آریا بانو

آخرين مطالب

محتوای حمایت‌شده

خرید کاور مبل و هزینه آن گوناگون

خرید کاور مبل و هزینه آن
  بزرگنمايي:

آریا بانو - کاور مبلمان انواع مختلفی دارند که شما می‌توانید بسته به مدل مبلمان خود و همچنین بودجه خود از میان آن‌ها اقدام به خرید کاور مبل نمایید. اما خرید این محصول نیازمند آگاهی نسبت به آن می‌باشد تا بتوانید عاقلانه‌تر تصمیم گرفته و بهترین مدل را انتخاب کنید. پس در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعاتی در رابطه با کاور مبل، علل استفاده از آن، انواع کاور مبل و هزینه آن با شما در میان بگذاریم.
اگرچه در گذشته مبلمان منزل به عنوان کالایی لوکس به حساب می‌آمد و مردم کمتر روی آن‌ها می‌نشستند، امروزه، اما این کالا تبدیل به یکی از پرکاربردترین اثاثیه منزل شده و معمولا افراد زمان زیادی را نشسته روی مبلمان می‌گذرانند. همین موضوع سبب گشته که مبلمان منزل، بیشتر در معرض آلودگی و کثیف شدن باشند. برای محافظت از آن‌ها در برابر آلودگی‌ها، پیراهن یا کاور مبل بهترین راهکار‌ها هستند. شاید پیشتر نام پیراهن مبل به گوشتان خورده باشد، اما آیا اطلاعات دقیقی در رابطه با کاور یا پیراهن مبل دارید؟
کاور مبلمان انواع مختلفی دارند که شما می‌توانید بسته به مدل مبلمان خود و همچنین بودجه خود از میان آن‌ها اقدام به خرید کاور مبل نمایید. اما خرید این محصول نیازمند آگاهی نسبت به آن می‌باشد تا بتوانید عاقلانه‌تر تصمیم گرفته و بهترین مدل را انتخاب کنید. پس در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعاتی در رابطه با کاور مبل، علل استفاده از آن، انواع کاور مبل و هزینه آن با شما در میان بگذاریم.

آریا بانو


کاور مبل چیست؟
مبلمان منازل، معمولا در معرض آلودگی و کثیف شدن هستند. این مشکل در خانه خانواده‌هایی که فرزند کوچک دارند چندین برابر می‌شود. در چنین مواقعی یا باید با کثیف شدن مبلمان کنار بیایید و چند وقت یکبار اقدام به شستشوی آن‌ها نمایید یا راهکاری برای پیشگیری از کثیف شدن آن‌ها بیابید. خرید کاور مبل می‌تواند یکی از ساده‌ترین راهکار‌ها برای پیشگیری از آلودگی یا لک شدن مبل‌ها می‌باشد.
اگرچه در زمان‌های گذشته کاور مبلمان تنها در یک نوع وجود داشت و تنوع خاصی نداشت، اما امروزه کاور‌های مبلمان در طرح‌ها، جنس‌ها و رنگ‌های مختلف وجود دارند و دست مردم را در انتخاب و خرید کاور مبل باز می‌گذارند. کاور‌های ژله‌ای یکی از کاور‌های پرطرفدار مبلمان هستند که اجازه می‌دهند طرح و رنگ مبلمان شما دیده شوند و مانع ایجاد ترکیب رنگ دلخواهتان در خانه نمی‌شوند.
علل خرید کاور مبل
همانطور که پیشتر نیز اشاره کردیم، اصلی‌ترین دلیل استفاده از کاور مبل، جلوگیری از آلودگی و کثیف شدن مبلمان است. خرید این کالای کاربردی می‌تواند علل دیگری نیز داشته باشد. افزایش طول عمر مبلمان، عدم نیاز به شستشوی مبلمان، صرفه‌جویی در زمان برای رفع آلودگی‌ها و همچنین نو نگه داشتن مبلمان از اصلی‌ترین علل خرید کاور مبل است.
به طور کلی با استفاده از کاور مبلمان می‌توانید از کهنه شدن و رنگ مرده شدن آن در گذر زمان جلوگیری کنید. همچنین شستشوی کاور مبلمان نسبت به شستشوی مبلمان ساده‌تر است و در نتیجه تمیزی بیشتری را با خود به خانه می‌آورد.

