرستاری کنم ولی دو سال بعد خدا برادر دیگری به من داد و شرایط روحی و جسمی مادرم بهتر شد. او مواد مخدر را کنار گذاشت و برادر کوچکم همه اوقات او را پر کرد. در این شرایط من هم به کلاس های ورزشی رفتم و در آن جا با دختری آشنا شدم که چندین دوست پسر داشت. «سیما» که تاثیر عجیبی بر روح و روان من گذاشته بود، مرا در اینستاگرام با پسری به نام «فرشاد» آشنا کرد تا به قول معروف موضوعی برای خنده و تمسخر پیدا کنیم ولی در این میان من به فرشاد علاقه مند شدم و به او برای ازدواج اصرار کردم.
فرشاد تک پسر خانواده ای پولدار بود که خواهر بزرگش نیز ازدواج کرده بود و زندگی خوبی داشت، به همین دلیل فرشاد جوانی زورگو بار آمده بود به طوری که هر چه اراده می کرد بلافاصله برایش فراهم می شد.
اگرچه خانواده ها مخالف ازدواج ما بودند، ولی من همه وسایل شخصی ام را برداشتم و به خانه فرشاد رفتم و خیلی زود فهمیدم او نه تنها سیگار می کشد بلکه شب تا صبح به دنبال رفیق بازی است و با فریب دختران جوان به بهانه ازدواج از آن ها کلاهبرداری می کند. با آن که پدر فرشاد تاجر بود و فروشگاه بزرگی داشت اما فرشاد هیچ گاه به مغازه او نمی رفت و بیکار بود. وقتی به همسرم اعتراض کردم که به دنبال شغلی برود، مرا زیر مشت و لگد گرفت اما من روی بازگشت به خانه پدرم را نداشتم.
به همین دلیل برای تامین مخارج زندگی مجبور شدم با نقشه های جاهلانه شوهرم دست به سرقت از منزل پدرم بزنم. یک بار طلاهای مادرم را دزدیدم و چند بار نیز از کارت بانکی پدرم مبالغی را به سرقت بردم. پدر و مادرم که فهمیده بودند سرقت ها را من انجام داده ام از من خواستند حقیقت ماجرا را بازگو کنم اما دست بالا را گرفتم و در حالی که اشک تمساح می ریختم، مدعی شدم به من تهمت می زنند چرا که فرشاد این شیوه ها را به من آموخته بود.
پدر و مادرم نیز به دلیل این که من ناراحت نشوم سکوت می کردند تا این که چند روز قبل متوجه شدم پدرم با ارثیه مادرم و مبلغی که وام گرفته بود قصد دارد خانه بزرگ تری رهن کند، به همین دلیل با نقشه ساختگی فرشاد به خانه پدرم رفتم و مدعی شدم با همسرم دعوا کرده ام ولی پنهانی با همسرم در تماس بودم و جای پول ها را به او اطلاع دادم. روز بعد من به همراه پدر و مادرم برای بازدید از منزل جدید به بیرون از خانه رفتیم، در همین زمان فرشاد با کلیدی که به او داده بودم وارد خانه شده بود و همه پول ها را به همراه طلاهای خواهرم به سرقت برده بود.
هنگامی که به خانه بازگشتیم و پدرم متوجه سرقت شد، مقابلم زانو زد و اشک ریزان از من خواست تا پول ها را بازگردانم. او می گفت خواهرت به سختی و قناعت طلاها را پس انداز کرده است و من هم برای رهن منزل وام گرفته ام و به این پول نیاز دارم. وقتی التماس های پدرم را دیدم به یاد فداکاری و مهربانی هایش افتادم که برای آسایش من از هیچ تلاشی فروگذار نکرد. به همین دلیل با فرشاد تماس گرفتم ولی او ادعا کرد این ها حق خودت است و پدرت نمی تواند چیزی را ثابت کند اما ای کاش...

