آریا بانو

آخرين مطالب

بهترین کسب و کار با سرمایه 1 میلیون تومان چیست؟ خانواده

بهترین کسب و کار با سرمایه 1 میلیون تومان چیست؟
  بزرگنمايي:

آریا بانو - در حال حاضر بسیاری از افراد تصور می‌کنند که با سرمایه کم نمی‌توان هیچ کسب و کاری راه انداخت. البته این درست است که به دلیل مشکلات اقتصادی موجود، آغاز یک کسب و کار موفق بسیار سخت است، اما باید بدانید که بهترین کسب و کار با سرمایه 1 میلیون تومان هم ایده‌ای قابل تصور و انجام است.
در این مطلب از سایت انگیزه به شما 24 مورد از بهترین کسب و کارهای با سرمایه 1 میلیون تومان را معرفی می‌کنیم و شما را با چند و چون این مشاغل آشنا خواهیم کرد.
بهترین کسب و کار با سرمایه 1 میلیون
1. تعمیرکار موبایل و تبلت
برای شروع این کار ابتدا در مراکز فنی حرفه‌ای ثبت‌نام کنید و مهارت‌های لازم را کسب کنید. سپس ابزارها و وسایل مورد نیاز کار خود را تهیه کنید. برای گرفتن سفارش نیز می‌توانید به کسب و کار اینترنتی روی آورید. برای مثال می‌توانید در سایت دیجی دکی ثبت‌نام کرده و دیده شوید. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم در کنار آن با روش‌های کسب درآمد از اینترنت هم آشنایی داشته باشید.
2. خرید و فروش لوازم عتیقه
خرید و فروش عتیقه نیاز به کمی مهارت در تعیین قیمت اشیاء دارد. شما می‌توانید به مغازه‌های عتیقه فروشی سری بزنید و از قیمت‌ها مطلع شوید. سپس با 1 میلیون تومان خود، از افراد یا از مغازه‌ها اجناس عتیقه بخرید و به افرادی که تمایل به خرید آن را دارند، آن‌ها را بفروشید.
3. تعمیرکار وسایل برقی
برای این کار نیز مانند تعمیرکاری موبایل، ابتدا باید مهارت‌های لازم را کسب کرده و سپس با پول خود وسایل و لوازم مورد نیاز این کار را خریداری کنید و با استفاده از کسب و کار اینترنتی یا تبلیغات میدانی شروع به کار کنید. این مورد ایده مناسبی برای کسب و کارهای شهرهای کوچک است.
4. خیاطی
برای شروع به خیاطی ابتدا مهارت‌های لازم را کسب کرده و با پول خود یک چرخ خیاطی، قیچی، سوزن، متر و وسایل مورد نیاز را تهیه کنید. سپس با مراجعه به مغازه‌های خیاطی از آن‌ها سفارش گرفته و در خانه انجام دهید. این شغل برای خانم‌های خانه‌دار بسیار مناسب است.

آریا بانو


5. قالی بافی
این مورد نیز یکی از ایده‌های خوب برای کسب و کار خانگی است؛ شما می‌توانید با 1 میلیون تومان لوازم مورد نیاز برای بافتن قالی را تهیه کرده و در منزل خود دست به کار بافت قالی شوید. بعد از بافتن قالی می‌توانید آن را بفروشید و پول خوبی به دست آورید.
6. کاموا بافی
اگر از کاموا بافی سر رشته دارید می‌توانید دست به کار شوید. ابتدا از پول خود یک قلاب و چند رنگ کاموا تهیه کنید و شروع به بافتن شال و کلاه و لباس و دیگر محصولات کنید. اگر خلاقیت داشته باشید می‌توانید از اینترنت نیز برای فروش محصولات خود استفاده کنید.
7. اجاره زمین کشاورزی و تولید محصول
می‌توانید با یک میلیون تومان بذر و سموم مورد نیاز را تهیه کنید و در زمینی که اجاره کرده‌اید محصولاتی مانند گندم و جو بکارید. بعد از فروش، پول اجاره زمین را پرداخت کنید. در این زمینه از ایده‌های پولساز کشاورزی استفاده کنید تا کارتان روتق بهتری بگیرد.