آریا بانو


آریا بانو


انواع کاور مبل
پیش از اینکه اقدام به سفارش و خرید کاور مبل نمایید، لازم است نکاتی در رابطه با این کالا و انواع آن بدانید تا بتوانید با آگاهی کافی نسبت به انتخاب بهترین گزینه اقدام نمایید. برخی از اصلی‌ترین انواع کاور مبل به شرح زیر می‌باشند:
کاور مبل ژله‌ای
همانطور که پیشتر نیز اشاره کردیم، کاور مبل ژله‌ای یکی از رایج‌ترین انواع کاور مبل به حساب می‌آید. از آن جایی که این کاور‌ها ظاهر مبلمان شما را نمی‌پوشانند و مانع ایجاد هماهنگی میان رنگ‌های خانه نمی‌شوند، طرفداران زیادی دارند. این کاور‌ها معمولا برای مبلمان کلاسیک و سلطنتی مورد استفاده قرار می‌گیرند و برای مبل‌های راحتی گزینه چندان مناسبی نیستند. کاور مبلمان ژله‌ای ضد خش هستند و خاصیت ارتجاعی آن‌ها نیز محبوبیت هرچه بیشترشان را به همراه دارد.
مزایای کاور مبل ژله‌ای

آریا بانو


• شفاف هستند و طرح و نقش مبلمان را نمی‌پوشانند.
• مایعات و گرد و خاک را از خود عبور نمی‌دهند.
• به سادگی با دستمال نمدار تمیز می‌شوند.
کاور مبل پارچه‌ای
اگر به استفاده از کاور‌های ژله‌ای علاقه‌ای ندارید، گزینه دوم پیش روی شما، خرید کاور مبل پارچه‌ای است. همانطور که از نام این نوع کاور‌ها پیداست، جنس آن‌ها از پارچه می‌باشد و طبیعتا ویژگی‌هایی متفاوت از کاور‌های ژله‌ای دارند. استفاده از کاور‌های پارچه‌ای برای مبلمان مزایایی از قبیل دیده شدن طرح و رنگ مبلمان را با خود به همراه ندارد. در انتخاب کاور مبل پارچه‌ای باید دقت بالایی به خرج دهید و جنس خوبی از پارچه را انتخاب نمایید. سعی کنید کاور‌هایی که پارچه با کیفیت و با دوامی دارند را انتخاب کنید.
کاور‌های پارچه‌ای مبلمان خود می‌توانند انواع مختلفی داشته باشند. کاور‌ها تک تکه‌ای یکی از انواع کاور مبل پارچه‌ای هستند که تمام قسمت‌های مبل را نمی‌پوشانند و تنها قسمت‌هایی که بیشتر در معرض لکه‌دار شدن هستند، با کاور پوشانده می‌شوند. نوع دیگری از کاور‌های پارچه‌ای مبلمان، کاور‌های پیراهنی هستند. کاور‌های پیراهنی مانند کاور‌های ژله‌ای تمام سطح مبلمان را می‌پوشانند و برای مبلمان سلطنتی و راحتی گزینه مناسبی به حساب می‌آیند.

آریا بانو


@kaver_moble_tanin
یکی دیگر از انواع کاور‌های پارچه‌ای مبلمان، کاور‌های دامن دار هستند. این کاور‌ها از برخی جهات به پیراهن‌های مبلمان شباهت دارند، اما این مدل‌ها قدیمی‌تر هستند و در گذشته اصلی‌ترین نوع رومبلی به حساب می‌آمدند. در انتخاب طرح و رنگ پارچه این کاور‌ها نیز محدودیتی ندارید و می‌توانید متناسب با سایر رنگ‌های به کار رفته در دکوراسیون داخلی خود، انتخابی درست داشته باشید.

آریا بانو


مزایای کاور مبل پارچه‌ای
• قابل شستشو با ماشین لباسشویی هستند.
• در مقابل گرما تغییر شکل نمی‌دهند.
• تنوع بیشتر در پارچه و نوع دوخت
• مناسب برای انواع مختلف مبلمان