لینک کوتاه:
https://www.aryabanoo.ir/Fa/News/629942/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

آلگری: می‌خواستم خودم را هم تعویض کنم!

رزرو بلیت پاریس برای 4 کشتی‌گیر و ابهام در 57 و 86 کیلو

یوونتوس به زحمت از شکست گریخت

گلزنی منتظرمحمد مقابل تیم ملی امید تاجیکستان

کارشناسی داوری گل گهر - استقلال خوزستان

کارشناسی داوری نساجی - تراکتور

صحبت های سیدعلی میرغفاری رئیس صدور مجوز حرفه ای استقلال

عذرخواهی کاپیتان استقلال بخاطر 10 دقیقه پایانی

کارشناسی داوری فولاد - مس رفسنجان

کارشناسی داوری دیدار استقلال - شمس آذر

حمله هواداران عصبانی تراکتور به مینی ون حامل بازیکنان در فرودگاه تبریز

چرا جیمی کرگر به پیروزی و صعود بایرن مونیخ مقابل آرسنال باور داشت؟

کارشناسی داوری مس رفسنجان - پیکان

کارشناسی داوری شمس آذر - فولاد

کارشناسی داوری استقلال خوزستان - صنعت نفت

پلی به گذشته؛ برتری 2-1 بایرن مونیخ مقابل منچستریونایتد

بخش‌هایی از داوری گلاره ناظمی در اولین قضاوت خود به عنوان داور اول در جام ملت های فوتسال آسیا

گل زیبای دوشان ولاهوویچ به کالیاری از روی ضربه آزاد

کارشناسی داوری سپاهان - ذوب آهن

کارشناسی داوری پیکان - هوادار

پیشنهاد رسمی امیر قلعه نویی و فدراسیون فوتبال به دست افشین قطبی رسید

کارشناسی داوری صنعت نفت - پرسپولیس

ماجرای مرد کوری که 60 سال پیش با شکنجه 2 کودک را برای گدایی اجاره کرد!

پیرترین فرد زنده جهان کیست؟

وداع با اطلس؛ ربات انسان‌نمای بوستون داینامیکس بازنشسته می‌شود

دل ز جان برگیر و در بر گیر یار مهربان

نصیرزاده: با مجیدی، گل محمدی مذاکره داشتیم

نصیرزاده: تمام لیست خمس با نظر خودش جذب کردیم

پیروانی: یک بار هم علیه داوری حرف نزدم

وضعیت خروجی ورزشگاه وطنی

هاشمی نسب: درباره ناعدالتی ها حرف نمیزنم

کایل واکر: جود بلینگام یک هافبک کامل است

بادامکی: فشار مجازی استقلال بی سابقه بوده است

بیرانوند فردا گچ دستش را باز می کند

معاون پرسپولیس: اعلام کردند VAR منتفی شد

علت توقف مذاکره تراکتور با بردیف از زبان نصیرزاده

آخرین خبر از واگذاری مالکیت باشگاه پرسپولیس

عمو کاووس: مرگ حقه، میکروب بهانه است

گناه مخاطب چی بود فرشته؟

‎«گریه لیلی»؛ شاهکار تکنوازی ویولن استاد اسدالله ملک

سرعت وقوع فرونشست چقدر است؟

خیلی شانس آورد از یک تصادف مرگبار نجات پیدا کرد!

عکس های کاملا به موقع

دلیل احساس درد در مفاصل انگشت ها چیست؟

اشتباهات ساده‌ای که آشپزخانه را شلوغ و نامرتب می‌کند

نسخه جدید ربات انسان‌نما اطلس با قابلیت‌های هوش مصنوعی معرفی شد

صحبت های شنیدنی دکتر الهی قمشه ای

دقیقی: می‌توانستیم مساوی کنیم، حیف شد

جعفری: بازی کردن با فولاد در اهواز همیشه سخت است

قربانعلی‌پور: مطمئنا لیگ برای تیم ملی رصد می‌شود