آریا بانو


8. طراحی گرافیکی
اگر توانایی‌های گرافیکی دارید، باید بدانید مشتریان بسیاری برای کسب و کارشان به‌دنبال لوگو، طراح‌های گرافیکی و کارهای هنری هستند. به دنبال سایت‌هایی مانند دیزاینو بگردید تا بتوانید کسب و کار خودتان را راه‌ بیاندازید و حلقه‌ مشتریان‌تان را گسترش دهید.
9. تعمیرکار کامپیوتر در محل
ابتدا ابزار را تهیه کرده و سپس در محل اسکان مشتری، به تعمیر کامپیوتر بپردازید تا نیازی به پرداخت اجاره نداشته باشید.

آریا بانو


10. مربی ورزشی خصوصی شوید
با کمی وقت صرف کردن می‌توانید گواهینامه مربیگری خود را گرفته و به افرادی که قصد لاغری و تناسب اندام دارند، به صورت خصوصی آموزش دهید.

آریا بانو


11. فروش کاکتوس
شما می‌توانید تعداد زیادی کاکتوس پرورش دهید و سپس آن‌ها را به صورت میدانی یا اینترنتی به فروش برسانید. برای این کار، در ابتدا به پول کمی برای خریدن گلدان و کاکتوس نیاز دارید.

آریا بانو


12. مشاوره سئو
با افزایش تب اینترنت، نیاز به یک مشاور سئو افزایش یافته است. هر صاحب وب‌سایتی برای بهینه‌سازی وب‌سایت خود در موتور جستجو، به دنبال یک مشاور سئوی خوب است. برای این کار تنها به یک کامپیوتر نیاز دارید.
13. تهیه غذای خانگی
اگر در شهرهای شلوغ و مسافرپذیر زندگی می‌کنید، می‌توانید با پول خود مواد اولیه غذا را تهیه کنید و غذای خانگی بپزید و آن‌ها را به مسافران بفروشید.

آریا بانو


14. آرایشگری در محل
برای این کار نیاز به کسب مهارت آرایشگری دارید. بعد از کسب مهارت، با پول خود لوازم و مواد مورد نیاز آرایشگری را خریداری کرده و با تبلیغات مناسب در محل مشتری، آرایشگری کنید.

آریا بانو


15. تهیه صنایع دستی
اگر دستی بر هنر دارید نیز می‌توانید با خرید لوازم اولیه شروع به تولید صنایع دستی کنید و آن‌ها را به صورت اینترنتی یا میدانی به فروش برسانید. این صنایع دستی می‌توانید شامل گلیم، سفال یا هر چیز دیگری باشد. شاید در این زمینه لازم باشد تا با انواع روش‌های تبلیغ آشنایی داشته باشید تا در کارتان موفق‌تر ظاهر شوید.
16. خدمات دی‌ جی
خدمات دیسک‌ جوکی (دی‌جی) یک ایده‌ کسب و کار پاره‌وقت است. افراد در مناسبت‌های مختلف به دنبال دی‌جی هستند. اگر در موسیقی مهارت دارید می‌توانید در این کسب و کار موفق شوید. ابتدا با پول خود یک دستگاه موسیقی را به صورت اقساطی خریداری کرده و بعد از شروع کار، اقساط آن را پرداخت کنید.
17. فروش اجناس دست دوم
عموماً در بازارهای محلی مانند جمعه‌بازارها و سمساری‌ها و هرجای دیگری، می‌توانید اجناس جالب و ارزشمندی پیدا کنید. شما ارزش واقعی آن‌ها را درمی‌یابید و آن‌ها را در فهرست اقلام فروشی قرار می‌دهید. سایت‌هایی مانند دیوار و شیپور بازار خوبی برای ارائه‌ی کالاها هستند.
18. خدمات تزیین اتومبیل
امروزه همه افراد قادر نیستند از پس خرید خودروهای خارجی بربیایند و اغلب برای طراحی و ظاهر خوب برای ماشین‌شان، به دنبال اصلاح ظاهر خودروی خود هستند. این امر موجب تولد یک کسب و کار خوب به نام خدمات تزیین اتومبیل شده است.
19. تولید آکواریوم
با کمی خلاقیت می‌توانید با پول خود مواد اولیه برای تولید یک آکواریوم را خریداری کنید و آکواریوم‌های زیبا طراحی کرده و به فروش برسانید.