آریا بانو


هزینه خرید کاور مبل
بدیهی است که هزینه خرید کاور مبل می‌تواند به عوامل مختلفی وابسته باشد. اینکه شما کدام یک از انواع کاور را انتخاب می‌کنید، کیفیت پارچه کاور مبل، تعداد مبلمان و مقدار کاوری که به کار برده می‌شود، از جمله اصلی‌ترین عوامل تاثیرگذار بر قیمت کاور مبل هستند. برای آگاهی کامل‌تر از هزینه کاور مبل، می‌توانید تصاویر مبل خود را برای یک تولیدکننده و فروشنده کاور مبل بفرستید. کارشناسان این زمینه پس از بررسی مدل مبلمان شما و میزان لوازم اولیه برای تهیه آن، هزینه‌ای را با شما در میان می‌گذارند.
حتما پیش از اقدام برای خرید کاور مبل، میزان بودجه خود را مشخص نمایید و آن را با فروشندگان در میان بگذارید تا راهنمای شما باشند و بهترین نوع کاور مبل را به شما معرفی کنند. اگرچه کیفیت بالای کاور مبل می‌تواند سبب گردد که هزینه آن بیشتر باشد، اما توجه داشته باشید که گران قیمت بودن یک کاور، دلیل بر کیفیت بالای آن نیز نخواهد بود. حتما خرید کاور مبل خود را از فروشگاه‌های معتبر انجام دهید تا از مطابقت کیفیت و قیمت محصول اطمینان داشته باشید.

آریا بانو


کاور مبل طنین
ارائه انواع خدمات کاور مبل و پیراهن مبل در طرح ژله ای و پارچه‌ای
اندازه گیری در محل

آریا بانو


آریا بانو


@kaver_moble_tanin

آریا بانو


سه‌راه فلاح، خیابان خدایارحسنی، کوچه تاجدینی، پلاک 6

لینک کوتاه:
https://www.aryabanoo.ir/Fa/News/590258/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

ویژگی های افراد خجالتی و چگونگی ترک خجالت

5 راهکار برای تقویت حافظه

افسردگی چیست؟

چگونه نه بگوییم؟

نوروسایکولوژی کیست؟

4 دمنوش گیاهی برای آرامش اعصاب

اختلال وحشت خواب: تعریف، علل، علائم و درمان

بحران سی سالگی

10 راهکار عملی برای کنترل خشم

گوش دادن فعال چیست و چه مزایایی دارد؟

اختلال مبدل پوشی

خشونت خانگی چیست و انواع آن کدامند؟

تاثیر گرما بر خلق و خو و پرخاشگری

با مزاحمت خیابانی چگونه برخورد کنیم؟

علت ایجاد حس تنفر از فرزند

تابو چیست؟ اهداف تابو کدامند؟

عقده ادیپ چیست؟ انواع و راه های درمان عقده ادیپ

سوگیری شناختی چیست و چه مسائلی باعث سوگیری می‌شوند؟

چطور با یک فرد معلول رفتار کنیم؟

بیش فعالی چیست ؟ علائم ، دلایل و درمان آن کدامند؟

عقدهٔ الکترا چیست و چگونه حل می شود؟

راه های تقویت بهره ی هوشی

قانون باور چیست و آیا می توان آن را تغییر داد؟

سندروم دیوژن چیست و چگونه درمان می شود؟

اختلال حافظه تکرار پنداری

تکنیک ای اف تی چیست و مراحل آن کدامند؟

سندرم استکهلم چیست و چگونه درمان می شود؟

توهم کوتارد چیست و علائم و درمان آن چه چیزی است؟

علائم و روش های درمان سندروم استندال یا سندرم فلورانس

ضد افسردگی های سه حلقه ای

توهم کاپگراس چیست؟

سایکومتریست چگونه کار می کند؟

رفتار تکانشی چیست و چگونه درمان می شود؟

فروپاشی عصبی چیست و چه علائمی دارد؟

اختلال دیس تایمی یا افسرده خویی چیست ؟ علل ، علائم و درمان آن

با بیمار در حال مرگ چگونه باید رفتار کرد؟

درباره اتانازی چه می دانید؟

آزار و اذیت خیابانی چیست و چگونه با آن رفتار کنیم؟

توهم فرگولی چیست؟ علل و درمان آن

فردگرایی چیست و شیوع فردگرایی در میان افراد جامعه

افسردگی غیر معمول یا آتیپیک

سندروم بیت المقدس چیست؟

آشنایی با خصوصیات زنانی که تیپ شخصیت مردانه دارند

آدم های پرتوقع چه ویژگیهایی دارند و چگونه باید با آن‌ها رفتار کرد؟

اختلال افسردگی اساسی چیست؟ دلایل و درمان آن

بیماری وسواس فکری OCD

بی اشتهایی عصبی چیست و چگونه درمان می شود؟

چگونه به شخصی بگویید که بوی بد دهان یا بدن دارند

آگورافوبیا یا ترس از فضای باز چیست؟ علل و درمان

بی‌گوشی‌هراسی (نوموفوبیا)