آریا بانو

آخرين مطالب

فنگ شویی ثروت چیست و نکات مهم مرتبط با آن کدامند؟ اقتصادي

فنگ شویی ثروت چیست و نکات مهم مرتبط با آن کدامند؟
  بزرگنمايي:

آریا بانو - به طور کلی، فنگ شویی ثروت روشی به منظور فراهم کردن فضایی برای جذب ثروت و پولدار شدن در زندگی است. در این مقاله، نکات مهم مربوط به فنگ شویی را مورد بررسی قرار داده و نحوه چیدمان محیط اطراف برای جذب انرژی‌های مرتبط با افزایش ثروت را تشریح می‌کنیم.
فنگ شویی ثروت چیست؟
همان‌طور که اشاره شد، فنگ شویی روشی است که در آن فضای محیط پیرامون به گونه‌ای تنظیم می‌شود تا انرژی‌های مربوط به جذب ثروت در آن جریان یابد. در واقع، با استفاده از این روش افراد می‌توانند در کنار تلاش برای دست‌یابی به ثروت، محیطی متناسب با اوضاع مالی مد نظر خود فراهم کنند. در ادامه 12 نکته مهم مربوط به فنگ شویی ثروت در ارتباط با محیط خانه را تشریح می‌کنیم.
نکات فنگ شویی ثروت در خانه
1. وسایل و اسباب خانه را بازبینی کنید
به طور کلی، هر آن چه که مربوط به اسباب خانه بوده و خراب باشد، انرژی لازم برای جذب ثروت را از منزل شما دور می‌کند؛ بنابراین برای جریان یافتن این انرژی هر چه سریع‌تر وسایل خرابی مانند درب، سینک یا اجاق گاز خراب و … را تعویض یا تعمیر کنید. به بیان دیگر، خراب بودن و کار نکردن برخی وسایل در خانه منجر به از کار افتادن جریان انرژی‌های مثبت و روند جذب ثروت خواهد شد.
2. گیاهان طبیعی را به دکور خانه خود اضافه کنید
همان‌طور که می‌دانید، گیاهان به موسیقی، نور و انرژی مثبت پاسخ می‌دهند؛ بنابراین هنگامی که شاداب و شکوفا هستند، انرژی مثبت ناشی از آن‌ها نیز در منزل شما جریان پیدا می‌کند. در همین راستا، دقت داشته باشید که اگر گیاهان شما پژمرده شوند، انرژی مثبت منزلتان نیز از بین می‌رود. در نتیجه با نگهداری و مراقبت از گیاهان در منزل خود می‌توانید از انرژی‌های مثبت آن‌ها برخوردار بوده و به این روش، جذب ثروت داشته باشید. همچنین گل‌ها و گیاهان نقشی مؤثر در از بین بردن انرژی‌های منفی محیط پیرامون دارند.

آریا بانو


3. 27 مورد از وسایل خانه را جابه‌جا کنید
به طور کلی، 27 عددی خوش‌یمن در فنگ شویی است. در همین راستا، می‌توانید برای ایجاد انرژی جدید به خانه یا محل کار خود، 27 مورد از وسایل پیرامون را جابه‌جا کرده و دکوراسیون محیط را تا حدودی تغییر دهید. در واقع، این کار انرژی موجود در محیط را به جریان در آورده و امکان ورود انرژی‌های مثبت جدید به محیط را فراهم می‌کند.
4. سنگ سیترین را مقابل پنجره منزل خود قرار دهید
سیترین یک نوع کوارتز با طیف رنگی زرد تا نارنجی مایل به قهوه‌ای است. در گذشته تاجران این سنگ را به عنوان سنگ ثروت خود به همراهشان داشتند. حال اگر این سنگ را در مقابل پنجره منزل خود قرار دهید، می‌توانید انرژی‌های مثبت مرتبط با جذب پول و ثروت را در خانه خود به جریان در آورید.