آریا بانو


20. درست کردن عروسک
وقتی صحبت از بهترین کسب و کار با سرمایه 1 میلیون است، باید عروسک سازی را هم نام برد. با کمی خلاقیت و مهارت نیز می‌توانید در خانه عروسک تولید کرده و به فروش برسانید. برای این کار لازم است که مقداری از پول خود را برای خرید وسایلی مانند پارچه و نخ و اجزای عروسک خرج کنید. بهترین مکان برای فروش این عروسک‌ها، مهدهای کودک و مدارس ابتدایی هستند.
21. چرم دوزی
امروزه استفاده از محصولات چرم در جامعه توسعه پیدا کرده است. برای شروع چرم دوزی در منزل، می‌توانید بعد از کسب مهارت‌های لازم در این زمینه، با پول خود چرخ مخصوص دوخت چرم و وسایل مورد نیاز دیگر این کار را تهیه کنید. همچنین شما می‌توانید در این کار از تولیدی‌های چرم نیز سفارش بگیرید.
22. برنامه نویسی اندروید و IOS
امروزه کسب درآمد از این روش بسیار توسعه یافته است و به راحتی می‌توانید روی این شغل حساب باز کنید. برای این شروع لازم است مقداری از پول خود را صرف آموزش این رشته کرده و با چند و چون کار آشنا شوید. پس از یادگیری می‌توانید برنامه‌های خاص خود را تولید کرده و در مارکت‌های اینترنتی مانند بازار و مایکت به فروش برسانید. همچنین شما می‌توانید استخدام شرکت‌های وابسته شده و برای آن‌ها برنامه نویسی کنید.

آریا بانو


23. تولید ست آشپزخانه
شما به راحتی می‌توانید در منزل خود مشغول تولید ست پارچه‌ای آشپزخانه باشید. این ست شامل پیش بند، دم‌کنی، آب گیر ظروف، دستگیر و… می‌شود. البته باید دقت داشته باشید برای این کار نیاز به مهارت خیاطی دارید. در گام دوم نیز می‌بایست مقداری از پول خود را صرف خرید پارچه و چرخ خیاطی کنید. ست پارچه‌ای آشپزخانه خود را به صورت اینترنتی و میدانی می‌توانید به فروش برسانید. این کار برای خانم‌های خانه‌دار بسیار مناسب است و جزء شغل‌های پاره وقت محسوب می‌شود.
24. تولید محصولات ارگانیک
هر روز تمایل به خرید محصولات ارگانیک افزایش می‌یابد. شما می‌توانید در منزل خود و با تهیه مواد اولیه سالم، محصولاتی مانند مربا، ترشی، رب و … تهیه کرده و نسبت به فروش آن‌ها در فضای مجازی یا به صورت میدانی اقدام کنید.
سخن پایانی
باید اشاره کنیم که مشاغلی که نیاز به سرمایه کمی دارند، به همین چند شغل معرفی شده در این مقاله محدود نمی‌شوند. شما با هوش اقتصادی خود می‌توانید دنبال کسب و کارهای دیگری که با شرایط شما هماهنگ هستند بگردید.
به نظر شما بهترین کسب و کار با سرمایه 1 میلیون تومان کدام است؟ لطفاً نظرات خود را با ما و سایر کاربران انگیزه، در پایین همین صفحه به اشتراک بگذارید.
در انتها به شما پیشنهاد می‌کنیم با 8 ایده کار در منزل با سرمایه کم نیز در سایت انگیزه آشنا شوید.

لینک کوتاه:
https://www.aryabanoo.ir/Fa/News/620690/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

سفر سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام به شهرستان ایوان

کبد سالم با مصرف این ویتامین ها

ورم و پف در نقاط مختلف بدن چه دلایلی دارد؟

ثبت گزارش جامعه هدف بنیاد شهید و مردم با مراجعه به سامانه سوت زنی

این استان ها امروز منتظر بارش باران باشند

خبری تازه از عرضه شیرخشک در داروخانه ها

تجلیل استاندار یزد از خانواده شهدای ارتش

مدیرکل بنیاد استان آذربایجان شرقی به مشکلات 50 نفر از مراجعا رسیدگی کرد

گشت و گذار دختران جوان در تهران 100 سال قبل

خلاقیت منحصر بفرد عاشقان باغ ارکیده در جزیره مالدیو / نفیسه روشن رونمایی کرد

حرف های دلی و عاشقانه بازیگر سریال پدر پسری برای همسرش در سالروز تولدش / به هر تپش قلبم جون دادی

امید اسماعیل خانی پسر گوهر خیراندیش و همسر در خانه ابدی پدرش با رونمایی از سنگ قبر بازیگر معروف

علایم افسردگی در سن یائسگی به چه شکل است؟

دیدار تشکل‌های شاهد و ایثارگر با معاون امور بین الملل دفتر مقام معظم رهبری

اسرائیلی‌ها به میزان خسارت خود پس از حمله پهپادی_موشکی سپاه ایران اعتراف کردند!

اولین واکنش ژیلا صادقی به ماجرای ممنوع الکار بودنش در برنامه تلویزیونی برمودا!

پیش بینی جدید درباره قیمت مسکن در سال 1403| تا آخرسال قیمت آپارتمان به این اعداد می‌رسد!

جشن تولد نیلوفر پارسا بیتای آوای باران در 33 سالگی / رونمایی از بارداری دوقلوهایش

خاطرات ناصرالدین‌شاه؛ خرس‌ها ول می‌شدند می‌رفتند توی مردم؛ خنده داشت

استایل جدید و متفاوت بهنوش طباطبایی بازیگر سینما و تلویزیون با شعری معنادار

دابسمش زیبای الهه حصاری کیمیا زخم کاری و دوستش با آهنگ چاوشی در خودروی لاکچری اش

لو رفتن اسم واقعی سیدجواد هاشمی در برنامه «صداتو»/ محسن کیایی افشاگری کرد

چهره جدید نیکا فرقانی دختر نقی و همای پایتخت در شهربازی استکهلم

رونمایی از تغییرات جدید چهره بهنوش طباطبایی خانم بازیگر همیشه خوشتیپ در آسانسور

دورهمی دوستانداران عارف لرستانی در سالگردش / بازیگر طنزی که در بهار مرگی تلخ داشت

فلزات سنگین تهدید جدی رژ لب های تقلبی

پیام تسلیت دکتر رئیسی در پی درگذشت پدر شهیدان «دهنوی»

رونمایی سیدحسین حسینی دروازه بان استقلال از چهره عروسکی دخترش / این کوچولوی ریزه میزه ماشاالله داره

ماجرای عمل جراحی رهبر انقلاب بدون بیهوشی عمومی و آخرین وضعیت سلامتی ایشان | رهبر انقلاب رژیم غذایی خاصی دارند؟

بهترین راه برای داشتن همسری بهتر: نگاهی به تجربه‌ی یک زن ایرانی

10 نکته برای بهبود کیفیت خواب

پاتوق معتادان متجاهر در عمق 10 متری زمین در تهران

جدیدترین عکس منتشر شده از محمدرضا گلزار و همسرش آیسان آقاخانی بعد از ازدواج!

رفع تیرگی زانو، آرنج و قوزک پا با 5 روش موثر خانگی ارزان قیمت!

قانون فرزندآوری با آن همه بودجه و اعتبار و اصرار شکست خورد

از کجا بفهمیم آب مروارید داریم؟

رژیم تخم مرغ، یک رژیم سریع و آسان برای لاغری

جلوگیری از چین و چروک دور لب با چند پیشنهاد ساده

اثبات یک رابطه میان سدیم و بیماری های قلبی و عروقی

واکنش جالب و متفاوت ژیلا صادقی مجری مشهور به حمله سپاه پاسداران به اسرائیل

تعطیلی پنجشنبه ها قطعی شد؟ | خبر مهم و جدید درباره کاهش ساعت کاری ادارات

ابلاغ دستورالعمل دانشگاه آزاد درباره حجاب

مدیرکل بنیاد شهید کرمانشاه بر شناساندن سبک و سیره عملی شهدا به جوانان تآکید کرد

اقدامات سازمان اقتصادی کوثر منجر به خودکفایی‌های بزرگ در حوزه اقتصادی شد

افزایش تعامل بنیاد شهید و امور ایثارگران با آموزش و پرورش برای توسعه فعالیت های فرهنگی

صبر و ایثار خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر درس آموز است

افشاگری مجری جنجالی زن تلویزیون: شهروند آمریکا هستم!

شیطنت‌های دختر با نمک سروش رفیعی در تمرین پرسپولیس / روزمو ساختی عمر بابا

تصویر تازه نوه ی اکبر عبدی که مثل پدر بزرگش بانمک و توپوله / ماشالا به هردوشون

رونمایی از چهره جدید هانده ارچل «کیمیا خاتون» فیلم مست عشق در ژاپن