آریا بانو


5. درب ورودی خود را بازبینی کنید
درهای ورودی خانه معمولاً نمایانگر نحوه ورود شما به زندگی هستند؛ بنابراین درب‌های ورود به منزل خود را در معرض دید، به اندازه لازم زیبا و بدون نقص در نظر بگیرید. در واقع، هر چقدر دسترسی به درب ورودی خانه آسان باشد، به منزله سادگی ورود ثروت به منزل شما خواهد بود. به علاوه، اطمینان حاصل کنید که درب‌های ورودی‌تان زنگ‌زده نباشند. همچنین می‌توانید قسمت ورودی خانه خود را با گیاهان و درختان تزئین کنید.
6. در صورت امکان فواره آبی در حیاط یا فضای بیرون منزل خود نصب کنید
فواره‌های آب نماد اصلی ثروت در فنگ شویی هستند. بنابراین برای جریان یافتن انرژی‌های لازم برای جذب ثروت در منزل خود، فواره آبی در اطراف آن ایجاد کنید و 27 سکه در آن قرار دهید. سکه‌ها انرژی آب را فعال می‌کنند. به علاوه، همان‌طور که اشاره شد، 27 عددی خوش‌یمن در فنگ شویی است.

آریا بانو


7. آشپزخانه را تمیز نگاه دارید
در قوانین فنگ شویی، اوضاع آشپزخانه هر فرد بیانگر میزان توانایی او برای جذب پول است. بنابراین وسایل آشپزخانه مانند یخچال و اجاق گاز خود را همواره تمیز و مرتب نگه دارید. همچنین هر یک از قسمت‌های اجاق گاز نیز بسته به اندازه هر کدام مورد استفاده قرار گیرند. به علاوه، تمامی وسایل اضافی از روی کانتر، کابینت‌ها و قفسه‌ها جمع‌آوری شوند.
8. رنگ‌بندی قرمز، بنفش و سبز را در دکور خانه خود وارد کنید
رنگ‌ها توانایی تأثیرگذاری روی اخلاق اعضای خانه و انرژی جریان یافته در منزل را دارند. برای مثال، قرمز یک رنگ خوش‌یمن بوده و به منزله قدرت برای هر فرد است. همچنین بنفش و سبز نیز نماد جذب خوشبختی هستند. البته شدت و تندی رنگ‌های انتخابی برای چینش دکوراسیون منزل می‌توانند مطابق سلیقه اعضای خانواده باشند.

آریا بانو


بیشتر بخوانید: جملات انگیزشی و تاکیدی جذب ثروت از قول بزرگان
9. لوازم اضافی منزل خود را حذف کنید
این مورد یکی از مهم‌ترین نکات تأثیرگذار در فراهم کردن انرژی‌های لازم برای جذب ثروت در منزل است. در واقع، بر اساس قوانین جذب ثروت فضای مرتب خانه و حذف لوازم اضافی از آن به منزله فراهم کردن فرصتی برای جذب انرژی‌ها و موفقیت‌های جدید هستند.
10. وضعیت آب منزل خود را چک کنید
به طور کلی، بر اساس قوانین جذب ثروت در فنگ شویی وضعیت آب در منزل آینه‌ای از توانمندی فرد برای جذب ثروت است. به عبارت دیگر، برای جریان یافتن انرژی‌های لازم به منظور جذب ثروت نیاز است تا وضعیت آب لوله‌های منزل مانند ظرف‌شویی، حمام و … را چک کرده و در صورت نیاز آن‌ها را تعمیر کنید.
به علاوه، وجود آبی راکد در اطراف منزل برای جریان یافتن انرژی مثبت در خانه مساعد نخواهد بود. همچنین دقت داشته باشید تا سنگ‌های مربوط به فواره‌های موجود در منزل یا محیط اطراف خانه بی‌نقص و بدون شکستگی باشند.
11. میز مطالعه خود را بررسی کنید
اگر در خانه میز مطالعه‌ای دارید که کارهای شخصی و حرفه‌ای خود را روی آن انجام می‌دهید، دقت کنید تا میزتان رو به دیوار نباشد. در واقع، این موضوع به منزله محدود کردن جریان انرژی مثبت و خلاقیت است. به بیان دیگر، مقدار فضای مقابل میز هر فرد نماد فرصت‌هایی است که می‌تواند در زندگی برای بهبود اوضاع مالی خود داشته باشد.
12. منزل خود را دوست داشته باشید
اگر خانه خود را دوست ندارید یا در خانه احساس شادی نمی‌کنید، می‌توانید با اعمال تغییراتی در دکوراسیون یا بهبود روابط خود با اعضای خانواده امکان شادی و آرامش در منزل را برای خود فراهم کنید. به عبارت دیگر، برای جریان یافتن انرژی‌های مرتبط با جذب ثروت در منزل نیاز است تا محیط اطراف و منزل خود را دوست داشته باشید از آمدن به خانه و بودن در کنار خانواده لذت ببرید.
جمع‌بندی
در این مقاله، چند مورد از نکات مهم برای جذب ثروت و رفاه را عنوان کرده و نکات لازم برای تغییر دکوراسیون منزل به منظور جذب ثروت و بهبود اوضاع مالی را تشریح کردیم. آگاهی نسبت به روش‌های مدیریت پول به شما در ایجاد شرایط اقتصادی مناسب کمک می‌کند. در پایان، اگر نظر یا پیشنهادی در مورد سایر نکات مربوط به فنگ شویی ثروت دارید، آن را با ما و سایر کاربران در میان بگذارید.

لینک کوتاه:
https://www.aryabanoo.ir/Fa/News/620699/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

موفقیت ایران در ساخت موتور بنزینی 6 سیلندر

تست موفق اولین موتور 6سیلندر ایرانی

شعر زیبای میلاد عرفان پور درباره عملیات وعده صادق

درخواست حمید مطهری از هواداران تراکتور

گل های دیدنی دنیای فوتبال با ضربات بغل پا

مطهری: سعی میکنیم در 90 دقیقه کار را تمام کنیم

لاپورتا: ژاوی ماند چون پروژه برنده‌ای داریم!

خشم ژاوی: می‌خواهند با اعتبار من بازی کنند

توصیه نماینده مجلس به مالکان جدید استقلال و پرسپولیس

بانک هایی که خریدار پرسپولیس بودند واقعا سهام شان افت کرد؟

واکنش تند کارشناس تلویزیون به وزارت ورزش

خطر از بیخ گوش «گلنار» گذشت

افشاگریِ وحیدِ نون‌خ: در چابهار چندین بار بیهوش شدیم

ازدواج بدون حلقه ازدواج!

تو این همه خواستگار یواشکی داشتی؟!

آرایش سحر دولت‌شاهی در «افعی تهران» دردسرساز شد!

تیپ جذاب و متفاوت سلنا گومز در شهر نیویورک / جدیدترین استایل خیابانی خانم بازیگر برای فیلم جدیدش

عکس یادگاری طاها پسر علیرضا بیرانوند در کنار رونالدو / لایک جالب رونالدو برای پسر رقیبش

اجرای زیبای آهنگ ناصر عبداللهی توسط پسرش

دفترچه سوالات ریاضی و انسانی نوبت اول کنکور 1403 منتشر شد

قرنطینۀ مطلق برای طراحان سؤالات کنکور

پیش‌بینی هوای تابستان امسال

غرق شدن دو کودک در رودخانه ماشکید سراوان

فتوای جهاد او انگلیسی‌ها را از خاک ایران خارج کرد!

حمله دلفین‌ها به گله موتوماهیان

تولد عجیب‌ترین توله سگ دنیا که همه را حیرت‌زده کرد

ظهر بارانی در حرم مطهر رضوی

فرار خنده دار کروکودیل از رویارویی با سگ

دسر شکلاتی را خلاقانه بساز

پیشگیری از بیماری های قلبی با سبک زندگی سالم

اخاذی مرد شیاد با جلب اعتماد زنان پس از مرگ مادرشان

نشانه‌گیری اتفاقی اما بسیار دقیق فران تورس در پایان ال‌کلاسیکو

مطهری: تراکتور همیشه مدعی بوده

آزمون در ترکیب اصلی رُم برابر اودینزه

واکنش دین محمدی به قهرمان لیگ برتر امسال

واکنش رجب زاده به اتفاقات بازی با استقلال ملاثانی

مطهری: همه تیم‌ها را می‌شناسم

مطهری: در تراکتور باید کمتر حرف زد، بیشتر عمل کرد

اشکش: ای کاش نتایج داخل زمین رقم بخورد

دعوت 60 کاراته‌کا به مرحله دوم انتخابی تیم امید و جوانان

هاشمی: نیم همت برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها درنظر گرفتیم

بررسی ابعاد مختلف سریال «جنگل آسفالت»

هفتمین «پاتوق فیلم کوتاه» برگزار می‌شود

وقتی که یک عطسه باعث بهمن می شود

ماجرای عکس تکان دهنده «آلن دلون» چه بود؟

استاندار ایلام: از عملکرد اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان رضایت داریم

درگذشت معصومه حائری عروس بزرگ امام خمینی و همسر سیدمصطفی خمینی+ عکس

عکس سه نفره سینا مهراد و برادرزاده هایش / خوش گذرانی پسران ساعد سهیلی با عموشان

سورپرایز جالب مردم در کنسرت توسط گرشا رضایی

بازگشایی گردنۀ برف‌گیر تته پس از 5 ماه